ULTIMOPREZZO سقوط ورزش رزمی "Plan B" شکل می گیرد برای اولین بار شیوه می تواند شروع Aug. 10

آدم ریگان فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:51 AM EDT Jul 10, 2020باربارا هاجز مدیر اجرایی در فلوریدا شورای

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1399

باربارا هاجز مدیر اجرایی در فلوریدا شورای مدارس مستقل شد شوخی زمانی که او گفت که او را فراموش کرده و او توپ کریستال پنج شنبه در فلوریدا دبیرستان انجمن ورزشی سقوط ورزش نیروی کار جلسه در زوم.

توانایی برای دیدن آنچه که چشم انداز دولت ضربه سخت coronavirus همه گیر به نظر می رسد مانند چند ماه آینده به خصوص زمانی که تعیین اینکه آیا سقوط high school sports شروع خواهد شد به سرعت در جولای 27, تاخیر یا توان در همه را در مفید آمده است.

در غیاب یک توپ کریستال به نیروی کار تبدیل به انعطاف پذیری در آن جلسه سوم که در آن به بررسی یک طرح جاستین هریسون ULTIMOPREZZO دانشیار مدیر اجرایی برای خدمات ورزشی به نام "شکست" است که تهیه کردن به فردی در مدارس و مناطق باید تمرین آغاز نشده در 18 روز.

"هستند بسیاری از ناشناختهها" گفت: هریسون که در زمان یک پیش نویس این طرح در جلسه هفته گذشته و قرار دادن آن بر روی کاغذ. "هر چه من می گویم ممکن است تغییر کند فردا. ما لازم نیست که یک جواب در حال حاضر."

در صورتی که شما آن را از دست رفته: ULTIMOPREZZO نیروی کار پیشنهاد مبهوت شروع بخش های جدید برای پاییز, ورزشی

این نشست در یک روز که در آن فلوریدا وزارت بهداشت گزارش 8,935 جدید مثبت COVID-19 مورد و 120 رزیدنت جدید مرگ و میر مربوط به بیماری های ناشی از کوروناویروس. علاوه بر این مدرسه منطقه Lee County سرپرست گرگ Adkins اعلام کرد او آماده است برای تصمیم گیری در ژوئیه 20, آیا مدارس دوباره باز به عنوان اصل برنامه ریزی شده در Aug. 10.

در ضمن در دو و میدانی یک روز پس از آیوی لیگ لغو سقوط ورزش ده بزرگ اعلام کرد سقوط ورزش را بازی کنفرانس-تنها برنامه است. گزارش آمد سهشنبه ساحل اقیانوس اطلس کنفرانس برنامه ریزی شده به دنبال کت و شلوار.

این ULTIMOPREZZO نیست و کاملا آماده به تنظیم اصلی آن تقویم و امیدوار است آن را نمی خواهد که به انحراف بیش از حد از آن است. روز پنجشنبه نیروهای وظیفه' "Plan B" شروع به آمدن به تمرکز.

اما ULTIMOPREZZO مدیر اجرایی جورج Tomyn تصریح کرد: وظیفه نیروی حق ندارد برای اجرای تغییرات. به جای آن باید تبدیل این مفهوم به یک طرح و پیشنهاد آن به هیئت مدیره در طول یک جلسه Tomyn گفت: باید رخ می دهد در پایان ماه.

"ما مطمئنا به دنبال رهبری ما فرماندار و ما کمیسر آموزش و پرورش" Tomyn گفت COVID-19 تست و حضور در بازی ها خواهد بود تا به مناطق منحصر به فرد.

هفته گذشته نیروی کار رای دادند و دقت به کشف یک پیش نویس از یک برنامه است که به مدارس مختلف ویندوز از هم جدا شده توسط دو هفته به شروع تمرین و در نهایت رقابت مبتنی بر مدرسه نیاز دارد. در اواخر 150 دقیقه جلسه نیروی کار به دست آورد برخی از حرکت در موافقت با پیشنهاد سه حالت مختلف شروع تاریخ با اولین بودن Aug. 10.

"من واقعا می خواهم به نگاهی به آنچه که بیشتر انعطاف پذیر برای مدارس و مناطق به انجام آنچه بهترین برای آنها" نیروی کار عضو و ویکی مرکزی کاتولیک ورزشی مدیر جان Gerdes گفت. "... ما فقط نمی خواهید برای پیدا کردن یکی از اندازه متناسب با تمام."

در این طرح برای فوتبال, گلف, بولینگ, والیبال, کشور عبور و شنا و غواصی است که به نظر می رسد تغییر در پایان این نشست بخش 1 شروع تمرین از اوت. 10-22 و حرکت به رقابت شروع Aug. 31 در اولین حالی که در بخش 2 را آغاز تمرین Aug. 24-سپتامبر. 5 و شروع به بازی در اوایل سپتامبر. 14. بخش 3 شیوه سپتامبر آغاز خواهد شد. 7 و فراتر از آن با بازی شروع سپتامبر. 28.

این طرح نیاز به reclassifying تیم به گروه آنها را با دیگر برنامه های مشابه اندازه آغاز شده است که در همان زمان. وجود دارد خواهد بود یک سپتامبر. 11 مهلت برای هر مدرسه اعلام کرد که در بخش آن می افتد به.

علامت Rosenbalm هماهنگ کننده برای میان مدارس دو و میدانی در Collier مدارس عمومی کانتی رای دادند به کاوش در هفته گذشته پیش نویس خشن از این طرح مبتنی بر این ایده است که اولین تاریخ شروع خواهد بود Aug. 10. هنگامی که او را دیدم این طرح تا به حال اصلی جولای 27 تاریخ برای بخش 1 او با ابراز مخالفت است که اشاره شد و پایبند به.

"چه آسیب در هل دادن آن را به عقب؟" Rosenbalm گفت. "شما همیشه گمراه در کنار احتیاط."

هیالیا گاردنز مدیر ورزشی کارلوس اوچوا گفت: هر گونه تلاش برای عادلانه بود در طی این فرایند زمانی که دولت و جنوب فلوریدا به ویژه در برخورد با سابقه و رکورد تعداد موارد در هر روز امکان پذیر نیست.

"این در مورد محور آنچه ما می توانیم" اوچوا گفت. "آنچه ما قادر به ارائه بهترین تجربه ممکن است برای دانش آموز ما ورزشکاران بدون قرار دادن آنها در معرض خطر بدون قرار دادن مربیان ما و یا مقامات و طرفداران ما در معرض خطر به دلیل به عنوان آن می ایستد در حال حاضر آن را به نظر نمی آید مانند ما در حال رفتن به طرفداران. مالی این است که رفتن به یاد ماندنی در هر برنامه از آنجا که ما تکیه می کنند که درآمد."

به نمایندگی از مقامات, جان Scarpino از اواسط ساحل مقامات انجمن با ابراز تردید خود را برای همکاران در نظر گرفتن زمینه بدون یونیفورم های تست و روش های در محل برای هر کسی که می خواهد در این زمینه در شب جمعه.

"اگر ما نمی توانیم اطمینان حاصل شود برخی از دستورالعمل های مناسب در سراسر کشور چه هستند که ما انجام می دهند؟" Scarpino گفت.

ULTIMOPREZZO هیئت مدیره رئیس جمهور منتخب لورن اوترو گفت: نیروی کار خواهد reconvene در آینده نزدیک بیشتر به بحث در مورد این طرح است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن