باروری ممکن است به کاهش در بعد از همه گیر جهانی: محققان

Post-Covid-19 باروری خواهد شد احتمالا به دلیل کاهش عدم اطمینان اقتصادی و افزایش مراقبت از کودکان بار در سراسر

توسط ABDOOSNEWS در 8 مرداد 1399

Post-Covid-19 باروری خواهد شد احتمالا به دلیل کاهش عدم اطمینان اقتصادی و افزایش مراقبت از کودکان بار در سراسر جهان به خصوص در کشورهای با درآمد بالا, محققان می گویند.

مطالعه منتشر شده در مجله علم اهرم تاریخی و اجتماعی و اقتصادی و جمعیتی شواهد را به منظور جلب نتیجه گیری که باروری است به احتمال زیاد به کاهش در پی Covid-19 بیماری همه گیر. "اگر چه آن را دشوار است به پیش بینی دقیق یک سناریو به احتمال زیاد این است که باروری سقوط خواهد کرد حداقل در کشورهای با درآمد بالا و در کوتاه مدت اجرا شود" گفت: مطالعه محقق آرناشتاین Aassve استاد در دانشگاه Bocconi در ایتالیا.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

در طول تاریخ خوشه در مرگ و میر به دلیل جنگ و قحطی شد و به دنبال آن افزایش تولد در حالی که آنفلوآنزای اسپانیایی منجر به یک کاهش موقت در باروری قبل از دوره نقاهت را در یک "بوم عزیزم."

Fertility may decline globally post-Covid pandemic:
بیشتر باروری پاییز در کشورهای با درآمد بالا را شتاب جمعیت سالمندی و کاهش جمعیت. Pixabay

بر خلاف این روند تاریخی این Covid-19 بهداشت و درمان اضطراری را موجه باعث کاهش باروری بدون عواملی که آورده اند در یک بیبی بوم در گذشته است. در کشورهای با درآمد بالا اختلال در سازمان خانواده زندگی با توجه به طولانی مدت مستندات دوباره internalisation از مهد کودک درون, زن و شوهر زیر تعطیلی مدارس و بدتر شدن چشم انداز اقتصادی هستند به احتمال زیاد منجر به تعویق در تحمل کودک.

همچنین بخوانید: جهان ببر بعد: تاثیر می گذارد از همه گیر در حیات وحش

با توجه به مطالعه بیشتر باروری پاییز در کشورهای با درآمد بالا را شتاب جمعیت سالمندی و کاهش جمعیت با مفاهیم سیاست عمومی. در پایین و کشورهای با درآمد متوسط را کاهش باروری مشاهده شده در دهه های اخیر از روند مانند شهرنشینی توسعه اقتصادی و زن شغل بعید است که اساسا معکوس با اقتصادی شکست.

"مشکلات هر چند در دسترسی به خدمات تنظيم خانواده ممکن است در کوتاهمدت افزایش حاملگی ناخواسته و بدتر شدن نوزادان و بهداشت باروری" نویسندگان مطالعه نوشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن