اتهام جنایت ساخته شده در Fort Bend County سگ مورد تیراندازی

پس از شش ماه بررسی عدالت به نظر می رسد در افق کلارنس, a 10-year-old Staffordshire Terrier که کشته شد دو بار در

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

پس از شش ماه بررسی عدالت به نظر می رسد در افق کلارنس, a 10-year-old Staffordshire Terrier که کشته شد دو بار در این صورت دسامبر گذشته و به عنوان یک نتیجه از دست داده و یک چشم.

در یک صبح جمعه در کنفرانس مطبوعاتی, Fort Bend County قاضی KP جورج پیوست شده توسط Fort Bend County حوزه 3 پاسبان Wayne تامپسون اعلام کرد که تیموتی هالووی شده بود به اتهام سوم-جرم درجه ظلم به غیر دام و حیوانات پس از اعتراف است که او تا به حال شات کلارنس.

"بسیاری از مردم درگیر در این تحقیقات گفت:" وین. "از آن زمان اما این هفته ما یک مقدار زیادی از چهره های خندان."

در 21 دسامبر 2019, Fort Bend County اجرای قانون در بر داشت کلارنس درد و رنج از دو زخم گلوله به سر در یک قفس در هارلم جاده ها است. کلارنس تا به حال چندین عفونت و آسیب قابل توجهی به چهره خود را و نیاز به عمل جراحی برای حذف چشم چپ و گلوله قطعاتی از سر خود را.

شش ماه بعد پس از بررسی به رهبری Howard Kreusel, Fort Bend County حیوانات ظلم و ستم محقق حکم خدمت کرده بود برای دستگیری Holloway, 32, Fort Bend County است. در حالی که در بازداشت پلیس, هالووی اعتراف به تیراندازی کلارنس و در حال حاضر چهره به دو تا ده سال حبس و به $10,000 خوب اگر محکوم کرد.

وین گفت که هالووی بود و ادب و احترام خود را در طول بازجویی اما توضیح نداد که چرا او کلارنس. او همچنین تشکر جورج برای فشار برای ایجاد حیوانات ظلم و ستم محقق موقعیت است که به کمک کرک مورد.

شاد و سالم کلارنس پیوست, George Thompson, شهرستان, حیوانات, خدمات, مدیر رنه Vasquez و شهرستان دادستان منطقه برایان میدلتون در روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی. کلارنس در حال حاضر آموزش به عنوان یک حمایت از سگ برای دانش آموزان در فورت خم ISD گفت: یک نماینده از تکان دادن دوباره نجات گروه مراقبت از کلارنس.

"خط پایین این بحث امروز ساده است: در Fort Bend County, ما عاشق حیوانات خانگی ما" گفت: جورج. "آنها یک دلیل دارد و ما نمی خواهد تحمل هر نوع ظلم و ستم نسبت به این حیوانات است."

آخرین مطالب