قاضی فدرال قوانین تگزاس جمهوریخواه برگزار می شود در GRB [به روز رسانی]

اواخر بعد از ظهر جمعه قاضی لین هیوز از منطقه جنوبی تگزاس حکم در دادگاه فدرال که حزب جمهوریخواه از تگزاس می توا

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

اواخر بعد از ظهر جمعه قاضی لین هیوز از منطقه جنوبی تگزاس حکم در دادگاه فدرال که حزب جمهوریخواه از تگزاس می توانید به جلو با یک فرد کنوانسیون در George R. Brown مرکز کنوانسیون یا آخر این هفته یا بعد.جمعه

این تصمیم بر اساس یک طرح دعوی در دادگاه قبلا ثبت شده توسط محافظه کار فعال استیون Hotze و هوستون وکیل Jared Woodfill در اوایل این هفته و آمد ساعت پس از RPT و دولت ایران با رئیس جیمز دیکی امضا به عنوان شاکیان در روز جمعه بعد از ظهر.

هفته گذشته شهردار هوستون سیلوستر ترنر دستور داد شهر کنوانسیون بازوی هوستون اول شرکت برای خروج از کنوانسیون, رویداد, قرارداد با دولت ایران به علت ادامه بیماری همه گیر. در روز جمعه حکم هیوز گفت که شهر هوستون نقض کرده RPT قانون اساسی حقوق لغو فرد کنوانسیون در اوایل این ماه.

در اصل مجموعه ای اتفاق می افتد جولای 16 تا 18 در GRB دولت روحانی کمیته اجرایی رای به برگزاری کنوانسیون حاضر پس از تگزاس دیوان عالی کشور در برابر حکومت قبلی خود طرح دعوی در دادگاه. با توجه به مجموعهای از مشکلات فنی این RPT تصمیم اواخر چهارشنبه شب به تعویق انداختن مجازی کنوانسیون تا شنبه صبح. RPT در حال حاضر باید تصمیم گرفت که آیا به ادامه مجازی کنوانسیون و یا انتخاب کردن به آن را در فرد تا زمانی که این بعد از ظهر تصمیم ندارد به دادگاه تجدید نظر و دادگاه بالاتر است.

حزب جمهوری خواه از تگزاس و شهر هوستون بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر از هوستون مطبوعات.

شهردار ترنر بیان سرخوردگی خود را با جدید فدرال حکم به نفع دولت عربستان در یک بیانیه صادر شب جمعه است.

"ما در میان یک بیماری همه گیر بهداشت عمومی بحران. بیشتر مردم برای بستری به بیمارستان های ما و Icu و بیشتر مردم در حال مرگ هستند. دولت جمهوری خواه کمیته اجرایی است که کاملا غیر مسئولانه در ادامه فشار به صورت سرپوشیده در فرد کنوانسیون" ترنر گفت.

ترنر معتقد است که اقدامات حزب جمهوری خواه از تگزاس منعکس کننده "در مجموع بی توجهی به سلامت و ایمنی کارکنان و مردم در شهر ما" قبل از امیدوار کننده است که در این شهرستان که اقدام قانونی به دوباره سعی کنید و جلوگیری از در شخص کنوانسیون از رفتن به جلو.

"پس از دریافت دستور کتبی از قاضی فدرال شهر هوستون هوستون اول خواهد شد درخواست تجدید نظر" ترنر گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن