FDA کمک های مالی تعیین مواد مخدر یتیم به Lupin مبارزه با مواد مخدر مگزيلتين هیدروکلراید

داروسازی عمده Lupin روز دوشنبه گفت: ما تنظیم کننده های بهداشتی غذا و داروی آمریکا (FDA) اعطا کرده است تعیین مو

توسط ABDOOSNEWS در 19 خرداد 1399

داروسازی عمده Lupin روز دوشنبه گفت: ما تنظیم کننده های بهداشتی غذا و داروی آمریکا (FDA) اعطا کرده است تعیین مواد مخدر یتیم (عجیب و غریب) به آن دارو مگزيلتين هیدروکلراید برای درمان myotonic اختلالات است. FDA کمک های مالی عجیب و غریب وضعیت دارو در نظر گرفته شده برای درمان و تشخیص و یا پیشگیری از بیماری های نادر و یا اختلالات که تاثیر کمتر از 2 لاخ مردم در ایالات متحده است.

"این تصمیم توسط FDA در ایالات متحده به اعطای تعیین مواد مخدر یتیم به مگزيلتين ما به ارمغان می آورد و نزدیک به ارائه مجوز از گزینه های درمان برای بیماران در ایالات متحده" Vinita گوپتا مدیر عامل شرکت Lupin محدود در بیانیه ای گفت.

Myotonic اختلالات گروهی از اختلالات عصبی و عضلانی مشخص شده و علامت به نام myotonia است که ناتوانی در استراحت یک انقباض عضله اسکلتی که از سرچشمه داوطلبانه انقباض عضلانی مانند دست دادن با کسی و چشمک زدن و یا فعالیت های روزمره مانند راه رفتن در یک خیابان و بالا رفتن از پله ها.

Drug
FDA کمک های مالی عجیب و غریب وضعیت دارو در نظر گرفته شده برای درمان و تشخیص و یا پیشگیری از بیماری های نادر و یا اختلالات که تاثیر کمتر از 2 لاخ مردم در ایالات متحده است. Pixabay

بر اساس بمبئی-Lupin مبارزه با مواد مخدر NaMuscula (مگزيلتين هیدروکلراید) تنها با مجوز محصول برای درمان myotonia در بزرگسالان با غیر دیستروفیک myotonic (NDM) اختلالات است. "ما خوشحالیم که این فرصت را به بیشتر از تعهد ما به این بیماران" گوپتا اضافه شده است. در ماه آوریل این شرکت دریافت کرده بود ایجاد گزارش بازرسی (EIR) از FDA آمریکا خود را برای ساخت کارخانه در ناگپور.

دنبال Newsgram در Facebook برای به روز رسانی بیشتر

لوپین سوم-بزرگترین شرکت دارویی در آمریکا توسط نسخه و در هند توسط جهانی درآمد. شرکت سرمایه گذاری 9.6 درصد از درآمد خود را در تحقیق و توسعه است.

همچنین بخوانید: این جدید 'Ensilication' روش اجازه می دهد تا واکسن های دوران کودکی به امن نگه داشته و در تمام دماهای

آن را دارای 15 سایت تولید و هفت مراکز تحقیقاتی با بیش از 20 ، 000 حرفه ای مشغول به کار در سطح جهان است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب