FAU-G قرار است در ماه نوامبر به عنوان جایگزین هند برای PUBG منتشر شود

[ad_1] ناشر بازی NCore Games در یک توییت اعلام کرد که FAU-G که به عنوان گزینه جایگزین هند برای PUBG به بازار

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

ناشر بازی NCore Games در یک توییت اعلام کرد که FAU-G که به عنوان گزینه جایگزین هند برای PUBG به بازار عرضه می شود ، قرار است در ماه نوامبر منتشر شود. ناشر مستقر در بنگالورو در اوایل ماه گذشته FAU-G را اعلام کرد - به دنبال ممنوعیت PUBG Mobile و PUBG Mobile Lite در این کشور. FAU-G ، همچنین به عنوان ترسناک و گارد متحد شناخته می شود ، برای ضربه زدن به میهن پرستی و احساسات ضدچینی کشور طراحی شده است. سطح اول این بازی بر اساس درگیری های دره گالوان بین هند و چین خواهد بود.

بدون ارائه جزئیات خاص پلتفرم و تاریخ انتشار خاص ، بازی های NCore توییت کرد که FAU-G در ماه نوامبر راه اندازی می شود. در ابتدا قرار بود این بازی در اواخر این ماه آغاز شود.

توییت ارسال شده توسط NCore Games همچنین شامل اولین تیزر تبلیغاتی است که توسط بازیگر بالیوود Akshay Kumar در روز یکشنبه منتشر شد. این تیزر یک دقیقه ای نگاه اجمالی به سطح اول FAU-G داشت و برجسته ساز و کارهایی بود که توسط شخصیت ها برای جنگ با دشمنان مورد استفاده قرار می گرفت.

FAU-G تنها چند روز پس از اینکه دولت PUBG Mobile و PUBG Mobile Lite را در کشور ممنوع کرد ، اعلام شد. با این حال ، ویشال گوندال ، بنیانگذار NCore Games ، گفت که این بازی برای چند ماه در برنامه بود. این برنامه قصد دارد ظرف یک سال به رقم 20 کاربر کرور برسد.

کومار و گوندال از زمان اعلام ماه گذشته ، هر دو در حال تبلیغ FAU-G در حساب های خود در شبکه های اجتماعی هستند. با این حال ، ما هنوز ندیده ایم که آیا این بازی واقعاً می تواند جمع زیادی را در کشور جذب کند - به ویژه در میان گیمرهای حرفه ای و علاقه مندان که قبلاً بازی PUBG Mobile را انجام می دادند.

NCore Games همچنین قول داده است که 20 درصد از درآمد خالص حاصل از FAU-G را به ابتکار جمع آوری کمک های مالی دولت ، بهارات که ویر اختصاص دهد.


آیا دولت باید دلیل توقیف برنامه های چینی را توضیح دهد؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، بحث کردیم که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید.

برای آخرین اخبار و بررسیهای فنی ، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای دریافت جدیدترین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری ، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Huawei Nova 8 Series ، Honor V40 برای راه اندازی در ماه نوامبر عرضه می شود ؛ Nova 8 SE ارائه می دهد ، مشخصات لو رفته است

[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن