مد ساخته شده و امن تر برای شما

با تمرکز بر بهداشت و نظافت در زمان Coronavirus تا به هر کسی که فکر کردن در مورد چگونه آنها می توانند مد 'امن'?

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

با تمرکز بر بهداشت و نظافت در زمان Coronavirus تا به هر کسی که فکر کردن در مورد چگونه آنها می توانند مد 'امن'?

یک نام تجاری ارائه شده است 100 درصد عقیم سازی برای تمام محصولات و تخصصی عقیم سازی کیسه های است که انجام همه این محصولات است. مد نام تجاری Freakins معرفی کرده است eThe امن مد' دسته در یک گام به سوی ایجاد امن و مد در طول این زمان تست. آن را نیز راه اندازی AV40 روند – ضد ویروسی فرآیند شیمیایی بر روی تمام محصولات مد از بعدی مجموعه است.

دنبال کنید با ما در توییتر برای به روز رسانی بیشتر از ما!!

IANSlife صحبت Sachin شاه بنیانگذار Freakins به دانستن جزئیات از رده خاص و مراحل پشت آن است. گزیده ای:

چه 100 درصد عقیم سازی چیست و آیا آن را بی خطر است ؟

شاه: STW روند پادمان محصول با کلاس ویژه لایه کیسه اطمینان 100 درصد عقیم سازی تضمین با توجه به این که دستیابی به موفقیت در جهت ایمن مد. هر لباس کیسه می آید با یک رنگی کاغذ است که نشان می دهد استفاده از عقیم سازی قبل و بعد از درمان. آن است که پوست و دوستانه و بسیار امن برای استفاده.

تمرین پایدار مد ما همچنین ارائه یک دوستدار محیط زیست مجموعه ای است که باعث کاهش استفاده از آب و برق و مواد شیمیایی 75 درصد است. Pixabay

چه رنگی کاغذ انجام دهید ؟

شاه: رنگی کاغذ نشان می دهد استفاده از عقیم سازی قبل و بعد از درمان. رنگ در بسته بندی تغییرات از آبی به زرد/قهوه ای یک بار محصول می رود از طریق ETO عقیم سازی فرایند. در انبار ما اعزام مرکز این رنگ را در نظر گرفته شده قبل از حمل و نقل. رنگ در بسته بندی کمک می کند تا مشتریان درک سطح عقیم سازی محصول است. ما متصل تصویر برای شما مرجع.

با این کیسه های جدید چه تاثیر زباله/پلاستیک بر محیط زیست در هزینه ساخت مد امن تر?

شاه: در Freakins به رفاه مشتریان و کارگران و همچنین محیط زیست همواره اولویت ما است. ما بسته بندی شامل کیسه های زیست تخریب پذیر هستند که کاملا بی خطر برای محیط زیست و همچنین به مشتریان ما. ما نیز در این فرایند به ما تغییر زمان بسته بندی پلاستیکی برای بازیافت پلاستیک است. به عنوان یک نام تجاری ما به طور مداوم سرمایه گذاری در R&D به معاون کشیش بخش اخلاقی مد است که caters به نیازهای مشتریان ما. تمرین پایدار مد ما همچنین ارائه یک دوستدار محیط زیست مجموعه ای است که باعث کاهش استفاده از آب و برق و مواد شیمیایی 75 درصد است.

چه شیمیایی و یا ماده مورد استفاده برای عقیم سازی? آن است که در حال استفاده توسط هر شرکت دیگر?

شاه: ما با استفاده از اکسید اتیلن است که به طور گسترده ای استفاده می شود برای استریل کردن تجهیزات پزشکی و جراحی و ثابت شده است قابل اعتماد ترین راه است. در صنعت پوشاک, صنعت Freakins اولین بار است که نام تجاری برای معرفی و به دنبال یک فرایند ویژه ای از عقیم سازی از محصولات مد بدون هیچ هزینه اضافی برای مشتریان به ارزش.

Fashion
در Freakins به رفاه مشتریان و کارگران و همچنین محیط زیست همواره اولویت ما: شاه. Pixabay

چه ضد ویروسی نانو تکنولوژی چیست و چگونه کار می کند ؟

شاه: آن را به ساده واژگان فناوری نانو است که یک درمان شیمیایی استفاده می شود که به باند مواد شیمیایی ضد ویروسی با پارچه. هر گونه ویروس و یا باکتری است که می آید در تماس با پارچه حذف بلافاصله. محصولات ویژه تحت درمان با داروهای ضد ویروس درمان شیمیایی را تضمین 100 درصد حذف هر گونه ویروس و یا باکتری ها و حفظ آن از خواص بنیادی تا 40 شوی.

همچنین بخوانید: پدرم حذف "عادلانه" از نام تجاری عادلانه و دوست داشتنی بالیوود را تحسین کرد تصمیم

با توجه شرایط فعلی چقدر مهم است که آن را به امن ،

شاه: هر گونه باکتری یا ویروس می تواند به راحتی منتقل می شود از طریق منسوجات نتیجه گیری امن لباس نیاز به ساعت. ایمن لباس مفهوم است خیلی بیشتر از فقط مد جدید, قوانین و مقررات و هنجارهای باید به محل قرار در هر مرحله از این روش از پوشاک تا زمانی که محصول به مصرف کننده است. از ساخت و تولید, طراحی, عقیم سازی پوشاک و مهر و موم بسته بندی و استفاده از تکنولوژی آنتی ویروس به بسته بندی نهایی و تحویل این محصول تضمین شده است به امن برای استفاده برای مصرف کننده.

هنگامی که مجموعه جدید خود را در دسترس خواهد بود با ضد ویروسی تکنولوژی ؟

شاه: ما در حال راه اندازی همه ما مجموعه های جدید در ماه اوت به بعد با AV40 درمان است. ما نیز در حال حاضر در حال کار به سمت یک تعریف ماسک و دستکش با AV40 برای همه مشتریان ما. (IANS)

آخرین مطالب