صنعت مد را به آینده ای پایدار است که در اینجا

سر وینستون چرچیل معروف گفت: "هرگز اجازه ندهید یک بحران خوب برو زباله" را به عنوان او کار می کرد برای کمک به تش

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

سر وینستون چرچیل معروف گفت: "هرگز اجازه ندهید یک بحران خوب برو زباله" را به عنوان او کار می کرد برای کمک به تشکیل سازمان ملل متحد پس از جنگ جهانی 2 بحران است. مد صاحب نظران در سراسر جهان به نظر می رسد با او به توافق برسند به اتفاق آرا به عنوان آنها در مورد راه پیش رو برای مد و ذینفعان مختلف.

در به تازگی انجام شده وبینار انجام شده توسط Sujata Assomull موسس سردبیر هارپر بازار هند ذینفعان در صنعت گرد هم آمدند تا نقشه راه پیش رو. در این پنل بود Dipali درک (CEO & Jt. MD Welspun هند با مسئولیت محدود), Punit Lalbhai (مدیر اجرایی, Arvind محدود) و کاترین Ley, مدیر عامل, مد برای خوب که مورد بحث فعلی سناریو به عنوان یک فرصت برای الهام بخشیدن به این صنعت به راه رفتن به سمت بهره وری بهتر در مد.

دنبال کنید با ما در Facebook صفحه دریافت به روز رسانی های بیشتر از ما!!

نوآوری و کاهش ردپای کربن یک تجدید سیستم زنجیره تامین برخی از نکات کلیدی است که مهمانان بحث شده است. در حالی که درک تاکید بر نوآوری و تاکید بر "سبز" انقلاب در بخش Punit Lalbhai با اشاره به این که همه گیر دوران است, زمان مناسب برای "سوال مقدس"! Lalbhai تاکید می کند که چرا یکی باید mull بیش از آنچه که به عنوان "هنجار" قبل از, استقبال, تغییر, می شود آن را به کار از خانه و یا مفهوم متناوب نیروی کار و در نهایت سوق دادن پایداری به خط مقدم.

کاترین لی از مد خوب و جهانی پلت فرم مشترک برای نوآوری در صنعت مد به درستی اشاره کرد که همراه با تاثیر اقتصادی و رکود در صنعت مد و اجتماعی و جنبه های زیست محیطی شده است آمار بیش از حد.

اضافه کردن در حالی که تاثیر فوری ممکن است کمبود پول نقد و نقدینگی آن نیز بسیار مهم زمانی که بازیکنان هر دو تولید کنندگان و برندها را پیدا مصرف کننده رفتارهای هل دادن حرکت به سمت توسعه پایدار. این بیماری همه گیر است مجبور به کسب و کار به توقف و تجدید نظر آن است. اجازه اعتقاد به وجود یک پوشش نقره ای به عنوان یک راه وجود دارد از بازسازی یک راه بهتر از طریق یک تعهد نسبت به توسعه پایدار با پیوستن به تلاش و کار با هم.

صنعت مد به درستی اشاره کرد که همراه با تاثیر اقتصادی و رکود در صنعت مد و اجتماعی و جنبه های زیست محیطی شده است آمار بیش از حد. فلیکر

آنچه پایداری در مد ؟

"پایداری چیزی است که اجازه می دهد تا ما را به تداوم نامحدود به آینده می گوید:" Lalbhai. او با اشاره به 7 مولفه اصلی در فرآیند تولید پارچه و لباس کسب و کار, پول, مردم, آب, مواد اولیه, مواد شیمیایی, انرژی و ضایعات — که در آن همکاری و مشارکت با برندهای اجتماعی ذینفعان مانند شهرداری بدنهای کشاورزان و اکوسیستم استارتاپی باید ثابت پربار در حرکت به سمت اهداف پایدار.

نوآوری و پایداری در هم تنیده هستند

نوآوری و پایداری را به کار دست در دست. یک درایو به سمت نوآوری شروع می شود با مصرف کننده نیازها و خواسته ها. یکی می بیند در حال حرکت به دور از یک خطی به یک دایره اقتصاد نوآوری اتفاق می افتد که یک طرف آن است. آن تعبیه شده است در زنجیره تامین. داستان شروع می شود از ضایعات متری. می توانید در حیاط قراضه تبدیل به ثروت برای تولید کنندگان ما می توانید شروع به استفاده از پلاستیک بازیافت شده به جای ظهور پلاستیکی و هدایت آن به زنجیره تامین می پرسد درک ،

اضافه کردن آن جالب خواهد بود به دوری از "مزرعه به قفسه ها و بازگشت به مزرعه" تبدیل شدن طبیعی جدید به عنوان تعهد باقی مانده بر روی تولید کنندگان نساجی برای پیدا کردن یک راه حل به عنوان صنعت یکی از بزرگترین مصرف کننده آب و نویسندگان به سوال محل های دفن زباله و پنبه.

چگونه پایداری/نوآوری منطبق بر عرضه و تقاضا دینامیک

ظهور coronavirus به ارمغان آورده است یک تغییر در طرف تقاضا از کسب و کار در زمان های اخیر. بیشتر و بیشتر شرکت ها در حال تولید PPEs نوآوری رانندگی با ظهور ضد ویروسی لباس و پارچه و منسوجات و غیره.

نوآوری و پایداری را به کار دست در دست. یک درایو به سمت نوآوری شروع می شود با مصرف کننده نیازها و خواسته ها. فلیکر

"نوآوری همیشه وجود داشته است در این جهان. عمل گرفتن که به مصرف کنندگان این است که اتصال نقطه. آن است که در مورد ارتباط با مشتریان. شعار ما در Arvind بوده است که در حال حاضر انجام می شود سخت متری و امکانات مشارکت در همه چیز کار می کنیم. نوآوری پل شکاف آورده عدم سودآوری و پایداری. این دقیقا جایی است که مشارکت به خصوص با نوآوران که در حال زندگی تنفس مشکل روز در داخل و خارج باعث می شود بسیاری از تفاوت می گوید:" Lalbhai.

نقش Digitisation

با نرمال تغییر به سمت یک رویکرد جامع مد را سهامداران بیشتر و بیشتر تمایل به سمت آغوش دیجیتالی.

"دیجیتال شتاب در تجارت الکترونیکی در قالب نمایشگاه مجازی زنجیره تامین و تحولات بیش از حد در حال رفتن به دیدن یک تغییر عظیم در جهان به عنوان شیوه های اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای; حتی شیوه های مانند حسابرسی در حال رفتن به مجازی می گوید:" Ley.

همچنین بخوانید: در اینجا این است که چگونه کودکان در حال مقابله با کلاس های آنلاین

از front-end کسب و کار مانند نمایشگاه مجازی به e-commerce, رفتن مجازی اتحادش را تغییر چشم انداز کسب و کار در بازارهای عمده ای مانند ایالات متحده و بریتانیا و هند احساس درک که در آن هوش مصنوعی از جمله Cobots (مشترک روبات) و روبات ها به اثبات رسانده اند پربار در جزئیات تفاوت های ظریف از بازرسی محصول. درک پیش بینی E-commerce نفوذ در هند را تا 30 درصد و یا بیشتر در روزهای آینده.

در طول چند ماه گذشته Assomull خود اعتراف کرد "فکر مد مدافع" اتحاد سازی گفتمان در آینده صنعت مد با تمرکز بر روی پایداری و سازگار با محیط زیست آگاهانه مد به عنوان نیاز به ساعت. نویسنده کتاب "100 نمادین بالیوود لباس" نگه می دارد گفتگو مربوطه و در کانون توجه از طریق ابتکارات رسانه های اجتماعی و دیجیتال آموزشی است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن