صنعت مد و آن را راهی برای بازیابی

با تاثیر از این بیماری همه گیر در سراسر جهان این ایده از مد به عنوان یک کل و مدل خاص است به انجام کامل rehaul

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

با تاثیر از این بیماری همه گیر در سراسر جهان این ایده از مد به عنوان یک کل و مدل خاص است به انجام کامل rehaul معتقد است veteran طراح و خیاط Tarun Tahiliani.

"طراحی لباس در هند ساخته شده است برای مراسم عروسی بر خلاف غرب که در آن مدل برای باله دهانه Met Gala یا بزرگ سیاه و سفید کراوات جمع آوری اعانه. اما هند به عنوان ما آن را می دانستند تغییر کرده است. از آن شده است در دو سال گذشته با نسل جوان به دنبال در زندگی مادی و معنوی متفاوت است. در حال حاضر با جهانی همه گیر این ایده از مد به عنوان یک کل و مدل خاص تنظیم شده به انجام کامل re-مسافت. ضروری است که به عنوان یک طرح جامعه ما انطباق با کاهش سرعت از مخاطبان" مشترک Tahiliani در یک گزارش در صنعت مد راه اندازی شد در روز چهارشنبه.

Follow us on Facebook برای دریافت آخرین به روز رسانی از ما!!

صحبت کردن در مورد عروسی هندی, طراح Sabyasachi Mukherjee گفته است: "این بار برای مراسم عروسی برای ترویج گردشگری, هنر و صنایع دستی و ساخت قوی مردمی اقتصاد است. راه اندازی مجدد اقتصاد با عروسی, مصرف, چرا که نه؟" طراح که اسم لوکس و خانه مد است که نام پیشرو در کسب و کار معتقد است "مراسم عروسی هستند به عنوان مثال از مصرف آشکار. اما مهمتر از همه آنها نیز مسئول برای ارائه شغل مطمئن شوید که هزاران نفر را از پول خود را در بانک. آیا پیچیده و یا یک صفحه نمایش بزرگ من هیچ ارزش قضاوت در این نوع از عروسی شما می خواهید به. من فکر می کنم همه چیز خوب است. اگر شما می تواند به حفظ شغل خود را با عروسی, مردمی, و یا در غیر این صورت شما می توانید آن را به هر راه شما می خواهم."

طراحان به اشتراک گذاشته اند دیدگاه های خود را در یک ستون مهمان برای "صرفه جویی در ارزش: TVOF بازسازی گزارش" که اسناد و مدارک این تغییرات را به چالش می کشد و به دنبال بازیابی رهبری پاسخ.

If only people who love clothes would truly consider 'choice' for their fashion future.
اگر تنها افرادی که عاشق لباس خواهد واقعا در نظر بگیرید 'انتخاب' به صورت مد روز خود را در آینده. Pixabay

به گزارش مجله دیجیتال 'صدای مد' (TVOF) شیپور خاموشی تغییر روانشناسی کسب و کار مد بود آن را نشان می دهد و یا مارک های کاوش تغییر ماتریس, خرده فروشی, سبک سگی, عروسی, مدل, صنایع دستی و خلاق مشارکت.

همچنین c

بیسل می نویسد: "در سراسر جهان تغییرات چشمگیر هستند که به عنوان شاهد هر دو مصرف کنندگان و برندها یادگیری به حرکت شجاع دنیای جدید تعریف شده توسط انزوا و شدید تکنولوژی-فعال فعل و انفعالات. جالب اینجاست که امروز جهان بیشتر است 'ارتباط' از همیشه قبل از. در حالی که این بیماری همه گیر است و تاکید ما آسیب پذیری چه پدید آمده است به عنوان ویژگی های بارز این دوران است که نوآوری در فن آوری و فن آوری تصویب است که فعال است و انسان برای ادامه عملکرد, ایجاد, کمک."

در مورد تاثیر COVID-19 در صنایع دستی و Handlooms Jaya bret michaels بنیانگذار و رئیس Dastkari Haat برای samiti گفته است: "این اثر کوتاه مدت است لغو و صنعت و بازار. از آوریل تا سپتامبر karigars هستند به هر حال در خانه تولید زمستان سفارشات از خرده فروشان و عمده فروشان. در دراز مدت اگر ما احساس تعامل انسان در بازار است و بهترین راه برای قدردانی از بافت و خطوط از محصولات صنایع دستی در حال حاضر تجارت الکترونیک می تواند یک گزینه است. نقش کانال های دیجیتال در فروش صنایع دستی است و در عین حال دیده می شود. یکی دیگر از راه ساختار کار بر اساس یک دراز مدت با تعامل هنر و صنعت در جوامع در طراحی و پروژه های صنایع دستی از شرکت ها, مهمان نوازی, بدن, معماران, طراحان داخلی. این درآمد به مراتب بیشتر و آنها را به امن و بهتر امرار معاش."

در میان "صداهای جهانی", Orsola de Castro, بنیانگذار و مدیر خلاق, مد, انقلاب; Eva کروس, بنیانگذار و مدیر اجرایی جهانی مد در دستور کار و کارولین Scheufele, هنری, مدیر و شرکت رئیس جمهور از Chopard, در میان دیگران به اشتراک گذاشته اند نظرات خود را.

همچنین بخوانید: Covid-19 واکسن به صورت آماده در عرض یک سال: که رئیس

"اگر مشتریان صرف همان مقدار از زمان را صرف تحقیق Coronavirus تحقیق به جای گفتن مزایای پنبه آلی در مقابل جریان اصلی پنبه یا حقیقت تکان دهنده در مورد مد زباله و یا اهمیت چانه زنی جمعی برای همه کارگران آنها را تبدیل به کارشناسان وطنی. اگر تنها افرادی که عاشق لباس خواهد واقعا در نظر بگیرید 'انتخاب' به صورت مد روز خود را در آینده. انتخاب من به این معنی نیست هزاران کمی متفاوت و ارزان" کاسترو می نویسد.

این گزارش همچنین ویژگی های کارت پستال از Garo Hills کوچی و Sindhudurg که در آن صنایع دستی کارآفرینان محلی و هنرمندان و طراحان کار با handlooms به اشتراک گذاری داستان های خود را realigning خود انگیزه های خلاق. (IANS)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن