خانواده از اواخر نخل باد بزنی ریج کشتی گیر Colby Singletary جوایز کمک هزینه تحصیلی به نام او

آدم فیشر ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 11:27 PM EDT Jun 25, 2020علاوه بر مشخص بودن پرماجرا و خنده دار, Colby Sing

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

علاوه بر مشخص بودن پرماجرا و خنده دار, Colby Singletary همیشه مایل به کمک به هر کسی که او می تواند.

این که چگونه Niki Singletary به یاد پسرش نخل باد بزنی ریج دبیرستان فوتبال و کشتی کج استار که فوت کرد در یک تصادف ماشین در جولای سال 2019 قبل از سال آخر خود را.

اگر چه Singletary رفته است خانواده اش است که مطمئن شوید که حافظه خود را زندگی می کند و کمک می کند تا دانش آموزان محلی از طریق Colby Singletary صندوق کمک هزینه تحصیلی. ایده برای خیریه آمد تا دو روز پس از خرس' دو دولت وقت قهرمان کشتی گیر کشته شد 6 جولای 2019.

از آنجا ایده شکوفا شده و به اوج خود رسید در شنبه مجازی در مراسم اهدای جوایز که در آن خانواده اعلام برندگان مراسم تحلیف Colby Singletary کمک هزینه تحصیلی است.

"او همیشه بسیار مفید" نیکی Singletary گفت: از پسرش. "او به جامعه; او کمک بچه ها. حتی اگر کسی نیاز به چیزی به عنوان ساده به عنوان یک (خودرو) دو Colby همیشه وجود دارد.

"ما احساس می کردم این چیزی بود که او می خواهم. او همیشه یک دهنده پس این خوب است."

بیشتر: میامی افتخارات Colby Singletary حافظه با ترجیح پیاده روی در ارائه

بیشتر: Singletary نام ناپل اخبار روزانه کشتی گیر دهه

با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس محدود کردن Singletarys توانایی به صندوق-افزایش اعضای خانواده دست از 7000 دلار در پول در سال اول خود را. Niki Singletary اعلام کرد شش برندگان در زوم تماس که او میزبانی از بهترین دوست او Teonta Tems' رستوران نانا کسی که شام میخورد در گلدن گیت.

نخل باد بزنی ریج سالمندان Trillyon Fils-Aime یک خرس کشتی گیر و بازیکن فوتبال درست مثل Colby و Laurah ژان آهنگ ورزشکار و تشویق کننده, برنده بالا نر و جوایز. هر دو اهدا شد $2,500.

چهار $500 برندگان نیز اعلام شد پنج شنبه — کشتی گیر Adrian آیالا, بازیکن فوتبال اتان پرات آهنگ ورزشکار و Natiri والتون و پریمیر اولیویا Yanes.

بورس تحصیلی صندوق را هیئت مدیره محدود جوایز امسال به نخل باد بزنی ریج سالمندان پس از آن می شده اند Singletary را فارغ التحصیلی کلاس. با شروع سال آینده سالمندان از همه کلیر مدارس شهرستان اعمال می شود. تنها شرط این است که متقاضیان باید به رقابت در دو سال ورزش است.

"ما می خواهیم به نگه داشتن Colby برنده نگرش و روح زنده" نیکی Singletary گفت. "او عاشق دوستان و جامعه. ما می خواستیم به انجام چیزی است که به افتخار او در حالی که همچنین دادن به ذغال سنگ شهرستان ورزشکاران است."

برنده بورس تحصیلی به خصوص دست زدن به برای Fils-Aime که بازی دو ورزش با Singletary.

تابستان گذشته او در مورد آنچه که آن را برای Fils-Aime به نفع یک دولت عنوان مانند Singletary تا به حال انجام شده قبلی در دو فصل. در این سال Fils-Aime دستگیر دولت عنوان اختصاص داده شده و آن را به دوست از دست رفته.

هفته گذشته Fils-Aime انتخاب شد ناپل اخبار روزانه کلی ورزشکار مرد سال — همان جایزه Singletary برنده دو سال قبل از زمانی که او برای اولین بار برنده دولت عنوان شده است.

"پس از همه چیز که اتفاق افتاده است, هدف من این است به انجام همه چیز را در Colby افتخار گفت:" Fils-Aime خواهد شد که کشتی در جنوب شرقی دانشگاه در سال آینده. "من همه چیز را با Colby در افکار من. به برنده این جایزه احساس خوبی به درپوش آن را خاموش."

ژان بالا زن برنده می دانستند Singletary پس از مدرسه ابتدایی هنگامی که او بود و او یک بازیکن برای ناپل خرس مسابقات لیگ برتر جوانان. ژان رهبری به دانشگاه فلوریدا که در آن او را مطالعه pre-med به امید وارد شدن به دانشکده دندانپزشکی.

"این به این معنی بسیار" ژان گفت. "من بسیار افتخار می کنم که من به نمایندگی از Colby Singletary Scholarship Fund, اما همچنین که آنها فکر می کردند من به اندازه کافی شایسته را به نفع خود."

سپس او افزود: "زندگی مانند Colby."

آخرین مطالب