واقعیت بررسی: در حال فلوریدا مرزهای بسته به خارج از کشور بازدید کنندگان ؟ اما انتظار تاخیر

ملانی Payne فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:26 AM EDT May 10, 2020ادعا: مرزها به فلوریدا بسته هستندیک Face

توسط ABDOOSNEWS در 22 فروردین 1399

ادعا: مرزها به فلوریدا بسته هستند

یک Facebook پست ادعا می کند که فلوریدا مرز "رسما بسته" و مگر اینکه شما یک فلوریدا ID یا تجاری راننده شما نمی توانید وارد دولت است.

فلوریدا باز است اما در حال بازرسی

به درایو جنوبی به فلوریدا شما باید به در آمد از طریق آلاباما یا گرجستان است. و با وجود آنچه was posted on Facebook, هر دو مرزها باز هستند.

وجود دارد هیچ موانع وجود دارد اما در هنگام عبور از پست های بازرسی به دولت از طریق I-95 و من-10 بث Frady ارتباطات مدیر فلوریدا بخش حمل و نقل, نوشت یک ایمیل به در.

رانندگان و مسافران خود را که از لوئیزیانا, New York, New Jersey یا کانکتیکات مورد نیاز خواهد بود برای پر کردن یک "مسافر فرم" در ایست بازرسی که شامل اطلاعات تماس خود را و جزئیات سفر خود را. آنها نیز نیاز خواهد بود به ماندن جدا شده برای اولین بار 14 روز آنها در دولت است. اگر سفر خود را کوتاه تر از آن است که آنها را به ماندن جدا شده کل زمان با توجه به یک نقطه انتشار اخبار.

نقطه اجرای فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' دستور اجرایی کارگردانی هر کسی وارد دولت "را از یک منطقه با قابل توجهی در جامعه گسترش" به تحت انزوا و یا قرنطینه. این صدق نمی کند به مردم "انجام, نظامی, اورژانس, بهداشت و یا زیرساخت های پاسخ" و یا افرادی که در یک کشور همسایه و رفت و آمد به کار در فلوریدا.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: 3,700 مردم وارد فلوریدا از طریق I-10, I-95 از خطر متحده است. هیچ کدام تبدیل شد دور.

چگونه coronavirus آلوده فلوریدا?: مسافران بازدید 46 متحده 75 مقصد خارجی قبل از تشخیص

همچنین کسانی که به سادگی سوار و یا سوار از طریق متحده نمی صرف زمان وجود دارد و هیچ نشانه ای از یک عفونت کروناویروس لازم نیست به قرنطینه.

در 20 مارس فرماندار صادر مشابه فرمان اجرایی برای مردم از نیویورک و سه جانبه دولت منطقه بودند که پس از رسیدن به فرودگاه در فلوریدا.

هر کسی که در سفر از مناطق آسیب دیده که نمی self-قرنطینه است ارتکاب درجه دوم بزه و می تواند تا 60 روز در زندان 500 دلار جریمه نقدی و یا هر دو.

بیش از 3,700 مجموع مسافر فرم های جمع آوری شده در پست های بازرسی با توجه به Frady.

که حدود 150000 کمتر از افراد به اشتراک گذاشته Wayne شکارچی پرندگان Facebook post.

فاولر که در کاکائو با توجه به Facebook, مشخصات یک پرکار پوستر با بیش از 2 ، 000 پیروان خود را به شخصی در Facebook صفحه و صفحه خود را برای کارائوکه کسب و کار.

هنگامی که به تلفن فاولر گفت: او می دانست که وجود دارد و ایستگاه های بازرسی در جاده ها که به دولت و به همین دلیل او نوشته شده اطلاعات است.

"من فکر می کردم آنها را متوقف, آن را," او گفت: عبور از مرز به فلوریدا. "من فکر کردم که تبدیل مردم در اطراف."

پس از شنیدن توضیح بازرسی و 14 روز انزوا نیاز فاولر توافق کردند که برخی از رانندگان گمان او بودند چرخش به اطراف ممکن است انجام این کار به طور داوطلبانه تمایلی به صرف دو هفته تعطیلات فلوریدا پناه در یک اتاق هتل.

در حال حاضر که او آگاه از ارسال اطلاعات نادرست به او گفت که او آن را تعمیر.

امتیاز ما: غلط

نه تنها فلوریدا بسته نشده مرزها باز هستند اما مردم باید در یک ایست بازرسی. مقاله اخیر در پنساکولا اخبار مجله اعلام کرد که: "از کسانی که 3,700 مسافران از New York, New Jersey, کانکتیکات, یا, لوئیزیانا, نه یک نفر گفته شده است به نوبه خود در اطراف و بازگشت به راه آنها آمد."

ما واقعیت-بررسی منابع:

  • فلوریدا وزارت حمل و نقل مطبوعاتی
  • رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' فرمان اجرایی 20-86
  • رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' فرمان اجرایی 20-82
  • رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' فرمان اجرایی 20-80
  • Pensacola, اخبار مجله


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب