Facebook محل کار جمع آوری 5 میلیون کاربران پرداخت می شود

Facebook اضافه شده است 2 میلیون پرداخت می شود کاربران از 5 میلیون از اکتبر. Pixabay With این Covid-19 همه گیر

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399
Facebook
Facebook اضافه شده است 2 میلیون پرداخت می شود کاربران از 5 میلیون از اکتبر. Pixabay

With این Covid-19 همه گیر به طور چشمگیری تسریع شیفت از کار Facebook همکاری ابزار برای کسب و کار, محل کار انباشته از پنج میلیون کاربران پرداخت می شود — تا دو میلیون از اکتبر.

و کار گروه یک نوع Facebook گروهی که مردم کمک می کند تا ارتباط خود را با همکاران بیش از 20 میلیون کاربر فعال ماهانه پس از فقط شش ماه Facebook گفت: در یک پست وبلاگ در روز پنج شنبه.

"امروز ما در حال معرفی ویدئو جدید امکانات در محل کار ما همچنین با اضافه کردن امکانات به محل کار در پورتال و به طور گسترده ای انتشار Oculus برای کسب و کار برای دیدار با اوایل تقاضا برای VR-مجهز به آموزش و همکاری" شبکه اجتماعی غول گفت.

laptop-facebook
در حال حاضر کاربران می توانند دعوت به 50 نفر به یک تماس تصویری. Pixabay

برای مثال با محل کار, اتاق کاربران می توانند دعوت به 50 نفر به یک تماس تصویری حتی اگر آنها را در شرکت خود و یا لازم نیست محل کار حساب.

"این که آیا شما در حال برگزاری جلسات تیم, میزبانی, مجازی یک ساعت یک مبارک و یا فقط پریدن از روی سریع در یک تماس شما می توانید به راحتی به ایجاد تماس تصویری لینک از محل کار, چت, گروه, اخبار, تغذیه و یا پورتال و سپس به اشتراک گذاری آنها را در یک چت, ارسال ایمیل یا پیام متنی, Facebook گفت.

یک راه جدید برای رفتن زندگی می کنند در محل کار از روی کامپیوتر خود است "زنده تولید کننده" که اجازه می دهد تا مردم به برنامه زنده فیلم خود را به اشتراک بگذارید صفحه نمایش و استفاده از live Q&A ویژگی به مردم اجازه درخواست و رای سوالات.

Facebook
"زنده تولید کننده" اجازه می دهد تا مردم به برنامه زنده فیلم خود را به اشتراک بگذارید صفحه نمایش و استفاده از live Q&A ویژگی به مردم اجازه درخواست و رای سوالات. Pixabay

شما می توانید روشن کردن خودکار نوشتن شرح تصاویر و برای زنده ویدئوها به زبان انگلیسی, فرانسوی, آلمانی, ایتالیایی, پرتغالی و اسپانیایی. محل کار را نیز به طور خودکار ترجمه ویدئوها در یکی از این زبان ها به پنج تا کارکنان در سراسر جهان می توانید به دنبال همراه, Facebook اعلام کرد.

همچنین بخوانید: اسنپ چت به ارمغان می آورد 'Lensathon' به هند

Facebook گفت: همچنین آوردن برخی از پرتال تصویری-تماس با دستگاه ویژگی های جالب مانند هوش مصنوعی (AI)-مجهز به دوربین های هوشمند و هوشمند صدا به محل کار و زندگی می کنند در پورتال به طوری که کاربران می توانند در سطح حرفه ای پخش هر کجا که هستند.

شبکه اجتماعی غول همچنین اعلام کرد که Oculus برای کسب و کار سرمایه گذاری راه حل طراحی شده برای ساده کردن و گسترش واقعیت مجازی در محل کار است که در حال حاضر به طور کلی در دسترس است.

Oculus برای کسب و کار ساخته شده است در محل کار اعمال نفوذ آن زیرساخت های امنیتی و حفظ حریم خصوصی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن