Facebook راه حل به نقطه مضر رفتار مردم

Facebook ایجاد کرده است یک ماشین یادگیری راه حل برای آموزش رباتها به واقع شبیه سازی رفتار واقعی مردم در یک پلت

توسط ABDOOSNEWS در 6 مرداد 1399

Facebook ایجاد کرده است یک ماشین یادگیری راه حل برای آموزش رباتها به واقع شبیه سازی رفتار واقعی مردم در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی یک حرکت است که بهبود تست نرم افزار برای محیط های پیچیده به ویژه در محصول حوزه های مربوط به امنیت و حفظ حریم خصوصی.

برای مقیاس بزرگ شبکه های اجتماعی, تست, یک پیشنهاد کد به روز رسانی و یا از ویژگی های جدید است پیچیده و چالش برانگیز.

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت اخبار روزانه به روز رسانی از ما!!

با توجه به Mark Harman تحقیقات دانشمند در Facebook AI مردم رفتار می یابد و سازگار در طول زمان های مختلف از یک جغرافیا به بعد است که باعث می شود آن را دشوار است به پیش بینی تمام راه یک فرد یا کل جامعه ممکن است پاسخ دادن به حتی یک تغییر کوچک در محیط زیست خود را.

Facebook محققان در حال حاضر طراحی و توسعه وب را فعال کنید شبیه سازی (وس) برای غلبه بر این مشکل است.

"وس یک روش جدید برای ساخت اولین بسیار واقع گرایانه مقیاس شبیه سازی های پیچیده شبکه های اجتماعی" هارمن نوشت: در یک پست وبلاگ.

رباتها در حال آموزش به تعامل با یکدیگر با استفاده از همان زیرساخت به کاربران واقعی به طوری که آنها می توانید پیام ها به دیگر رباتها دیدگاهها برای رباتها' پست ها و یا انتشار خود به خود یا به درخواست دوستان به رباتها دیگر.

Facebook
برای مقیاس بزرگ شبکه های اجتماعی, تست, یک پیشنهاد کد به روز رسانی و یا از ویژگی های جدید است پیچیده و چالش برانگیز. Pixabay

رباتها نمی توانند تعامل با کاربران واقعی و رفتار خود را نمی تواند هر گونه تاثیر بر کاربران واقعی و یا تجربیات خود را بر روی پلت فرم.

وس قادر است به طور خودکار تعاملات بین هزاران و یا حتی میلیون ها نفر از رباتها.

"ما با استفاده از ترکیبی از آنلاین و آفلاین, شبیه سازی, آموزش رباتها با هر چیزی از قوانین ساده و تحت نظارت یادگیری ماشین به پیچیده تر از یادگیری تقویتی" گفت: Harman.

وس اعزام این رباتها بر روی پلت فرم واقعی تولید کدهای.

این رباتها می توانند با یکدیگر در تعامل هستند اما جدا از کاربران واقعی.

این زیرساخت های شبیه سازی تضمین می کند که رباتها' اقدامات وفادار به اثر خواهد بود که شاهد واقعی مردم با استفاده از پلت فرم.

همچنین بخوانید: شراب خواری-مشاهده می تواند باعث مشکلات شنوایی: تحقیقات

"با وس ما نیز در حال توسعه توانایی برای پاسخ به counterfactual و چه-اگر سوال با مقیاس پذیری و واقع گرایی و تجربی کنترل" گفت: Facebook.

این شرکت با استفاده از WES به ساخت WW یک شبیه سازی شده Facebook محیط زیست با استفاده از پلت فرم واقعی تولید کدهای. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن