Facebook بیهوده گویی توسط کسب و کار اسپانیایی رهبر اسپرز مسابقه مکالمات میان سیاه و سفید زندگی مهم جنبش

ملیسا مونتویا فورت مایرز اخبار-مطبوعاتانتشار: 10:15 PM EDT Jun 12, 2020یک رهبر کسب و کار در جامعه لاتین از جنو

توسط ABDOOSNEWS در 24 خرداد 1399

یک رهبر کسب و کار در جامعه لاتین از جنوب غربی فلوریدا است که متهم به نژاد پرستی پس از ارسال بیهوده گویی در Facebook در برابر مردم معترض مرگ جورج فلوید و درمان مردم سیاه و سفید در سراسر جامعه آمریکا است.

ورونیکا Culbertson که یک بار منجر به جنوب غربی فلوریدا اسپانیایی اتاق بازرگانی posted on Facebook که مذاکرات صلح آمیز نمی خواهد به اندازه کافی و تشویق تیراندازی شد.

او پست خشمگین دیگر Latinos در جنوب غربی فلوریدا و محکوم شد توسط ساندرا اگویلار دو لا فرانترا فعلی رئیس هیسپانیک اتاق هیئت مدیره. اگویلار دو لا فرانترا به دنبال فاصله اسپانیایی مجلسی از Culbertson در روز جمعه.

"مردم به درخواست ما در مورد آن و من خیلی متاسفم او گفت: چیزهایی مثل این" اگویلار دو لا فرانترا گفت. "او با ما نیست ... من فکر نمی کنم آن را درست آنچه که او انجام شده است."

Culbertson که ال السالوادور نوشت: او خسته است از وحشت از کشور و حک تاریخ و خرابکاری از مجسمه.

"اگر کسی نمی شوی به این حیوانات را فقط بدتر" Culbertson نوشت. "فقط انجام آنچه شما باید انجام دهید. اگر آن را به معنی تیراندازی آنها را پس از آن می شود! من واقعا نمی مراقبت کنه. و هدر ندهید زمان ما در تلاش برای دفاع از این جانوران است."

بیشتر: Lee شهرستان NAACP دارای ملاقات و خوش آمد می گوید با اجرای قانون محلی مقامات

تلاش برای رسیدن به Culbertson بر روی گوشی و از طریق Facebook ناموفق بودند در روز جمعه.

در یک جداگانه Facebook پست Culbertson گفت: آزادی بیان مورد حمله قرار گرفت.

"من در گزارش به اخبار و مورد حمله قرار گرفتن چون من ابراز نقطه نظر من" Culbertson نوشت. "این است که تا چه حد ما آمده اند. یک لحظه به وجود آمد که در آن ما نمی خواهد بود قادر به می گویند هر چیزی کاملا. این است که چگونه آن شروع می شود. خیلی غم انگیز!"

استیسی لی-ویلیامز تنوع حرفه ای در لی شهرستان و یک دوست آنلاین از Culbertson گفت: او را دیدم پست توسط Culbertson و مشترک آن با پیروان. لی-ویلیامز سعی در تعامل با Culbertson اما مسدود شده بود.

لی-Williams به نام پست "بسیار نژادپرست است."

"او زبان بدیهی است که برای افراد تیره پوست" لی-ویلیامز گفت. "من او را دیده ام پست. ما باید دیدگاه های مختلف سیاسی اما من هرگز دیده می شود پس هر چیزی که بود مطلق نژادپرستی. این یکی آمد در من و واقعا مرا شوکه کرد."

بیشتر: سفید نژادپرستی البته باعث جنجال در FGCU فقط به عنوان آن را در UConn در 1990s

این مهم است به یاد داشته باشید که Culbertson هرگز به طور مستقیم اشاره نژادی, قومی, گروه, گفت:, Ted Thornhill استادیار در دانشگاه بین المللی چابهار. Thornhill, که سیاه و سفید می آموزد البته در مورد سفید نژادپرستی در دانشگاه.

"او در تلاش برای محافظت از خودش و نه آشکارا به ذکر نژادی و قومی است که در برآورد شاید می تواند استطاعت او برخی از deniability قابل قبول." Thornhill گفت.

اما شرایط در پست مانند "حیوانات" و "جانوران" در حال لود Thornhill اضافه شده است.

"که قطعا زبان رمزی" او گفت:. "ما می دانیم که پس از اروپایی ها به سرقت برده آفریقایی و خریداری آفریقایی آورده و آنها را به سواحل این قاره و بردگی آنها و فرزندان آنها ادامه داد: برای بهره مندی از نیروی کار. که تا به حال به توسعه یک ایدئولوژی است که رفت و مورد dehumanizing مردم است."

واضح است که او با اشاره به حضور سیاه Thornhill گفت.

"او انکار می کند که همانا اما فریادهای ضد سیاه به من" Thornhill گفت.

از نظر روانی زبان مهم است گفت: Yaroslaba گارسیا استاد با FGCU را در بخش مشاوره.

"آنچه ما می دانیم و ما درک می کنیم این است که از برچسب زدن به هر گونه تغییرات درک برای مردم خواهد شد که با استفاده از برچسب" گارسیا گفت. "زیرا که برچسب استفاده می شود که روانی سوء استفاده و آن را یک شکل از قدرت و کنترل در برابر آن گروه است."

نه تنها Culbertson متاثر از درک او از یک گروه است که نشاندار را نیز تحت تاثیر قرار گارسیا گفت.

"این روند تاثیر خواهد کودکان به عنوان جوان به عنوان سن چهار از لحظه ای که شروع به درک محیط خود" گارسیا گفت. "اگر برچسب dehumanizes من و سپس من به اندازه کافی خوب نیست."

با استفاده از زبان رمزی برای برچسب زدن به کسی است که تداوم یک فرم از تروما, او گفت:.

او گفت: این امر به ویژه به دلیل آن می آید در یک لحظه زمانی که مردم در حال پرسیدن شنیده می شود.

"این بسیار روشن به عنوان مثال ترس" گارسیا گفت. "این چیزی است که درایوهای تبعیض و نژاد پرستی و colorism و تمايز است این نوع ترس است که حکم این نوع از برچسب زدن."

Thornhill گفت که او توسط پست مهمترین دلیل Latino بندر سابقه طولانی ایران در کشورهای خود را دارند حتی اگر آنها یک اقلیت در ایالات متحده است.

"من فکر کردن در مورد کلاس مکالمات" Thornhill گفت. "ایدئولوژی بهبود نژاد با ازدواج با کسی که سفید است — آن را فراگیر."

بیشتر: کمیسیون نامزد معذرت خواهی می گوید: او به نقل از 'سیاست گذاران و shakers در استفاده از نژادی لکه دار کردن

بدون در نظر گرفتن پست نژادپرستانه در قصد Thornhill گفت: استفاده از فرهنگ لغت به معنای dehumanize یادآور غیرانسانی سیاه و سفید از مردم برای chattel برده داری و در طول Jim Crow دوران است که باعث به خنیاگر را نشان می دهد و کاریکاتور از مردم سیاه و سفید.

"من فکر می کنم که این لحظه ای است که ما ممکن است برخی از معنی دار و امیدوارم با دوام تغییراتی که هم counterbalanced توسط نوع نفرت انگیز, مواد پست شده در رسانه های اجتماعی برای عموم مردم که ادعا می شود وطن پرست و خدا ترس آمریکایی" Thornhill گفت.

"آستانه فراتر از آن که سیاه مردمی در حال رفتن به برقراری ارتباط نارضایتی خود را در یک راه قدرتمند است کاهش appreciatively در چند دهه گذشته" او گفت:. "ما قصد نداریم به این خیلی بدون اجازه مردمی می دانم که آنها می توانند عمل نمی مانند که بدون اینکه به نام."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن