Facebook راه اندازی منبع آنلاین به راهنمای آموزشی جوامع

اپل به ارمغان آورده است جدید و مقرون به صرفه از نسل دوم آی فون SE در طول رابطه جنسی خشن COVID-19 بار و زمانی ک

توسط ABDOOSNEWS در 28 فروردین 1399
Apple iPhone
اپل به ارمغان آورده است جدید و مقرون به صرفه از نسل دوم آی فون SE در طول رابطه جنسی خشن COVID-19 بار و زمانی که این قفل باز می شود. Pixabay

پایان ماه از گمانه زنی ها اپل به ارمغان آورده است جدید و مقرون به صرفه از نسل دوم آی فون SE در طول رابطه جنسی خشن COVID-19 بار و زمانی که این قفل باز شود 42,500 تومان دستگاه قطعا پیدا کردن درخواست تجدید نظر با دانشگاه رفتن جمعیت و یا نوجوانان در هند که می تواند صرف بیش از حد به خود آی فون 11 سری. این اخبار تکنولوژی.

قیمت که در آن بخش آی فون جدید SE وارد شده است لوله کشی با دستگاه های رقابتی از وان پلاس, سامسونگ و Vivo و اپل که دیدم یک چشم انداز مثبت با آی فون XR زمانی که آن را ارزان تر در هند – مسلم است که آیفون SE 2020 خواهد پیدا کردن یک جامد پاسخ از کسانی که می خواهم به تجربه آی فون اما نمی تواند, به روز, با توجه به قیمت های بالا.

حقیقت این است: اپل وارد عظیم بیش از 55 درصد رشد در آی فون محموله برای بازار هند در ماه های ژانویه و فوریه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال 2019, روش سوارکاری, بر افزایش تقاضا برای آی فون 11 و مدل های دیگر با توجه به Prabhu Ram, سر صنعت گروه هوش (روسای), CMR.

بسته بندی شده با top-of-the-line و سخت افزار و آی فون جدید SE دارای پتانسیل برای ایجاد فضای زیادی برای اپل در تهاجمی تومان 40,000-50,000 تومان بخش احساس کارشناسان صنعت.

Apple iPhone
قیمت که در آن بخش آی فون جدید SE وارد شده است لوله کشی با دستگاه های رقابتی از وان پلاس, سامسونگ و Vivo و اپل. IANS

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت به روز رسانی در آخرین اخبار

"این قطعا درخواست تجدید نظر به بسیاری از اندیشه اواسط بخش کاربران که نمی توانیم گل سرسبد آی فون. همچنین این واقعا می تواند در پیدا کردن کشش است که شرکت های بزرگ و سرمایه گذاری بخش با اپل موقعیت از حریم خصوصی و امنیت" Navkendar سینگ مدیر پژوهش IDC هند گفت: سرپرستان.

آی فون جدید SE هنوز هم حمل که همان نگاه و طراحی از مدل های آی فون چند سال به عقب و بسیاری از upgraders نقل مکان کرد به XR یا 11 در دو سال گذشته با طراحی جدید و صفحه نمایش کامل تجربه.

"من قطعا باید پیدا کردن حجم بلافاصله پس از آن راه اندازی شده است پس از این خواهد بود مقرون به صرفه ترین آی فون جدید و ارزان ترین راه برای ورود به اپل اکوسیستم" Singh اضافه شده است.

کوپرتینو مبتنی بر آی فون ساز دیده می شود یک تغییر چشمگیر در آن اقبال در هند از اواسط سال 2019 با افزایش " را در هند تولیدی دادن انگیزه لازم برای اپل.

با توجه به Hanish Bhatia, تحلیلگر ارشد, دستگاه & اکوسیستم در مقابل تحقیقات اپل آخرین A13 bionic چیپ ست IP67 امتیاز و شارژ بی سیم از ویژگی های برخی از نکات برجسته کلیدی از دستگاه های جدید است.

"Aspirational ارزش برند اپل باقی مانده در هند اما به طور سنتی مصرف کنندگان تمایل به لاغر نسبت به خرید یک دستگاه با مشخصات بالاتر. آی فون جدید SE باید بیشتر تحکیم اپل موقعیت در بخش حق بیمه" گفت: Bhatia.

اگر چه مستند همراه با دیگر عوامل تاثیر برخی از بخش های اقتصاد هند اجتماعی فاصله دوره نیز به احتمال زیاد به ایجاد برخی از تقاضا خلاء است که ممکن است منجر به قوی تر تقاضا برای یک دوره کوتاه در روزهای آینده.

"مصرف کنندگان خواهد بود هیجان زده برای به دست آوردن تجربه های جدید دستگاه" Bhatia اضافه شده است.

Apple iPhone
بسته بندی شده با top-of-the-line و سخت افزار و آی فون جدید SE دارای پتانسیل برای ایجاد فضای زیادی برای اپل در تهاجمی تومان 40,000-50,000 تومان بخش احساس کارشناسان صنعت. IANS

این حرکت دیده می شود به عنوان یک بسیار استراتژیک یکی برای به دست آوردن جای پایی در مهم بازارهای در حال ظهور مانند هند که بسیار ارزش آگاهانه در بازار است.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

"این نقطه قیمت بسیار تهاجمی از اپل, با توجه به اینکه اپل با موفقیت در هند در سال 2019 در این بخش. همچنین انتظار می رود با بازاریابی تهاجمی و تقاضا نسل ابتکارات انتظار می رود توسط برندها و سیستم عامل پس از آن که مستند برداشته است واقعا باید به کمک اپل برای به دست آوردن جای پایی در اواسط حق بیمه بخش از بازار که در آن رقابت تشدید," شفافی سینگ از IDC.

اپل نیز به طور مداوم ramping تا آن توانایی تولید از طریق شرکای خود در هند است.

اپل تامین کننده Wistron مونتاژ پایین, پایان, آیفون, SE (در حال حاضر قطع) است و در حال حاضر نصب و راه اندازی آیفون 6S و آیفون 7 در آن بنگالور مرکز. بالاترین فروش آیفون XR است که در تولید سیب تامین کننده Foxconn امکانات در Sriperumbudur چنای.

همچنین به عنوان خوانده شده - رانندگی در هند کاهش 80%: نقشه های اپل گزارش

"برخی از بهترین فروش اپل آیفون مدل در حال حاضر ساخته شده در هند. همچنین ما می توانیم در حال حاضر انتظار جهانی oem ها به تهاجمی تر در برنامه ریزی احتمالی در حالی که تنوع زنجیره تامین خود را و کاهش کلی وابستگی به چین است. بنابراین به نظر می رسد بسیار محتمل است که کسری از آی فون SE 2020 خواهد شد به صورت محلی تولید در هند" Bhatia گفت: سرپرستان.

یک " را در هند آیفون SE را یک نوع متفاوت از درخواست تجدید نظر نیست ؟ (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن