Facebook ادعای بررسی سخنرانی نفرت گزارش سریعتر از گوگل و توییتر و

Facing موشکافی در اتحادیه اروپا بیش از گسترش دروغ و نفرت سخنرانی بر روی آن سیستم عامل Facebook منتشر شده یک گز

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

Facing موشکافی در اتحادیه اروپا بیش از گسترش دروغ و نفرت سخنرانی بر روی آن سیستم عامل Facebook منتشر شده یک گزارش مستقل و گفت: این شبکه اجتماعی در حال بررسی گزارش از سخنرانی نفرت سریعتر از دیگر تکنولوژی غول.

بر اساس این گزارش Facebook ارزیابی 95.7 درصد و Instagram ارزیابی 91.8 درصد از گفتار نفرت اطلاعیه در کمتر از 24 ساعت نسبت به 81.5 درصد برای گوگل متعلق به یوتیوب و 76.6 درصد برای توییتر.

این گزارش همچنین اعلام کرد که "تنها در Facebook به اطلاع کاربران سیستماتیک; تمام سیستم عامل های دیگر باید به بهبود است."

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

Facebook Gaming
Facebook ارزیابی 95.7% از گفتار نفرت اطلاعیه در کمتر از 24 ساعت. Pixabay

"در حالی که ما می دانیم ما باید بیشتر به انجام این نتایج نشان می دهد ما در حال حرکت در مسیر درست و سیستم در محل که منجر به ادامه صنعت ما" مرد روزن VP صداقت گفت: در بیانیه ای که اواخر روز سه شنبه.

روزن گفت که کمیسیون اروپا معاون رئیس جمهور ورا Jourova و کمیسر Didier وزیر خارجۀ بلژیک به رسمیت شناخته Facebook پیشرفت در مبارزه با تبعیض در پلت فرم آن است.

در مارس اتحادیه اروپا به شدت رد Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل سفید کاغذ در محتوای آنلاین تنظیم کرد و گفت: این پلت فرم شبکه های اجتماعی باید مسئولیت مضر جعلی و محتوای غیر قانونی.

اتحادیه اروپا صنعت کمیسر تیری برتون گفت که Facebook "بود که در آینده رو به جلو با ایده های در مورد چگونه برای حذف محتوای غیر قانونی و هشدار داد که اتحادیه اروپا آماده می شد به عمل".

با توجه به روزن این شرکت امضا کرده است کمیسیون اروپا کد رفتار در مقابله با غیر قانونی سخنرانی نفرت آنلاین.

به عنوان بخشی از این کد رفتاری کمیسیون اروپا اجرا می شود به طور منظم آزمایش های مستقل در هر شرکت است که امضا شده به مطمئن شوید که آنها در حال از بین بردن این محتوا به سرعت و به طور موثر.

Facebook گفت: آن سه برابر شده است اندازه آن تیم مشغول به کار در ایمنی و امنیت, پس از سال 2016 به بیش از 35000 نفر � از جمله تیم هایی است که بررسی گزارش از سخنرانی نفرت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته است.

همچنین بخوانید: کدام عوامل می تواند تاثیر شدت Covid-19 نتیجه?

Facebook has said that it tackles hate speech better
اتحادیه اروپا نیز رد Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل سفید کاغذ در محتوای آنلاین و مقررات در ماه فوریه است. Wikimedia Commons

اخیر شفافیت گزارش Facebook ادعا کرد که آن را هوش مصنوعی فعالانه می یابد و تقریبا 90 درصد از گفتار نفرت از Facebook قبل از هر گزارش آن را به ما � تا از 38 درصد بیش از مدت مشابه دو سال پیش.

کمیسیون اروپا نیز خواسته Facebook, Twitter, Google و دیگر رسانه های اجتماعی شرکت ها به ارائه گزارش ماهانه در COVID-19 مربوط به دروغ خود سیستم عامل.

اتحادیه اروپا اجرایی خواسته این شرکت ها به ارائه گزارش ماهانه که شامل اطلاعات دقیق در مورد اقدامات خود را برای ترویج معتبر محتوا بهبود کاربران آگاهی و حد coronavirus دروغ و تبلیغات مربوط به آن است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن