قرار گرفتن در معرض گاز اجاق گاز می تواند به کاهش فشار خون: تحقیقات

Tشلنگ که کار در آشپزخانه می توانید پیدا کردن آرامش در این واقعیت است که در کنار یک اجاق گاز می تواند در نگه دا

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1399

Tشلنگ که کار در آشپزخانه می توانید پیدا کردن آرامش در این واقعیت است که در کنار یک اجاق گاز می تواند در نگه داشتن فشار خون خود را در چک. بر اساس یک پژوهش منحصر به فرد, قرار گرفتن در معرض گاز اجاق گاز می تواند به کاهش فشار خون و جبران بخشی از عوارض قلبی و عروقی اثرات آلودگی هوا.

این تیم از کالج کینگ لندن در انگلستان یافت می شود که در این دوره در کنار یک اجاق گاز افزایش سطح دی اکسید نیتروژن در هوا 10 برابر و پس از آن کاهش فشار خون 5 mm Hg از 45 دقیقه به بعد.

این مطالعه همچنین نشان داد که سطح خونی ماده نیتریت افزایش 15 درصد بعد از 15 دقیقه.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

مطالعات قبلی نشان داده اند که نیتریت است که می توان از تبدیل نیترات در رژیم غذایی زیر را مصرف سبزیجات برگ سبز و چغندر فشار خون را پایین می.

این مطالعه منتشر شده در مجله گردش خون تحقیقات نشان می دهد نیتریت همچنین می توانید در زمانی که بدن فرآیندهای دی اکسید نیتروژن و باعث می شود ارتباط بین پژوهش های قبلی با تمرکز بر رژیم غذایی نیترات و مطالعات استنشاق دی اکسید نیتروژن برای اولین بار.

gas cooker can keep their blood pressure
اجاق گاز افزایش سطح دی اکسید نیتروژن در هوا 10 برابر و پس از آن کاهش فشار خون 5 mm Hg از 45 دقیقه به بعد. Wikimedia Commons

"اگر قرار گرفتن در معرض دی اکسید نیتروژن از گاز اجاق گاز منجر به کاهش فشار خون, این می تواند مفید باشد فی نفسه و در این زمینه به طور کلی آلودگی هوا ممکن است تا حدی جبران عوارض جانبی قلبی-عروقی اثرات کوتاه مدت مواجهه با افزايش غلظت ذرات" توضیح دکتر اندرو Webb بالینی ارشد مدرس دانشگاه در کالج کینگ لندن است.

مکانیسم است که توسط آن دی اکسید نیتروژن کاهش فشار خون به نظر می رسد از طریق لینک به همان مسیر به عنوان رژیم غذایی نیترات (که در سبزیجات برگ سبز و چغندر): هر دو در نتیجه افزایش خون در سطح نيتريت.

"این است و نه فقط آنچه که می خورید اما چگونه شما طبخ آن است که مسائل" گفت: Webb.

این پژوهش با هدف بررسی شیمی خون و قلبی و عروقی تغییرات از 12 داوطلب سالم.

آنها را نشسته در کنار یک داخلی اجاق گاز به مدت 90 دقیقه پس از 90 دقیقه با زمینه طبیعی سطوح نيتروژن.

در فرصتی دیگر داوطلبان قرار گرفتند به حالت عادی پس زمینه نیتروژن دی اکسید سطوح به مدت سه ساعت. در حالی که شواهد ارتباط نیتروژن دی اکسید به بدتر شدن علائم در بیماری تنفسی است که به خوبی تثبیت آن در کوتاه مدت تاثیر بر قلب و گردش خون کمتر روشن است.

قابل توجه "مردم با لوازم گاز خانگی و یا افراد مشغول به کار در آشپزخانه با اجاق گاز ممکن است در معرض سطوح بالاتری از دی اکسید نیتروژن اما با کمتر ذرات ماده از آن یافت می شود در خیابان".

gas cooker can keep their blood pressure
این مطالعه همچنین کمک می کند تا برای روشن کردن برخی از اثرات سریع از دی اکسید نیتروژن بر روی قلب و گردش خون. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: افراد در معرض خطر قاچاق به سرعت در حال رشد در طول همه گیر: سالانه ما گزارش

این مطالعه منحصر به فرد کمک می کند تا برای روشن کردن برخی از اثرات سریع از دی اکسید نیتروژن بر روی قلب و گردش خون.

در حالی که این اثر کوتاه مدت قرار گرفتن در معرض دی اکسید نیتروژن در داوطلبان سالم ممکن است مفید باشد وجود دارد مطالعات دیگر از عوارض جانبی طولانی مدت قرار گرفتن در معرض دی اکسید نیتروژن و عوارض کوتاه مدت قرار گرفتن در معرض در افراد مبتلا به آسم نویسندگان نوشت.

تحقیقات بیشتر خواهد شد در تایید این یافته ها در مطالعات بزرگتر و بررسی اثرات آن بر متنوع تر همگروهی آنها اضافه شده است. (IANS)

آخرین مطالب