قرار گرفتن در معرض بیهوشی برای کودکان و نوجوانان ممکن است منجر به الکل و اختلال در نوجوانان: پژوهش

دوران کودکی باید عاری از مشکلات و تنش است. Pixabay -توسط Muskan <url> دوران کودکی بهترین مرحله زندگی اس

توسط ABDOOSNEWS در 10 خرداد 1399
water-Childhood
دوران کودکی باید عاری از مشکلات و تنش است. Pixabay

-توسط Muskan <url>

دوران کودکی بهترین مرحله زندگی است. این مرحله از زندگی که در آن وجود دارد بدون استرس بدون نگرانی بدون غم اما تنها لذت بردن معصومیت و شادی است. هر بار که شما به یاد کسانی که رایگان مبارک روز همه شما می خواهید به عقب خود را از زندگی و لحظات آن. درست است ؟

به یاد داشته باشید کسانی که عجیب و غریب و در عین حال سرگرم کننده بازی در فضای باز است که ما استفاده می شود به بازی در تمام طول روز? کسانی که کمی دعوا با دوستان ؟ گریه بیش کوچکترین خراش ما را دریافت کنید در حالی که بازی? و چگونه یک نوار از شکلات می تواند ما همه خوشبختی در این دنیا ؟ آن روز مبارک در حال حاضر از بین رفته.

امروزه این ایده از دوران کودکی کاملا تغییر کرده است. دیدن پدر و مادر وادار کردن بچه های خود را به شهریه کلاس در سن مناقصه از 5 یا 6 به طور کامل شگفتی من است. پدر و مادر مشغول در برنامه های خود را که آنها تمایل به فکر می کنم که بچه خود را نمی ممکن است قادر به درک همه چیز را در مدرسه. و با توجه به کمبود وقت و توجه آنها ثبت نام فرزندان خود به شهریه کلاس در سن بسیار جوان است.

kids
والدین از فرستادن کودکان خود به مطالعه اضافی کلاس های بعد از مدرسه در سن بسیار جوان است. Pixabay

پدر و مادر نه اشتباه زمانی که آنها می گویند که اولیه کلاس های پایه تحصیلات عالی و از این رو آنها ارائه اضافی تدریس به کودکان خود. اما پس از آن نیست nursey کلاس فقط خیلی زود به صورت یک دانش آموز به سازش در بازی و حضور در شهریه? پس از همه, است که دقیقا آنچه که یک دانش آموز برای انجام و پس از اتمام مدرسه ابتدایی. چه نیاز به بار بچه ها با لفظ قلم دانش در سن و سال این جوان ؟ نه حروف و اعداد بسیار دشوار است. تحصیل در مدرسه به اندازه کافی برای یک مدرسه ابتدایی بچه حتی اگر پدر و مادر قادر به پرداخت توجه لازم به بخش خود را در مطالعات ،

چنین تصمیم گیری ممکن است مانع فرزند زمان پخش آن بسیار مهم در اوایل دوران کودکی. چرا آن را تبدیل به طوری لازم برای فشار به کودک خود را به رقابت های دانشگاهی از ابتدای دوران کودکی ؟ چرا پدر و مادر می خواهید بچه های خود را به نمره و رتبه اول در اولین استاندارد است ؟ چگونه است که آن را به تو کمک کند در آینده ؟ پس از همه برتری علمی در کلاس اصلی نیست و اطمینان از عملکرد تحصیلی در سال های بعد.

من آمده اند در سراسر بچه ها که مشغول مطالعه در تمام روز در تمام شب پس از شروع تحصیل خود را حضور در همه موضوع شهریه برای ساعت ها پس از آن حضور در شرکت برنامه کلاس های به عنوان به خوبی. آیا شما فکر می کنم که دوران کودکی نابود شده است از یک بچه مثل این ؟

girl childhood
پدر و مادر قادر به توجه به بچه های خود را' مطالعات و از این رو به دنبال کمک از طریق شهریه کلاس. Pixabay

پدر و مادر نیاز به درک که ارائه کودکان و نوجوانان با شیوه زندگی لوکس و تمام امکانات ممکن نیست, به نام پدر و مادر خوب از آنجا که در پایان روز شما را نابود کرده ام بی گناهی خالص شادی و سرگرم کننده دوران کودکی از بچه. بچه ها امروزه تجربه نمی خلوص childghood بی گناهی بار-رایگان playtimes و بی خیال mischiefs از دوران کودکی است.

به آنها نمایانده علمی رقابت و مسابقه برای رسیدن به بالاترین نمرات در چنین سنین پایین است که آنها را به سازش بر هر چیز دیگر. پدر و مادر نیز آنقدر دقیق نیست که آنها به طور کامل اجازه می دهد تا بچه ها از آن لذت ببرید و یا به بازی در خارج از منزل. ترس از گرفتن جسمی صدمه دیده متوقف می شود والدین از فرستادن کودکان خود را به بازی به عنوان سردستی به عنوان نسل قبلی بود.

همچنین بخوانید: 80 درصد ماهاراشترا دانش آموزان مدرسه نمی گزارش Cybercrimes: نظرسنجی

دیدن بچه ها دست و شاد ترین و بی خیال ترین مرحله از زندگی خود را باعث تاسف من است. مطالعات بدون شک یکی از مهم ترین جنبه های زندگی اما این هرگز به معنای آن است که مهم تر از لذت بردن از زندگی.

girl
کودکان باید مجموعه ای از تمام بار زندگی به طوری که آنها می توانید لذت بردن از بهترین مرحله از زندگی خود را سردستی. Pixabay

بزرگسالی و سال های سخت مراحل زندگی بیشتر از زمان. نوجوانان اغلب به صورت بسیاری از مشکلات و بزرگسالی دارای مشکلات خاص خود را دارد. تنها بی خیال و استرس بخشی از زندگی یک فرد است که در دوران کودکی. پس از همه, زندگی در مدرسه هرگز به عقب می آید و هیچ دوستی به عنوان خالص به عنوان مدرسه دوستی. پس چرا ما کشتن نسل امروز را با دوران کودکی ؟

اجازه دهید کودک خود را کشف چیزهای جدید از کتابی اجازه دهید آنها را به بازی بیشتر مطالعه کمتر اجازه دهید آنها را به بازی خشن, اجازه دهید آنها را تبدیل به قوی خود به خود اجازه دهید آنها را پیدا کردن موضوعات مورد علاقه خود را, اجازه دهید آنها را بی شماری از خاطرات فراموش نشدنی اجازه دهید آنها را از اشتباهات و اجازه دهید آنها را زنده سردستی تا رسیدن به سن که در آن می شود لازم به دوش. در پایان روز چه خاطرات دوران کودکی شما بچه ها می خواهم به اشتراک گذاشتن با بچه های خود را ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن