کاوش داده بازرسان پزشکی جمع آوری شده در اولین 601 COVID-19 مرگ و میر در فلوریدا

الساندرو Marazzi ساسون و جیم Waymer فلوریدا امروزمنتشر شده 8:08 AM EDT مارس 11 سال 2020سردبیران توجه داشته باش

توسط ABDOOSNEWS در 22 اردیبهشت 1399

سردبیران توجه داشته باشید: با این داستان ما در حال ارائه اطلاعات در مورد COVID-19 بحران است که رهبران دولت نمی خواهم شما را به دیدن. به طور معمول این نوع منحصر به فرد گزارش ما را محدود به مشترکان. ما تصمیم به جای این داستان را به طور گسترده تر در دسترس به دلیل اهمیت محتوای آن است. اما کیفیت و واقعیت-بررسی گزارش رایگان نیست. جمع آوری و بررسی اخبار پر هزینه و وقت گیر تلاش و شاید هرگز اهمیت بیشتری از آن در حال حاضر. لطفا برای نشان دادن حمایت خود را برای کیفیت گزارشگری مثل این با عضویت در فلوریدا امروز. روزنامه نگاری مهم است. مشترک شدن در اینجا.

در سراسر فلوریدا پزشکی محققین به بررسی مرگ و میر ناشی از کروناویروس و ثبت یافته های خود را در یک صفحه گسترده از تایید COVID-19 مربوط به مرگ و میر. گسترده نگهداری می شود توسط بازرسان پزشکی کمیسیون. اما از اواخر مارس که اطلاعات مسدود شده است از انتشار عمومی توسط دولت و وزارت بهداشت.

به پزشکی قانونی داده است را شامل نمی شود نام اما شامل کنون جزئیات بیشتری از اطلاعات منتشر شده توسط DOH. جزئیات مانند تعیین علت مرگ و روایت و توصیف است که با هم گرفته ارائه بحرانی اطلاعات عمومی.

دولت شمار کشته شدگان در حال حاضر پیشی گرفتن از 1600 اما قبل از دولت را پایین نگه داشته روی بازرسان پزشکی گسترده فلوریدا امروز به دست آمده و یک کپی از 15 آوریل که ثبت 601 مرگ و میر.

برای خواندن يافته اینجا را کلیک کنید: چه در سانسور فلوریدا بازرسان پزشکی پایگاه COVID-19 مرگ است ؟

در حالی که نه به طور کامل استاندارد از نظر جزئیات هر یک از معاینات پزشکی شامل داده ها — تفسیر که با اخطار است مهم برای رهبران و سیاست گذاران برای برنامه ریزی آینده و اطمینان از وضعیت سلامت.

"این نوع از داده ها نیاز به ثبت و گزارش بهداشت عمومی و سیاست عمومی اهداف و مراقبت های بالینی مدیریت" گفت: Jay Wolfson عمومی سیاست های بهداشتی و کارشناس ارشد کاردانی دین در دانشگاه فلوریدای جنوبی Morsani دانشکده پزشکی.

کاوش داده های خود را در تجسم زیر و خواندن فلوریدا امروز, گزارش کامل در اینجا.

الساندرو Marazzi ساسون یک ناظر خبرنگار فلوریدا امروز. تماس با او را در 321-355-8144 یا asassoon@floridatoday.com. توییتر: @alemzs

جیم Waymer است محیط خبرنگار در فلوریدا امروز. تماس با Waymer در 321-242-3663 یا jwaymer@floridatoday.com. توییتر: @JWayEnviro Facebook: www.facebook.com/jim.waymer



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن