متخصص می گوید هر دو مردان و زنان مسئول ناباروری

ناباروری بیشتر انسان ساخته شده و می توان آن را معکوس تا حد معینی اگر ما با ایجاد تغییرات اندکی در شیوه زندگی م

توسط ABDOOSNEWS در 6 مرداد 1399

ناباروری بیشتر انسان ساخته شده و می توان آن را معکوس تا حد معینی اگر ما با ایجاد تغییرات اندکی در شیوه زندگی ما و سعی کنید به زندگی می کنند یک کمی به ما در زندگی بار خوب قدیمی می گوید: Dr Shanujeet Kaur, مشاور ارشد – متخصص بیماریهای زنان و باروری متخصص در Cloudnine گروه بیمارستان, Chandigarh.

شده اند وجود دارد تغییرات عمده ای در اجتماعی پارچه در دهه گذشته یا بیشتر. برای اولین بار است که این تغییر از مشترک خانواده به خانواده های هسته ای که ترجمه را به عدم کمک از اعضای خانواده در تربیت فرزندان ما و خواسته فدا کردن حداقل یک فرد حرفه ای در بسیاری از موارد زن برای مراقبت از نوزاد است. بنابراین زن و شوهر را نگه می دارد به تعویق انداختن بارداری و از این رو افزایش تعداد DINKs (دو درآمد بدون بچه) زوج.

infertility decreases if family is there to guide
بزرگان مشترک خانواده ها راهنمای زوج. Wikimedia Commons

شیوه زندگی بیماری به طور فزاینده ای در حال پخش تبه کار به خصوص چاقی و دیابت. بیش از 40 درصد از زنان و مردان جوان هستند یا اضافه وزن دارند یا چاق هستند.

عفونت مقاربتی و سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) در دیگر مناطق جدید از نگرانی در میان زنان است. افزایش رابطه جنسی محافظت نشده منجر به عفونت های جنسی (STIs) و استفاده گسترده از هر دو اورژانس پیشگیری از بارداری و فولاد سقط جنین است که می تواند باعث عفونت های جدی که ممکن است باعث برگشت ناباروری, Dr Kaur اشاره می کند.

"دوم است و ظهور رسانه های اجتماعی و با آن در میان چیزهای دیگر فشار به زندگی می کنند یک نوع خاصی از شیوه زندگی است. وجود یک فشار ثابت به کسب درآمد بیشتر و رسیدن به بیشتر دیده می شود و در مورد صحبت کردیم ، این تغییر اولویت های ما و پس از ازدواج و یا داشتن بچه ها به نظر نمی رسد به عنوان مهم است."

این کارشناس لیست پایین چند نکته مهم مربوط به ناباروری و بارداری:

سن مناسب برای باردار شدن:

بسیار مهم است به مجسمه این اسطوره در مورد سن و IVF و برای آموزش زوج های جوان که هر زن به دنیا آمده است با یک تعداد متناهی از تخم در تخمدان او که داراي با گذشت هر سال است. این کاهش بسیار سریع از 35 سال سن و میزان موفقیت با هر گونه درمان های باروری از جمله IVF کاهش با گذشت هر سال فراتر از سن 32. همچنین مفهوم آن است نه یک مشکل. و یک مرد می تواند به همان اندازه مسئول مسائل باروری و درست مثل زن است. زن عوامل مسئول ناباروری در حدود 40-50 درصد موارد و نر عوامل به طور مستقیم مسئول در حدود 30 درصد موارد و کمک غیر مستقیم در حدود 50 درصد است .

فشار کاری:

زنان و مردان را ساخته اند آن را زندگی خود را' هدف به کار و کسب و در نوبه خود از دست داده اند تمام اتصال با خودشان سزاوارتر است. بسیاری از مردم در بر داشت و به دنبال پس از سلامت جسمی خود را با ورزش, تلاش برای خوردن حق. اما آنها ساخته شده اند به این باور است که کار و زندگی است و از این رو به دنبال پس از خود و سلامت روان اجتناب شود توسط بسیاری از مردم در دسترس نباشد.

هیچ سالمند عضو خانواده به راهنمای :

مردم بر این باورند در زندگی در یک خانواده هسته ای این روزها و آنها ترجیح می دهند به زندگی در شهرستانها با شغل پرداخت. مشترک-خانواده سیستم به طور کامل شکسته نیز شده است وجود دارد کاهش ارتباط بین فردی از زوج و از این رو وجود دارد به سختی اعضای خانواده به راهنمای یک زن و شوهر در مورد مفهوم. زنان تحت مقدار زیادی از فشار کار در دفاتر اضافه کردن به که فشار به دنبال پس از خود خانه و مردان کار دو بار به عنوان سخت به نگه دارید تا شیوه زندگی خود را. در میان تمام این زوج تقریبا تا پایان نداشتن اعتماد به نفس و مسئولیت کودکان و از این رو صبر بیش از حد طولانی برای باردار شدن.

چاقی در مردان و همچنین زنان:

چاقی یک سم از هر دو مردان و زنان در تلاش برای باردار شدن. آن منجر به کاهش در تعداد تحرک و به طور کلی کیفیت اسپرم در مردان علل و کیفیت تولید تخم مرغ در زنان است. همه این ممکن است منجر به عدم توانایی اسپرم برای بارور کردن تخم مرغ و عدم توانایی برای تخم بارور شده به داخل رحم است.

man drinking and smoking increases infertility
الکل و سیگار و مواد مخدر و سوء مصرف مواد است که به عنوان بد آن را به عنوان برای تلفن های موبایل. Pixabay

مصرف سیگار و الکل و مواد مخدر و سوء مصرف مواد:

زوج باید شروع به مصرف این نگرانی به طور جدی مصرف الکل و سیگار و مواد مخدر و سوء مصرف مواد است که به عنوان بد آن را به عنوان برای تلفن های موبایل. آسیب انجام می شود دائمی است و نمی تواند بازیافت شود. هیچ مقدار از مسمومیت خوب است برای بدن.

همچنین بخوانید : 5 راه برای افزایش شانس خود را از حامله شدن از طریق IVF

راه رو به جلو:

ناباروری یک موضوع پیچیده است و بسیاری از چیزهایی هستند درگیر در آن را به عنوان فوق اعلام. زنان نباید صبر کنید تا آنها بالاتر از 30 سال سن برای باردار شدن. بهترین کاری برای انجام این است که به دنبال یک دکتر ارشاد در اوایل زندگی است. یک پزشک می تواند انجام تعدادی از آزمایشات برای پیدا کردن علت در ابتدا خود و در صورت نیاز مفید طرح درمان را می توان توسعه یافته برای افزایش شانس بارداری می گوید: Dr Kaur.

"زنانی که در حال پیشرفت در سن و دیر ازدواج باید آگاه تخم مرغ روش حفظ. زنان متولد شده با یک مجموعه متناهی از تخم مرغ است که تهی از طریق این دوره از زندگی خود را از این رو مهم است که زنان شاغل در اواخر دهه بیست سالگی یادگیری بیشتر در مورد تخم مرغ انجماد در مورد آنها می خواهند به کودکان در مراحل بعدی زندگی خود را. آن را بسیار مهم برای زوج ها به درک که – IVF و محدودیت های آن است. افزایش دسترسی به IVF (InVitroFertilization)/test tube baby و پیشرفت های دیگر در زمینه طب تولید مثل نیز ساخته شده و بیشتر, ارتباط جنسی, از خود راضی که آنها فکر می کنند دوران بارداری را می توان در هر سنی با این فن آوری. اما بیشتر به یک زن در سنین کمتر او هستند احتمال حاملگی حتی از طریق IVF" او آمده است.(IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن