همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد نرم افزار-تور

منf شما قطع علاقه مندان به خودرو برای مدت طولانی به اندازه کافی وجود دارد برخی از کلمات شما با آن آشنا شود. در

توسط ABDOOSNEWS در 13 تیر 1399

منf شما قطع علاقه مندان به خودرو برای مدت طولانی به اندازه کافی وجود دارد برخی از کلمات شما با آن آشنا شود. در حال حاضر آشنا با یک کلمه معنا نیست که شما آن را درک کنید. کمتری وجود دارد که درست از, با, ماشین, وابسته به کلمات. اولین بار که شما شنیدن کلمات pro-تور آن را تقریبا طبیعی است که شما می خواهم فکر می کنم آن را به نوعی از ماشین های مسابقه یا مسابقات و یا شاید یک چتر کلمه برای چندین ماشین مسابقه مسابقات. شما می تواند بسیار دور از درست.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

Pro-تور اشاره به یک نوع خاص از ماشین های عضلانی است که افزایش یافته به دیدار و یا فراتر از استانداردهای یک مسابقه عملکرد خودرو. بله شما درست حدس زده این زمان. Pro-تور اتومبیل به طور معمول استفاده می شود برای مسابقه. برای سهولت درک فکر می کنم از آن را به عنوان در نظر گرفتن یک ماشین عضلانی و تغییر داخلی به منظور افزایش سرعت آن دست به پیچ.

Restomod در مقابل نرم افزار-تور

Restomod یکی دیگر از کلمه شما باید شنیده ام اگر شما شده است در اطراف ماشین junkies. در حال حاضر اگر شما می دانید آنچه restomod به معنی شما ممکن است کمی گیج.

برای uninitiated restomod مشتق شده است از دو ریشه واژه ها – مرمت و مدرن است. آن را اشاره به بازگرداندن یک ماشین کلاسیک به آن اصلی زیبایی شناسی و ساخت قابل توجهی بهبود عملکرد. Restomods به طور معمول برای افرادی که عاشق داشتن ماشین های کلاسیک اما نمی تواند ادعا با اشکالات سنتی وسایل نقلیه.

Everything You Need to Know About Pro-Touring
Restomod مشتق شده است از دو ریشه واژه ها – مرمت و مدرن است. Pixabay

Restomods به طور کلی بهتر است برای تجربه رانندگی در ابتدا از بازسازی ماشین. آن را نمونه ای برای دیدن restomods با بهبود طراحی داخلی. آنها نیز بهبود یافته برای دیدار با زمان اگزوز استانداردهای تولید گازهای گلخانه ای.

نگاهی به عنوان مثال از سال 1966 Mustang GT convertible از Revology اتومبیل. موستانگ یک نامزد ایده آل برای restomods چرا که آن را حفظ درخواست خود را هنگامی که آن را جدید و در سن. استاندارد 271-hp/289-cu.در. موتور V-8 است که با جایگزین فورد GEN 3 5.0 L Ti-VCT "Coyote" DOHC V8 امتیاز در 460 اسب بخار. که بهبود قابل توجهی در خروجی. اصلی موستانگ آمد و استاندارد با سه سرعت دستی طبقه نصب شده انتقال اختیاری 4-سرعت. از سوی دیگر این restomod نسخه اجازه می دهد تا شما را به سوئیچ بین شش سرعت دستی و کنترل الکترونیکی ده-سرعت انتقال خودکار.

توجه خود را خود تنظیم ترمز آنها با قدرت به چهار چرخ دیسک ترمز با تهویه مناسب روتور چهار پیستون کالیپر. داخل ماشین برش و دوخته شده چرم با پشم فرش. شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد Revology اتومبیل در https://revologycars.com/

Everything You Need to Know About Pro-Touring
مثلا 1966 Mustang GT convertible از Revology اتومبیل. Pixabay

شباهت بین نرم افزار-تور و Restomod

شباهت بین هر دو restomods بلافاصله آشکار. هر دو آنها را می توان به عنوان ماشین ترمیم و بهبود است. در حالی که ماشین به طور منظم مرمت به دنبال یک ماشین به شرایط اولیه خود این دو روش خیلی بیشتر انجام دهد.

حقیقت این است که بسیاری از اتومبیل های که ما بزرگ دانستن و دوست داشتن نمی تواند در مقایسه با متوسط وسایل نقلیه از امروز به ویژه هنگامی که آن را به عملکرد می آید. بسیاری از آنها نیز بسیار نا امن با توجه به استانداردهای مدرن. برای مثال قدیمی ترین اتومبیل حال, درام, سیستم ترمز است که خسته کننده و کندتر از کسانی که امروز در دسترس است. برای دیدار با استانداردهای ایمنی فعلی شما را مجبور به ارتقاء سیستم ترمز به دیسک ترمز.

تفاوت بین نرم افزار-تور و Restomod

در حالی که شباهت ها ممکن است ظاهری تفاوت ممکن است هنوز. این است که به دلیل وجود یک خط بسیار نازک بین restomod و نرم افزار-تور. اگر چه آنها هر دو به ترمیم و بهبود اتومبیل های بیشتر انجام می شود از یک نقطه نظر عملکرد.

Pro-تور اتومبیل هستند تا به نام چرا که آنها مطابقت کردن و گاهی اوقات حتی ضرب و شتم مدرن عملکرد وسایل نقلیه. Restomods در سوی دیگر لزوما نیازی به دیدار با استانداردهای عملکرد وسایل نقلیه. تنظیم یک ماشین به استانداردهای عملکرد روزمره یک خودرو کافی است که آن را به نام یک restomod.

نیز وجود دارد یک کمی روند که در میان مردم که لحن اتومبیل های خود را به نرم افزار-تور استانداردهای آنها تقریبا همیشه مسابقه رانندگان است. آنها لازم نیست به حرفه ای ، اما نقطه انجام pro-تور است که به طور معمول به outrace افراد دیگر در سبک, آیا در یک autocross یا جاده دوره چالش است.

Everything You Need to Know About Pro-Touring
این نقطه انجام pro-تور است که به طور معمول به outrace افراد دیگر در سبک. Pixabay

Restomod رانندگان می تواند به طور منظم و مردم با عشق به اتومبیل های کلاسیک. آنها به طور معمول بهبود به سطح خیابان-رانندگی ماشین و چپ عنوان شده است. بسیاری از مردم ترجیح می دهند به فکر می کنم از نرم افزار-تور اتومبیل به عنوان restomods با عملکرد بالا مشخصات.

در حالی که مردم هر روز می توانید تصمیم به انجام یک restomod پروژه های خود را در نزدیکی غیر ممکن است برای انجام این کار برای نرم افزار-تبدیل. Pro-تبدیل ماشین ها به طور معمول ساخته شده توسط رقابت گرا مغازه ها و بسیاری از شاسی و سیستم تعلیق سفارشی-ساخته شده در مسیر ایمنی مطلوب هندسه و شاسی سفتی. در اکثر موارد آنها می توانند حتی نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای خیابان رانندگی به جز اگر شما یک راننده حرفه ای است.

وقتی که می آید به قیمت گذاری, نرم افزار-تور اتومبیل معمولا گران تر هستند. دلیل این امر این است که کارآیی که اغلب سفارشی ساخته شده معمولا گرانتر از بدنه و تغییر فضای داخلی.

یک مثال از یک محل برای پیدا کردن یک حرفه ای-تور ماشین Optima خیابان نهایی ماشین سری. این رویداد است که به طور معمول یک محل برجسته بهترین نرم افزار-سفر وسایل نقلیه در سراسر کشور است. در سال گذشته نسخه پیشرفته 1967 Chevy Camaro گرفت و عنوان سریع ترین خودرو در میان رقابت از دیگر نرم افزار-تور اتومبیل. ماشین شایعه شده است که تا 1100 اسب بخار ترمز ضد قفل و 50-50 وزن بدن توزیع شده است. آن را به درستی توصیف شده به عنوان وحشی ترین خیابان حقوقی نسل اول F-body بر روی این سیاره است.

همانطور که می بینید, آن را یک جهش بزرگ از اصلی کامارو بود که متوسط 295 اسب بخار در یک سپس موتور قدرتمند V8. اگر شما قرار داده و هر دو ماشین به هر تست عملکرد نرم افزار-تور نسخه خواهد شکست دادن اصلی توسط یک مایل.

همچنین بخوانید: مراقبت از پوست ملزومات هر کس باید این موسمی

نتيجه گيری

بازگرداندن اتومبیل را می توان انجام کاری که به انجام است. جدا از داشتن رضایت از رانندگی در چیزی است که شما همیشه دوست داشتم شما همچنین می توانید به سفارشی کردن آن را به سلیقه خود. انتخاب بین نرم افزار-تور و restomod همه boils پایین به آنچه که شما می خواهید. بدون در نظر گرفتن که شما در حال رفتن برای همیشه بهترین به پرسنل با تجربه و هدایت و راهنمایی شما خود را بهترین گزینه است.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن