آمریکا و اروپا با هم کار کنند برای بازگشایی مسافرت های بین المللی

تیاو در ایالات متحده در حال همکاری با اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) و کشورهای سراسر جهان در مورد چگونگی "با خی

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

تیاو در ایالات متحده در حال همکاری با اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) و کشورهای سراسر جهان در مورد چگونگی "با خیال راحت بازگشایی مسافرت های بین المللی" پس از ماه از COVID-19 مستند و قرنطینه اقدامات طبق آخرین اخبار جهان.

پیش نویس توصیه ها و گزارش های رسانه ای که پدید آمده از اتحادیه اروپا در مورد بازگشایی مرز نشان می دهد آمریکایی ها ممکن است مانع از سفر به اروپا به دلیل بالا بودن تعداد coronavirus موارد در ایالات متحده است.

"ما باید مطمئن شوید که ما باید تمام عناصر در جای خود به بازگشایی سفر بین اتحادیه اروپا و ایالات متحده گفت:" وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

"ما در حال کار بر روی پیدا کردن راه درست برای انجام این کار, زمان مناسب برای انجام آن تاکتیک های مناسب را در محل" Pompeo گفت. بالا دیپلمات های ایالات متحده اضافه شده او "اعتماد به نفس" است که در هفته های آینده آنها کار خواهد کرد "طرح ها و روش ها" به "جهانی سفر به عقب در محل."

US Working With EU
کشورهای اروپایی به نظر می رسد در مسیر بازگشایی مرزهای خود را ابتدا در ماه جولای. Pixabay

کشورهای اروپایی به نظر می رسد در مسیر بازگشایی مرزهای خود را ابتدا در ماه جولای. پیش نویس داخلی اتحادیه اروپا توصیه نشان می دهد اجازه ورود غیر اتباع اتحادیه اروپا از کشورهای با ثبات یا کاهش عفونت کروناویروس.

چهار شنبه, مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) گزارش داد بیش از 34,000 جدید کروناویروس موارد که در مجموع به بیش از 2.3 میلیون نفر تایید COVID-19 نفر در سراسر کشور است.

همچنین بخوانید: Covid-19: هند شرکت نرم افزار بازار تهوع رشد به 3.8 درصد در سال 2020

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز Coronavirus مرکز منابع ایالات متحده دارای بیشترین تایید coronavirus موارد پس از برزیل و روسیه است.

در ماه مارس رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام محدودیت های مسافرتی در 26 کشور اروپایی در تلاش برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. شهروندان ایالات متحده مجاز به بازگشت از انگلستان و ایرلند و منطقه شنگن را پوشش می دهد که 26 کشور اروپایی. (VOA)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن