اتحادیه اروپا بحث بیش از چند میلیارد دلار بهبود اقتصادی بسته

European اتحادیه اروپا (EU) بودند مناظره جمعه چند میلیارد دلار بهبود اقتصادی بسته برای کمک به 27 عضو سازمان مل

توسط ABDOOSNEWS در 1 تیر 1399

European اتحادیه اروپا (EU) بودند مناظره جمعه چند میلیارد دلار بهبود اقتصادی بسته برای کمک به 27 عضو سازمان ملل خروج از رکود – بدترین از زمان رکود بزرگ – که ناشی از تلاش برای مبارزه با گسترش COVID-19 طبق آخرین اخبار جهان.

روز جمعه جلسه برگزار تقریبا – اولین گام در بحث های است که می تواند به اوج رسیدن با یک معامله در ماه ژوئیه اگر عضو غلبه بر تفاوت های خود را. اعضا همچنین در مورد آخرین نسخه از کمیسیون اروپا برنامه ریزی برای 1.2 تریلیون هفت سال بودجه که شامل یک $825 میلیارد بازیابی صندوق.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

پیش از جلسه کمیسیون اتحادیه اروپا و رئیس جمهور Ursula von der Leyen خواست حمایت از این طرح گفت: "این فرصتی است که اروپا نمی تواند به دست" اضافه کردن آن را فراهم خواهد کرد امنیت اقتصادی برای اروپا به خوبی به آینده است.

او گفت: این طرح نه تنها کمک به کشورهای در سخت ترین ضربه از coronavirus اما این آمار به طور غیر مستقیم و همچنین به دلیل مستندات و دست از تجارت است.

EU Members Consider COVID-19 Economic Recovery
"این فرصتی است که اروپا نمی تواند به دست گفت:" کمیسیون اتحادیه اروپا و رئیس جمهور Ursula von der Leyen. Wikimedia Commons

اما رهبران اتحادیه اروپا به شدت تقسیم شده در این طرح است. یک گروه از کشورها شناخته شده به عنوان با صرفه چهار هلند, دانمارک, اتریش و سوئد – که مخالف به صرف و می خواهید برای دیدن حمایت داده شده به عنوان وام که پرداخت می شود به جای کمک های مالی.

همچنین بخوانید: مادران جدید به احتمال زیاد به رنج می برند از افسردگی و اضطراب در طول همه گیر

چند مقامات اتحادیه اروپا و دیپلمات گفت: هدف از روز جمعه جلسه مجازی بود که اولیه بحث و گفتگو در این برنامه و به عنوان یک دیپلمات قرار داده و آن را حرارت هوا" از اعضای قبل از جدی آغاز مذاکرات در ماه آینده. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن