حقایق ضروری و جزئیات بیشتر در مورد وداها که مربوط به هندو دارما

Vedas تحت تاثیر هند باستان جامعه تا حد زیادی تبدیل شده اند و یک بخش حیاتی در تشکیل هندو دارما. اگر چه دانش ودا

توسط ABDOOSNEWS در 14 تیر 1399

Vedas تحت تاثیر هند باستان جامعه تا حد زیادی تبدیل شده اند و یک بخش حیاتی در تشکیل هندو دارما. اگر چه دانش وداها برگزار شد همیشه وجود دارد, Rishi Vyasa وارد علم خدا به چهار نوشته و تصویب آنها را به صورت شفاهی برای هزاران سال. این تشکیل شده بودند در زبان سانسکریت حدود 1500 و 1000 سال پیش از میلاد. آن است که حدود 300 سال پیش از میلاد است که این مذهبی نوشته در زمان شکل کنونی.

چهار اصلی وداها در هندو دارما تشکیل شده توسط Rishi Vyasa هستند Rigveda, Samaveda, Yajurveda و Atharvaveda. در زیر برخی از حقایق جالب در مورد همان.

ما را دنبال کنید Facebook صفحه برای دریافت به روز رسانی هیجان انگیز تر از ما!!

Rigveda

  1. متشکل از 1028 مانتراها ریگ ودا ارائه می دهد نماز به خدایان و 'Pancha Bhutani' یعنی به پنج تن از نیروهای زمین و آب و هوا, آتش و آسمان است.
  2. ریگ ودا ساخته شده است و سازمان در 10 کتاب به نام mandalas یا دایره است.
  3. به گفته دانشمندان و فرزانگان, ریگ ودا, هندو دارما یکی از قدیمی ترین و گیج کننده قطعه از ادبیات تا کنون نوشته شده است.
  4. این توضیح می دهد که منشاء جهان قدرت خدایان و هنر از زندگی.
  5. مانتراها می شعار به خدا به ستایش قدرت خود و درخواست برای به اشتراک گذاشتن قدرت خود را به ما به طوری که ما می تواند نبرد شر هر دو در داخل و خارج از ما است.

Samaveda

  1. ساما ودا بسیار شبیه به ریگ ودا, با این حال آن نوشته شده است در قالب موسیقی و در نتیجه آن را به نام وداع از شعارهای و ملودی.
  2. ساما ودا گفته است نوشته شده است حدود 1000 سال قبل از میلاد و برخی از قطعات در ساما ودا گفته می شود مورخ طول 1700 سال قبل از میلاد.
  3. ساما ودا کوتاه ترین است. وجود دارد در مجموع 1875 آیات در Sama 1771 از آنها از ریگ ودا. دیگر 99 را به خود.
بسیار شبیه به ریگ ودا, با این حال آن نوشته شده است در قالب موسیقی و در نتیجه آن را به نام وداع از شعارهای و ملودی. فلیکر
  1. به عنوان وداع از ملودی های آن در نظر گرفته می شود قدیمی ترین موسسه موسیقی در جهان است که شامل همه انواع موسیقی, متر, سرود chhanda و زبانشناسی.
  2. این ساما ودا شده بود به طوری که آن را می خوانم این مراسم از "سوما-فداکاری" است که در یک مراسم که در آن سبزیجات خرد شده و یا حیوانات قربانی و ارائه به خدایان است. Udgatar کشیش استفاده می شود به خواندن آنها و از آن منعکس جهانبینی خود را.

Yajurveda

  1. Yajur وداع اطلاع در مورد دین و آیین. آن است که می توان توضیح داد که به عنوان یک راهنمای به توضیح راه حق انجام مراسم مذهبی و آداب و رسوم. اما برخی ادعا می کنند که آن را هرگز در مورد راه راست اما به جای هدایت مردم به فکر می کنم در مورد آداب و رسوم.
  2. هنگامی که یک حفاری عمیق تر به Yajur وداع می توانید پیدا کردن یک معنای عمیق تر از فقط آداب و رسوم.
  3. در مقایسه با قدیمی ترین ریگ ودا Yajur ودا بسیار ساده در زبان.
  4. باستان کشیش با استفاده از Yajur وداع ترین.
  5. Yajur وداع تلاش برای توسعه سطح آگاهی در میان مردم است و مربوط به یوگی عمل تصفیه ذهن, بدن و روح است. آن می تواند کمک به مردم برای بیدار کردن آگاهی در و باز به مطالعه زندگی به شیوه ای بهتر.

همچنین بخوانید: یک نگاه عمیق به تنوع هند از طریق هندو سال جدید

Atharvaveda

ص 431 از Atharva ودا. Wikimedia Commons
  1. به عنوان Atharva وداع است متنوع ترین در میان وداها آن را خارج از غرفه را در میان دیگر وداها.
  2. کلاسیک Atharva وداع فراهم می کند دانش مربوط به دین و اجتماعی و جنبه های فرهنگی جامعه است.
  3. Atharva وداع مربوط به فرقه ای از علوم غیبی و طرف مقابل از علم – آنهایی که مربوط به مرگ, روح و زندگی پس از مرگ.
  4. دانشمندان اغلب تمایل به بی اعتنایی Atharva ودا به عنوان بخشی از وداها.
  5. یک باور رایج در میان مردم این است که اگر یک زن باردار حضور در یک مراسم که در آن Atharva Veda شعار می دادند و سپس با توجه به قدرت Atharva وداع جنین داخل بانوی می تواند دنیا مرده است.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب