کارکنان در 8 بیشتر در جنوب غربی فلوریدا Publix مکان تست مثبت برای coronavirus

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 9, 2020در حالی که مدیریت جمعیت ق

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

در حالی که مدیریت جمعیت قابل توجهی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس برخی مواد غذایی زنجیره ای مانند Publix را دیده اند افزایش کارکنان موارد از قرار گرفتن در معرض.

Publix است که آشکارا گزارش هنگامی که یک کارمند تست مثبت برای رمان coronavirus وقتی پرسیده شد که در مورد مکان های خاص و جنوب غربی فلوریدا فروشگاه ها را دیده اند بیشتر عفونت بیش از چند هفته گذشته. این ویروس می تواند منجر به این بیماری شناخته شده به عنوان COVID-19.

اخبار مطبوعات قبلا در مورد پرسش Publix کارمند موارد در مارس و درخواست تایید برای بیش از 50 جنوب غربی فلوریدا مکان. در آن زمان 12 از این فروشگاه تا به حال حداقل یک کارمند که تا به حال آزمایش مثبت و تنها یک در ذغال سنگ شهرستان است.

این فروشگاه شامل: 6900 Daniels Parkway, Suite 19 در فورت مایرز; 13650 Fiddlesticks بلوار. در جنوب فورت مایرز; 16950 سن کارلوس بلوار. در جنوب فورت مایرز; 20321 Summerlin جاده در جنوب فورت مایرز; 7950 دنی Drive, Suite 200, در فورت مایرز; 13121 Paul J. Doherty پارکوی در شمال, Fort Myers; 20311 گراند بلوط Shoppes بلوار در استروئ; 5781 لی بلوار. در لهیق اکرس; 5997 South Pointe Blvd. مجموعه 106 در جنوب فورت مایرز; 15880 Summerlin جاده در جنوب فورت مایرز; 1851 پالم بیچ بلوار. در فورت مایرز; و 13550 ایممکلی جاده در ناپل.

وقتی پرسیده شد که دوباره در این هفته یک Publix نماینده تایید کرد که هشت مکان های بیشتری داشته اند مثبت کارمند موارد است. این مکانها عبارتند از: 2310 پاین ریج جاده در ناپل; 12663 تمیمی دنباله E. در ناپل; 11600 سوسن اصفر رانندگی در فورت مایرز; 24600 S. تمیمی دنباله سوئیت 300 در بونیتا اسپرینگز; 5624 رشته بلوار. در ناپل; 15265 ذغال سنگ Blvd. در ناپل; 2420 سانتا باربارا بلوار. (خاموش جانبازان پارک وی) در کیپ کرال; و 26841 S. تمیمی نوین در بونیتا اسپرینگز.

قبلا: کارکنان از 2 بیشتر در جنوب غربی فلوریدا Publix مکان تست مثبت برای coronavirus

به علاوه: کارکنان از پنج جنوب غربی فلوریدا Publix فروشگاه تست مثبت برای coronavirus

این مکان در 20321 Summerlin جاده در فورت مایرز 20311 گراند بلوط Shoppes بلوار. در استروئ و 13650 Fiddlesticks بلوار. n فورت مایرز تا به حال بیش از یک کارمند تست مثبت برای ویروس.

"متاسفانه به مقامات بهداشت عمومی نشان داده اند ما انتظار افزایش موارد به عنوان ویروس در جوامع ما" گفت: ماریا Brous, Publix مدیر ارتباطات در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

"ما می دانیم که تست و گزارش موارد توسط ادارات بهداشت به طور گسترده ای متفاوت دولت توسط دولت," او اضافه شده است. "به عنوان یک نتیجه ما نمی توانیم به طور کامل و با دقت گزارش موارد را در زمان واقعی; با این حال ما معتقدیم در کار با شفافیت. ما همه در این با هم."

نه همه زنجیر با جنوب غربی فلوریدا محل هستند و آشکارا در گزارش خود موارد است. برخی از شرکت ها گرفته اند متفاوت گام در اطلاع رسانی رسانه ها و مثبت کارکنان. یک Walmart نماینده برای مثال گفت که این شرکت نمی تواند ارائه هر گونه اطلاعات در مورد کارمند موارد در مکان های خاص.

"مطمئن باشید ما در حال بدست گرفتن تمام اقدامات لازم برای اطمینان از خوب بودن از کسانی که در داخل فروشگاه ما گفت:" چارلز Crowson یک مدیر ارشد شرکت ارتباطات خارج شده و در یک ایمیل فرستاده بیانیه. "در این رویداد ما یک مورد تایید شده در هر یک از فروشگاه های ما, ما در حال کار با آن دسته از همکاران و ارائه راهنمایی و زمان مورد نیاز برای دریافت مراقبت های پزشکی. همکاران تشویق شده اند به اولویت دادن به سلامت خود و ماندن در خانه اگر احساس بیمار."

هدف کاهش یافته است به ارائه اطلاعات در مورد موارد خاص که در مورد خواسته های خود را در مکان های لی و ذغال سنگ استان ها, اما یک شرکت ارسال بیانیه به اخبار مطبوعات اعلام کرد که "تعداد موارد تایید شده ما شاهد سراسر تیم ما این است که کمتر از درصد گزارش برای U. S جمعیت است."

برخی از زنجیر — با دور کمتر منطقه محل تر از Publix یا خارج شده — اند های کارمند موارد با اما گزارش داده اند هیچ مورد در لی و یا ذغال سنگ.

جوانه مثلا کل صفحه را در وب سایت خود را در آن ذخیره اطلاعات مربوط به کارمند موارد به روز شده است. این صفحه نشان می دهد که هیچ جنوب غربی فلوریدا فروشگاه تا به حال مثبت اخیر کارمند مورد. زنجیره ای فقط دو مکان در لی و ذغال سنگ بوده است.

علاوه بر این هیچ یک از نه Aldi فروشگاه مواد غذایی در مکان های لی و ذغال سنگ را مثبت کارمند مورد با توجه به یک ایمیل فرستاده بیانیه ای از شرکت.

بازار تازه که دارای چهار محل در دو شهرستان تا به حال هیچ کارکنان تست مثبت با توجه به Meghan فلین بازار تازه مدیر ارتباطات و جامعه است.

تمام مواد غذایی که تنها دو مکان در این شهرستان نیز تا به حال هیچ مثبت کارمند موارد با توجه به راشل Malish روابط عمومی متخصص با غذاهای کل.

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب