انتخابات تصویر واضح تر می شود در Collier, Lee مسابقات مقدماتی به عنوان مهلت عبور

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:49 AM EDT Jun 13, 2020محلی نژادها در ذغال سنگ و لی شهرستانهای شکل گر

توسط ABDOOSNEWS در 24 خرداد 1399

محلی نژادها در ذغال سنگ و لی شهرستانهای شکل گرفت جمعه با مهلت عبور برای نامزدهای واجد شرایط برای انتخابات.

داوطلبانی که واجد شرایط با درخواست کرده بود تا ظهر جمعه به پرداخت هزینه تشکیل پرونده به منظور نام خود را به نظر می رسد در انتخابات بعد از این سال. هزینه تعیین می شود حقوق و دستمزد از دفتر به دنبال و یا مشخص شده در اساسنامه.

برخی از نژادها را دیدم نامزدهای اجرا unopposed معنی نام خود را نمی خواهد نشان می دهد تا بر روی برگه های رای در حالی که دیگران در بر داشت خود را در شلوغ مسابقات.

در ذغال سنگ باز county کمیسیون صندلی برای منطقه 1 — طولانی برگزار شده توسط کمیسیون دانا Fiala است که به دنبال انتخاب مجدد — همواره مورد توجه و سه نفر از نامزدهای جمهوریخواه — علامت Batchelor, ویلیام داگلاس و ریک LoCastro — و یکی از دموکرات جان جنکینز واجد شرایط.

بیشتر: با ذغال سنگ کمیسر دانا Fiala ندارد به دنبال انتخاب مجدد سه رقابت برای منطقه 1 صندلی

بیشتر: پنجمین نامزد می پیوندد شلوغ ذغال سنگ شهرستان کمیسیون نژاد برای منطقه 1

یک نامزد در آن مسابقه یعقوب Winge در حال اجرا به عنوان یک جمهوری خواه کاهش یافته است در ماه گذشته با استناد به موانع ارائه شده توسط شیوع کروناویروس. یکی دیگر جمهوری خواه صخره Donenfeld آیا واجد شرایط نیست.

کمیسر لایحه McDaniel, در حال اجرا برای انتخاب مجدد به عنوان یک جمهوری خواه در منطقه 5, چهره های جمهوری خواه و رقیب در Aug. 18 اولیه در مایک Petscher.

دیوید Turrubiartez جونیور در حال اجرا به عنوان یک دموکرات برای منطقه 5 و ریموند کریستوفر که روشن از در حال اجرا به عنوان یک جمهوری خواه به هیچ حزبی وابستگی هر دو واجد شرایط خواهد شد و در صورت برنده جمهوری خواه اولیه در نوامبر. 3.

دیگر وقت کمیسیون, رئیس برت ساندرز در حال اجرا است unopposed پس از تنها رقیب اتم McCree در حال اجرا بدون وابستگی حزب, آیا واجد شرایط نیست.

ساندرز گفت: او هنوز هم تا به حال پروژه های در حال انجام در دروازه طلایی از جمله توسعه یک جامعه گلف که او می خواست برای دیدن از طریق, و می خواهم به تمرکز توجه در شهرستان پارک ها در طول چند سال آینده.

"من هنوز هم برخی از مسائل مهم را حل و فصل او گفت:" در یک مصاحبه تلفنی جمعه.

در لی که در آن همانطور که از بعد از ظهر جمعه انتخابات هنوز به روز رسانی لیست از نامزدها, دو خواهان مایکل Dreikorn و کوین Ruane اند واجد شرایط در شهرستان کمیسیون نژاد برای منطقه 1. آنها به دنبال موفقیت وقت جان منینگ که گفت او نمی خواهد دوباره اجرا کنید.

کمیسر ری Sandelli منصوب به پر کردن جای خالی سمت چپ توسط مرگ لری Kiker سال گذشته مواجه است رقیب جمهوری خواه نیک Batos در اوت اولیه در مسابقه برای لی منطقه 3 است. تاد Truax در حال اجرا به عنوان یک دموکرات نیز واجد شرایط در این مسابقه است.

پائولا Kiker بیوه لری Kiker, حال زمینه برای اجرای منطقه 3 صندلی اما انصراف پس از Sandelli انتصاب توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis.

لی کمیسر فرانک مان, رقابت برای انتخاب مجدد در منطقه 5 است که در مواجهه با یک رقیب جمهوری خواه Steven هاس در اولیه انتخابات. Juan Gonzalez یک دموکرات نیز واجد شرایط در این مسابقه است.

در حالی که کلیر کلانتر کوین Rambosk یک جمهوری خواه در حال اجرا است unopposed لی کلانتر Carmine Marceno — که منصوب شد و پس از آن فرماندار تگزاس ریک اسکات در سال 2018 به جای سابق لی کلانتر مایک اسکات رو جمهوریخواه رقیب جیمز Leavens در اصلی.

دو نامزد در حال اجرا بدون وابستگی حزبی مربی ری و کارمن مک کینی نیز واجد شرایط برای لی مسابقه برای کلانتر.

در هر دو لی و ذغال سنگ در ضمن یک زن و شوهر از دیرین امتیازهای گفته اند که آنها نمی خواهد به دنبال انتخاب مجدد.

لی املاک شهرستان ارزیاب کن ویلکینسون گفت: او را بعد از 40 سال در این پست.

"آن را به یک حرفه ای صمیمانه چیزهایی که ما انجام داده ایم — این زمان," او گفت: News-Press در اوایل این سال است.

در این مسابقه به جای او خواهان مت کالدول و مت میلر باید واجد شرایط و به صورت خاموش در انتخابات مقدماتی.

بیشتر: برنت چاق شدن: پر سر و صدا زمان در سراسر کشور باعث می شود برای آرام مبارزات محلی

بیشتر: با رقبای کلیر اعضای هیئت مدیره مدرسه کارتر Lucarelli رای

بیشتر: سابق ذغال سنگ منشی, کارمند, اخراج روز پس از تشکیل پرونده به چالش فعلی در مسابقه

در Collier جمع آوری مالیات لری ری است که در دفتر از سال 2008 بازنشسته است.

راب Stoneburner در حال اجرا به عنوان یک جمهوری خواه تبدیل خواهد شد و جانشین او پس از تنها نامزد دیگر لارنس Tracz در حال اجرا بدون وابستگی حزب, آیا واجد شرایط نیست. ری در مصاحبه با روزنامه همشهری گفت: Stoneburner او "پشتیبانی کامل و تایید شده."

"او می داند همه وجود دارد که در مورد مالیات جمع آوری کسب و کار در ذغال سنگ شهرستان" ری گفت: از Stoneburner معاون مالیات جمع آوری.

لی مالیات جمع لری هارت بود که منصوب شده توسط فرماندار در سال 2012 نیز به دنبال انتخاب مجدد. او حمایت نوئل Branning این شهرستان معاون مالیات جمع زد که به عنوان یک جمهوری خواه و واجد شرایط بدون حریف.

ذغال سنگ اموال ارزیاب آبه اسکینر و چلنجر ریک Lussy در یک مسابقه برگشت از 2016 را هر یک از دیگر در جمهوریخواه اولیه.

ذغال سنگ منشی دادگاه و حسابرسی کریستال Kinzel به دنبال انتخاب مجدد به عنوان یک جمهوری خواه خواهد چهره جمهوریخواه رقیب جیمز Molenaar در اصلی.

رای دهندگان بدون در نظر گرفتن وابستگی حزبی قادر خواهد بود به بازیگران برگه های رای در این دو مقدماتی چون همه نامزدها از همان حزب گفت: Dave نجار مقدماتی افسر برای ذغال سنگ سرپرست از انتخابات است.

ناظران انتخابات در هر دو شهرستان جنیفر ادواردز در ذغال سنگ و تامی دویل در لی واجد شرایط و زد unopposed به عنوان خواهان.

لی منشی دادگاه و حسابرسی لیندا Doggett یک جمهوری خواه نیز واجد شرایط بدون رقیب.

دو کلیر اعضای هیئت مدیره مدرسه — Erick کارتر منطقه 4 و استفانی Lucarelli منطقه 2 — مجددا انتخاب خواهد شد پس از هیچ نامزد ثبت به اجرا در برابر آنها.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن