هشت بازیکن بزرگ سرپا نگه داشتن شرط برای Astros' 2020 MLB فصل

پس از زايمان اختلاف خوردند که تا ماه مه و ژوئن هل دادن MLB فصل بازگشت بی ارزش به پایان ماه ژوئیه ما در حال گرف

توسط ABDOOSNEWS در 25 تیر 1399

پس از زايمان اختلاف خوردند که تا ماه مه و ژوئن هل دادن MLB فصل بازگشت بی ارزش به پایان ماه ژوئیه ما در حال گرفتن نزدیک در حال حاضر. خشم فروکش کرده است (برای من حداقل) و در حال حاضر چشم انداز حداقل برخی از بیس بال است کاملا وسوسه انگیز.

چه راه هایی که ما می دانیم این بازی ها تقریبا اینجا ؟ اگر شما شده است خواندن من در اینجا برای دهه گذشته و سپس شما می دانید که بزرگترین سیگنال دود از در انتظار رویدادهای ورزشی است که نشان از قمار شانس در حوادث گفت: در این مورد عملکرد خاص بازیکنان در حوادث گفت:. به این منظور betoline.ag قرار آتی شانس آماری بالغ برای به معنای واقعی کلمه صدها نفر از بازیکنان در اواخر هفته گذشته. در اینجا Astros در آنها شما می توانید شرط:

خوزه Altuve
BA - بیش از/تحت .310
HR - بیش از/زیر 6
RBI - بیش از/تحت 25.5

الکس Bregman
BA - بیش از/تحت .280
HR - بیش از/زیر 11.5
RBI - بیش از/تحت 36.5

کارلوس کوریا
BA - بیش از/تحت .274
HR - بیش از/تحت 10.5
RBI - بیش از/زیر 35.5

جورج اسپرینگر
BA - بیش از/تحت .270
HR - بیش از/زیر 12.5
RBI - بیش از/تحت 34

مایکل برانتلی
BA - بیش از/تحت .292
HR - بیش از/زیر 5.5
RBI - بیش از/تحت 30.5

Yordan Alvarez
BA - بیش از/تحت .308
HR - بیش از/تحت 16.5
RBI - بیش از/تحت 47.5

Yuli Gurriel
BA - بیش از/زیر 8.5
RBI - بیش از/تحت 36.5

جاستین Verlander
برنده - بیش از/زیر 6.5
K - بیش از/تحت 95.5

ژاک Greinke
برنده - بیش از/زیر 5.5
K - بیش از/تحت 70.5

روبرتو اسونا
موجب صرفه جویی در بیش از/تحت 12.5

فقط با دیدن این اعداد... منظورم این است که یک بوفه خوشمزه بالقوه انحطاط قمار سمت راست وجود دارد. بنابراین بدون ado بیشتر, در اینجا هشت سرپا نگه داشتن شرط من در حال حاضر قرار دادن سخت به دست آورده دلار پایین بر:

خوزه Altuve بیش از .310 طور متوسط پنبه حلاجی شده
ما دو فصل حذف شده از آخرین بار Altuve بود در کشاکش برای پنبه حلاجی شده عنوان و بود که خود را در MVP فصل 2017. از آن پس او را ضربه .316 در سال 2018 (زمانی که او ضرب دیده تا برای کشش اجرا) و .298 در سال 2019 (زمانی که او ضرب دیده تا تقریبا تمام فصل). اگر Altuve سالم است و آتش در هر نقطه رگه دار Altuve باید بادبان گذشته است .310.

الکس Bregman تحت .280 طور متوسط پنبه حلاجی شده
Bregman است بدنام کند استارت معمولا مصرف تا حدود ماه ژوئن به نوبه خود بر روی جت و تبدیل شدن به یکی از ده بهترین بازیکنان بیس بال. در حالی که من از آنها بدم میاید ریشه برای هر Astro برای رفتن زیر یک حمله مجموع آن را احساس می کند مانند یک فصل کوتاه ممکن است با آن موافق نیست Bregman بنابراین ما ممکن است به عنوان به خوبی سود و اگر او در 60 بازی, برنامه, ما با کمال میل برای آن پرداخت.

کارلوس کوریا بیش از .274 طور متوسط پنبه حلاجی شده
کارلوس کوریا بیش از 35.5 RBI

OK کارلوس در اینجا ما بروید. خود را وسوسه انگیزی آوازی رهبری است که شما نشان داد که این offseason است طعمه من در. راستش به طور متوسط پنبه حلاجی شده بیش احساس می کند مانند یک لیآپ آنجا تنها فصل است که او شده است تحت .274 در زندگی حرفه ای او بود 2018 زمانی که بدن خود را غرق شد با آسیب های که او از طریق در اوت و سپتامبر. و با توجه به جایی که او بازدید در صف اگر او خفاش ها بیش از .274 و پخش بسیاری از بازی های او را له 35.5 RBI.

جورج اسپرینگر بیش از .270 طور متوسط پنبه حلاجی شده
جورج اسپرینگر بیش از 12.5 صفحه اصلی اجرا می شود

شاید شما شنیده ام جورج اسپرینگر در تلاش است برای قرار دادن اعداد بزرگ به طوری که او می تواند در دراز مدت پول از کسی به عنوان اگر او نیاز بیشتر انگیزه. همچنین برنامه های سنگین NL West تیم و اسپرینگر در طول تاریخ ضربه هست (برخی از اندازه نمونه بزرگتر از دیگران) برابر است که مجموعه باشگاه با چهار " را در صفحه هشت "عملیات در مقابل مخالفان" از NL غرب است.

ژاک Greinke بیش از 5.5 برنده
به طور مشابه, من اینجا هستم بانکی در Greinke بهره گیری از آشنایی با NL غرب و این واقعیت است که این تیم را تا یک سوم از Astros' برنامه. 5.5 برنده است به کمتر از 15 برای یک فصل کامل. Greinke شد 8-1 پایین کشش برای Astros فصل گذشته تنها در دو ماه ارزش شروع می شود.

روبرتو اسونا بیش از 12.5 موجب صرفه جویی در
آستروس باید یکی از بهترین تیم های بیس بال و گرد و خاکی بیکر یک مدرسه قدیمی که احتمالا استفاده از نزدیک بسیار سنتی مد. 12.5 موجب صرفه جویی در کوتاه فصل حدود 34 در یک فصل عادی. اسونا led تمام بیس بال با 38 سال گذشته است.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب