سرمقاله: خسته سوال سوخت رسانی تمام خشم و سرخوردگی و نژادی تظاهرات

نظرسرمقاله ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدامنتشر شده 3:03 PM EDT Jun 15, 2020چرا این خاطر اتفاق می افتد

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1399

نظر

چرا این خاطر اتفاق می افتد ؟

اگر ما در حال جستجو برای یک پرسش اصلی در پشت همه خشم و همه از نا امیدی همه از خستگی به نمایش گذاشته شده توسط صدها هزار نفر از معترضان در اینجا و جاهای دیگر بیش از چند هفته گذشته است و مطمئنا این.

ما می پرسند که آیا دوربین های بدن باید مورد نیاز است. آیا chokeholds باید ممنوع شود. آیا ادارات پلیس باید defunded.

اما چنین سیاست سوالات — در حال حاضر coursing از طریق ملی گفتگو — سقوط کوتاه از علامت. به ویژه در نور از آخرین حادثه غم انگیز befalling یک مرد سیاه پوست به دست یک افسر پلیس است.

بیشتر: جورج فلوید تظاهرات: تظاهرات مخالفان جنگ برای 10 شب در فورت مایرز

بیشتر: رونی Lillard از فورت مایرز کاستن از مرگ دوست, مربی جورج فلوید

Rayshard بروکس 27 ساله Atlanta, شوهر, پدر چهار خوابش در ماشین خود را در یک وندی drive-thru جمعه شب به دلیل او تا به حال چند بیش از حد بسیاری از نوشیدنی است. دو سفید آتلانتا افسران پلیس که در پاسخ به یک تماس به رستوران به نظر می رسد برای رسیدگی به همه چیز با آرامش با بروکس حتی لبخند زدن در یک نقطه به عنوان آنها صحبت کردیم. Breathalyzer که بروکس ارسال به میل و علاقه نشان داد و او با یک الکل خون محتوا بیش از حد قانونی برای رانندگی. افسران سعی کاف او. به چه دلیل ؟ که معلوم نیست.

یک درگیری در گرفت. بروکس برداشت یکی از اسلحه تیزر و زد. آنها به دنبال. بروکس تا حدی تبدیل, ظاهرا شلیک تیزر تبدیل به اطراف و نگه داشته در حال اجرا است. Rolfe شلیک تفنگ خود را در یک پارکینگ شلوغ ضربه بروکس دو بار در پشت و کشتن او.

چرا این اتفاق می افتد ؟ مذاکرات هنوز در جریان اعتراضات بیش از این بی معنی قتل جورج فلوید دیگری غیر مسلح سیاه مرد سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس است.

چرا دستبند بروکس ؟ او دیگر رانندگی. قبل از اینکه افسران تصمیم به کاف او نبود خشونت یا تهدید کسی. او ارائه شده به راه رفتن شش بلوک به خواهر خود را. چرا افسران گرت Rolfe و دوین برازنان فقط اجازه او ؟ چرا آنها تماس بروکس' به دست آمده او را انتخاب کنید تا ؟ یا او را در سوار شدن به خواهر او را برای خود امنیت ؟

قانون نمی گوید که ماموران مجبور به عمل با حسن نیت ارائه میدهد که هر شهروند باید انتظار داشت. اما آنها قطعا می تواند انجام داده اند بنابراین برای یک مرد که تا زمانی که آنها شروع به ایجاد یک بازداشت شده بود چیزی جز تعاونی حتی مشرب.

به جای Rolfe از کار اخراج شده است. برازنان در اداری وظیفه. رئیس پلیس استعفا داد. و بروکس مرده است.

چرا این خاطر اتفاق می افتد ؟

آن را ندارد به. که چه طوری از دلش طاقت فرسا است.

نوشته شده توسط پالم بیچ پست هیئت تحریریه به نمایندگی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-Florida.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن