سرمقاله: بازگشت به میله با احتیاط

نظرسرمقاله ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدامنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 8, 2020رفتن به یک با

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

نظر

رفتن به یک بار. دریافت یک خال کوبی. دیدن یک فیلم. صعود به یک تخت برنزه. بازی Skee-Ball در مورد علاقه خود را بازی.

به عنوان 12:01 a. m. روز شنبه, فلوریدا رایگان برای فقط در مورد هر چیزی که آنها می خواهند به حسن دولتی ران DeSantis " منظور اجرای فاز 2 از آنچه که او خواستار "خود را امن است. هوشمند است. گام به گام" برنامه ریزی برای بازگشایی فلوریدا کسب و کار.

محدودیت وجود دارد البته. اکثر کسب و کار مهمان نوازی محدود به 50 درصد از ظرفیت های داخلی خود به علاوه هر صندلی در فضای باز. و در حالی که موسیقی زنده خوب است DeSantis به طور خاص حذف شدند کسب و کار که در زیر تعریف "کاباره" — احتمالا صحبت می کند که به انرژی بالا مکانهای که فقط چهار ماه پیش برجسته بسته بندی شده طبقه رقص. میله می تواند نشسته سرویس — هیچ ایستاده جمعیت.

بیشتر: Coronavirus: رژیم صهیونیستی است. DeSantis اعلام کرد 'فاز 2' برنامه ریزی برای بازگشایی فلوریدا. آنچه در آن به معنی

آن را برای تلفن های موبایل متفکر به اندازه کافی. اجازه می دهد میله است که در درجه اول خدمت به الکل به بازگشایی نمی کند نشان دهنده گسترش عمده ای از منظور اجازه می دهد رستوران ها (که بسیاری از آنها نیز در خدمت مشروب) به کار با همان 50 درصد محدودیت. ما خوشحال برای نوار صاحبان و کارکنان خود را به رنج شده اند در coronavirus موظف خاموش شدن ناگهانی.

در همان زمان این درخواست بسیاری از فلوریدا که از دست رفته مورد علاقه خود را آبیاری سوراخ. قطعا این زمان خوبی برای بیرون رفتن پاش و شروع به بغل کردن و یا غریبه ها. مردم در میله های آرکید, تئاتر و دیگر تازگی افتتاح موسسات باید رعایت همان احتیاطی که آنها را در هر شرایطی — به معنی ماسک های دست عفونی مکرر شستن دست و البته اجتماعی فاصله.

که ممکن است کم تا حدودی از bonhomie از محله خود را میخانه اما حتی کسانی که خود اعلام مایل به گرفتن خطر باید درک کنند که آن را نه تنها سلامت خود را در خطر است. اگر مردم رفتار ابلهانه آنها در حال قرار دادن خود و عزیزان و دیگران آنها روبرو می شوند در معرض خطر نیز هست. و در میان کسانی خواهد بود که افراد مسن و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی که آنها را به خصوص در معرض یک بیماری است که ادعا کرده است 2,700 زندگی و شمارش آرا در فلوریدا.

نه باید فلوریدا ساکنان و بازدید کنندگان فریب خود را در مورد دامنه این بیماری است. بیش از هفت روز گذشته تعدادی از عفونت های جدید را در صدر 1,000 سه بار — و در روز پنج شنبه دولت گزارش بالاترین-همیشه یک روز افزایش در coronavirus عفونت. فلوریدا هنوز برای دیدن اینکه آیا این آخرین هفته از پر بسته بندی شده اعتراضات تولید خواهد شد یکی دیگر از خروش.

DeSantis " نظم اساسا تغییرات بار بر روی فلوریدا برای محافظت از خود را — برای جلوگیری از احمقانه رفتار است که می تواند منجر به عفونت. رعایت فاصله مناسب در محله های تنگ, حتی اگر آن را به معنی دیگر صبر کنید به بازی یک بازی یک نوشیدنی و یا دیدن یک فیلم. به پوشیدن ماسک صورت لزوم حتی اگر آنها داغ و ناراحت کننده است.

کسانی که شده اند و در مورد تازگی را مشاهده تیز چشم انداز مثبت در تعداد زیادی از مردم که در حال حاضر blithely نادیده گرفتن بسیاری از این دستورالعمل (و این است که قبل از الکل به مخلوط اضافه شده).

DeSantis "منظور نشان دهنده یک جهش از ایمان در فلوریدا' توانایی نوشیدن و ... و با احتیاط.

(این سرمقاله نوشته شده توسط Krys Fluker, نظر, ویرایشگر برای شهر ساحلی دایتونای اخبار-مجله به نمایندگی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا.)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب