اوایل اعداد از دولت تماس ردیابی نشان می دهد اجتماعی فاصله است کار فرماندار می گوید

در روزانه خود را در نشست خبری امروز رژیم صهیونیستی. بیکر گفت: دولت تماس-ردیابی تلاش است در حال حاضر نزدیک به 1

توسط ABDOOSNEWS در 12 اردیبهشت 1399

در روزانه خود را در نشست خبری امروز رژیم صهیونیستی. بیکر گفت: دولت تماس-ردیابی تلاش است در حال حاضر نزدیک به 1000 نفر آن را به حال امیدوار به استخدام و که یکی در اوایل آمار از تماس ها را نشان می دهد اهمیت اجتماعی فاصله: مقامات انتظار می رود به حال هر کسی که تست مثبت برای Covid-19 به ارائه دهنده نام ده نفر آنها می شده است در تماس نزدیک با برای پیگیری تماس متوسط است که فقط در 2.

همراه با سایر اخیر آمار - درصد از مردم داده Covid-19 پروب که تست مثبت و میزان بستری شدن - و این نشان می دهد که "ما در واقع خم منحنی," او گفت:. او افزود که درصد افرادی که به یک Covid-19 تست که تست مثبت کاهش یافته است و از حدود 30% از چند هفته پیش به کمتر از 18% دیروز.

اما بستری شدن در بیمارستان و ICU نرخ plateaued نه رفته, او گفت:. و او اذعان کرد که دیروز, ماساچوست, ثبت بالاترین یک روز مرگ در مجموع پس از آن به سختی زمان برای دوباره باز همه چیز را گفت.

بیکر افزود که در حالی که Covid-19 اثبات است به خصوص خطرناک و کشنده برای سالمندان ساکن که هیچ دلیلی برای جوان مردم را به مبارزه. او گفت: بسیاری از بیماران در دولت Icu تحت 60 - "خیلی!"

همچنین پس از گفت و این یک چیز شخصی است که اتفاق افتاده است به او در طول اقامت در خانه مشاوره است که برای اولین بار بچه های خود را در حال خواندن به طور منظم بیکر خواسته شد تا در مورد آنچه که او را به تماشای Netflix بکشد. سازمان دیده بان "بزرگترین مزرعه کوچک" او توصیه می شود. "این جادویی آن را تغزلی و آن را زیبا."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب