تجارت الکترونیکی باعث کوتاه شدن فاصله بین شما و عروس خدمات

در حالی که تجارت الکترونیکی شده است برای بیش از یک دهه در حال حاضر جهان است که مجبور به عصر دیجیتال با کسب و ک

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

در حالی که تجارت الکترونیکی شده است برای بیش از یک دهه در حال حاضر جهان است که مجبور به عصر دیجیتال با کسب و کار آنلاین بودن مجبور به رفتن آنلاین با تشکر از همه گیر.

هیچ جا این بیشتر آشکار از با طراحان مد که تا به حال تمرکز بر بازار لوکس با خرده فروشی ها تجربه و خدمات بی نظیر در فروشگاه گل سرسبد است. به عنوان برخی از بزرگترین نامها در کسب و کار خود را در سیستم عامل آنلاین بمبئی بر اساس طراحان مونیکا و Karishma پیوستن به آنها را در موج جدید هندی مدل خرید با راه اندازی خود را در پلت فرم تجارت الکترونیک و خدمات است.

دنبال کنید با ما در توییتر برای بیشتر هیجان انگیز به روز رسانی اخبار!!

خود را دوخته برچسب جید در حال حاضر ارائه می دهد بدون درز و صمیمی تجربه خرید برای brides-to-be همراهان خود را به عنوان به خوبی به عنوان خبره دوخته شده است. پلت فرم نیز ارائه می دهد یک, مجازی, مشاوره و e-جلسات با طراحان خود را که کراوات در با خرید به طور مستقیم از نام تجاری بسیار پلت فرم های سفارشی ساخته شده به سفارش راه حل برای موارد خاص.

مونیکا شاه سهام "ما در حال ورود به یک عصر جدید دیجیتال زندگی می کنند. زیبایی از تجارت الکترونیکی است که آن را می شکند موانع جغرافیایی و به ارمغان می آورد شما نزدیک تر به مخاطبان خود در سراسر کشور و جهان. ما بسیار هیجان زده را به جید به مدل عاشقان هر کجا که در جهان آنها ممکن است."

Karishma می افزاید: "در عصر جدید زنان مدل برای بیش از تازگی. آنها می خواهند به سرمایه گذاری در یک قرار دادی خلقت است که بی انتها و متنوع و تجربی � به طوری که وجود دارد استفاده مداوم در طول زمان است. این امر حتی برای مدل لباس عروس, جایی که آنها می خواهند قطعات آنها می توانید در حالی که هنوز قادر به عبور از آن پایین. ما خیلی خوشحال به باز کردن جهان ما به عروس و مانند این ها همه در سراسر جهان!"

IANSlife با این دو طراح برای به دست آوردن تمام جزئیات. خوانده شده گزیده ای:

صنعت مد است که یکی از بدترین آمار در جهان به علت این بیماری همه گیر به گفته شما چیست مهم ترین مسائل که منجر به از آن ؟

مونیکا شاه: حصول اطمینان از همه در زنجیره تامین ما � حق از ما در دفتر تیم به ما kaarigars امن و سالم است و ما بیشترین نگرانی و اولویت است.

با وجود باز کردن فاز 1 تعداد در حال افزایش تصاعدی و روانی مردم از ترس به گام شما چه پیش بینی برای سال پیش رو

e-Commerce
تجارت الکترونیک پلت فرم وارد عصر دیجیتال و مصرف کنندگان هماهنگ تر نسبت به خرید آنلاین تر از همیشه. Pixabay

مونیکا شاه: هر عروس داستان باید ادامه یابد و به زودی به عنوان هنجارهای دولت کاسته کردن عروس را برنامه ریزی عروسی خود را البته در یک کوچکتر در راه است. ما اولویت های سفارشی گروه و با تمرکز بر ایجاد قطعه است که محدود به یک فصل خاص و یا زمان.

شما به تازگی راه اندازی سایت تجارت الکترونیک خود را, آیا شما فکر می کنم در حال حاضر آنلاین است و آینده خرده فروشی ؟

مونیکا شاه: هند در آستانه یک عصر دیجیتال. با توجه به زمان فعلی مردم در حال حاضر در حال حاضر بیشتر از همیشه. حضور آنلاین ضروری است برای برندها به تعامل با گسترده تر پایه از مخاطبان است.

شما بوده ام در کسب و کار با تجارت الکترونیک شده است و برای چند دهه, چرا شما باید یک سایت و در حال اجرا تا به امروز ؟

مونیکا شاه: لوکس و مدل بیشتر در مورد یک در یک تجربه طولانی مکالمات و تماس های شخصی. ما می خواستیم به تمرکز بر روی ارائه به مصرف کنندگان ما تمام تجربه و نه تنها یک معامله است. با وجود داشتن مادری ما تجارت الکترونیک پلت فرم ما حضور فعال داشت آنلاین و همچنین روابط قوی با مشتریان ما در سراسر جهان است.

سنگین اجاره سربار و هزینه های در حال اجرا با هیچ چشم پوشی برای ماه های مستند اضافه شده اند یک بار در مارک های مثل مال شما است ؟

مونیکا شاه: از آن شده است بی سابقه و زمان به چالش کشیدن برای همه ما است. ما خوش شانس بوده و قادر به زنده ماندن. اما ما می دانیم که آن را دشوار است برای صنعت و بزرگ است.

جید راه اندازی عروس e-مشاوره بگویید چرا آن را ضروری به چنین خدمات در این زمان.

مونیکا شاه: ما شده اند ارائه مجازی مشاوره به ما مشتریان بین المللی از آغاز. اما در حال حاضر تمرکز بر تقویت آن است. هند وارد عصر دیجیتال و مصرف کنندگان هماهنگ تر نسبت به خرید آنلاین تر از همیشه. ما تکنولوژی و به معنی شیر و رسیدن به یک مجموعه جدید از مشتریان. آن زمان ما راه اندازی یک تجارت الکترونیک پلت فرم ما را در بر داشت و بهتر راه برای اقامت در تماس با مشتریان و ارائه آنها بدون درز و صمیمی لوکس مدل تجربه تقریبا.

لباس عروس روند در COVID-19 عصر برای باریک اما مجلل, هندی, عروسی ؟

مونیکا شاه: این زمان مکث تقویت شده قدردانی جدیدی برای هنرهای محلی و صنایع دستی و آگاهانه ساخته شده و قطعات. بنابراین من دیدن عروس در نظر گرفتن یک حادثه و یک علاقه عمیق تر در عروسی خود گروه. من فکر می کنم عروس در حال رفتن به شیب بیشتر به سمت قطعه که همه کاره و کاربردی چیزی است که آنها می توانید حتی پس از عروسی مانند شادی بخش دامن با تی شرت به جای سنتی, بلوز.

e-commerce
عروس امید بستن برای e-commerce در حال رفتن به شیب بیشتر به سمت قطعه که همه کاره و کاربردی چیزی است که آنها می توانید حتی پس از عروسی. Pixabay

جید عروس همواره یکی که آگاه و فهیم در مورد گروه. عروس ما می دانیم که زمانی که آنها را انتخاب کنید جید لباس آنها را انتخاب کنید یک میراث artisanal تعالی آنها را انتخاب کنید برای حمایت از ناب هندی, صنایع دستی و تکنیک های که هنوز هم حفظ یک جهانی تجدید نظر شود. و من فقط نگاه کنید این در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر برجسته در زمان آینده.

شما مشغول به کار در بسیاری از طرح های اجتماعی, به اشتراک گذاری یک نزدیک به قلب خود را در طول زمان بار

مونیکا شاه: ما تاسیس Chanakya دانشکده هنر و صنعت به آموزش و توانمندسازی و حمایت از زنان و دختران محروم از پس زمینه و همچنین حفظ هند هنر و صنایع دستی. پرورش این استعداد و انجام ما کمی در حفظ هند artisanal میراث چیزی است که بسیار نزدیک به قلب ما.

همچنین بخوانید: اجتماعی فاصله: یک مرحله دشوار است برای Huggers

بسیاری از طراحان هستند که مجبور به تعطیل کردن فضاهای خرده فروشی و یا علامت های تجاری به طور کامل. آیا شما فکر می کنم آن را ترکیبی از بحران و یا در نتیجه مدیریت بد?

مونیکا شاه: این واقعا غیر منتظره و بی سابقه ای در زمان. هیچ کس تا به حال تصور یک زمان مثل این خواهد آمد. بنابراین مبارزه اجتناب ناپذیر است. هر نام تجاری خود مجموعه ای از چالش ها و سفر خود را. ما فقط امیدواریم که ما می توانیم همه با هم برای حمایت جامعه از طریق این زمان به چالش کشیدن.

برچسب limited-edition مدل لباس عروس, مجموعه, همراه اول, لوکس, مجموعه باعث می شود که اولین آن در www.jadebymk.com. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب