درایو از طریق coronavirus تست در لی شهرستان: آنچه شما نیاز به دانستن

وندی فولرتون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 AM EDT مه 3 سال 2020رایگان coronavirus تست آغاز خواهد شد و

توسط ABDOOSNEWS در 14 اردیبهشت 1399

رایگان coronavirus تست آغاز خواهد شد و دوشنبه در لی شهرستان در CenturyLink مجتمع ورزشی بهار خانه مینه سوتا بیوتکنولوژی پزشکی ابن سینا.

اخبار تست می آید پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis خود پرده برداری بازگشایی طرح برای دولت است.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن:

  • تست برگزار خواهد شد CenturyLink مجتمع ورزشی بهار آموزش خانه مینه سوتا دوقلوها بن C. پرات/شش مایل سرو پارک وی فورت مایرز.
  • هیچ پزشک یادداشت یا قرار ملاقات مورد نیاز خواهد بود برای تست.
  • آن شروع می شود در ساعت 9 صبح ادامه خواهد داد و تا 5 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه برای مدت نامعلوم. اما خط ماشین بسته خواهد شد در 3 p. m. به طوری که هر کس در خط آزمایش می شود. تست برنامه می تواند تنظیم شود با توجه به اینکه تقاضا کمتر و یا فراتر از انتظارات.
  • فلوریدا تایید Lee County اولین سه مورد از رمان coronavirus در مارس 7. از آن پس تعداد کل تایید COVID-19 موارد در لی افزایش یافته است به 1,067 با مجموع 42 مرگ و میر با توجه به روز جمعه گزارش از فلوریدا وزارت بهداشت.
  • کارگران شروع به نصب چادر جمعه خواهد شد که با استفاده از اعضای گارد ملی فلوریدا و دیگر سازمان های که مسئولیت رسیدگی به ترافیک کنترل و آزمایش است. چادر بودند که بنا بر مور و digital marketer خطوط هاموند پارکینگ ورزشگاه.
  • افرادی که تست شده اطلاع داده می شود در نتیجه در روز. اطلاعات در مورد نتایج مثبت ارائه خواهد شد به دفتر محلی وزارت امور خارجه بهداشت ،
  • آنجلا Smith, وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, سرپرست لی شهرستان گفت: افرادی که تست مثبت اعلام خواهد شد. کارگرانی که در جمع آوری این اطلاعات خواهد شد به اشتراک گذاری آن با این بخش است که "ماشه" قرارداد ردیابی این ویروس از طریق افرادی که تست مثبت است.
  • سازمان بهداشت و درمان باید 38 نفر مشغول به کار در coronavirus تماس با ردیابی. آنها را از مصاحبه با افرادی که آزمایش مثبت, درخواست, جایی که آنها شده اند و با آنها در تماس نزدیک. سلامت سازمان را به دنبال خواهد داشت تا با افرادی که در معرض.
  • دوم تست تسهیلات برای اولین پاسخ دهندگان و کارکنان مراقبت های بهداشتی خواهد شد تا با تلاش تشخیص در خارج در لی بلوار در لهیق اکرس و عمل از 7.m تا 10.m دوشنبه تا جمعه. تست در خارج خواهد بود تنها با وقت قبلی. افراد واجد شرایط می توانید یک قرار ملاقات با مراجعه به myquestcovidtest.com.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب