درایو-در جشنواره موسیقی دگردیسی برنامه ریزی شده برای این شنبه

در حالت عادی از زندگی با COVID-19 راه ما تجربه کنسرت تا به حال به تغییر. هر چند برخی از سالن های اطراف شهر به

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

در حالت عادی از زندگی با COVID-19 راه ما تجربه کنسرت تا به حال به تغییر. هر چند برخی از سالن های اطراف شهر به آرامی باز و برگزاری کوچکتر اجتماعی فاصله کنسرت, رانندگی در کنسرت popping تا در سراسر جهان است.

دگردیسی یک درایو در جشنواره موسیقی برگزار خواهد شد در دقیقه, خدمتکار, پارک, پارکینگ در شنبه 13 ژوئن. این رویداد می تواند به جای 350 اتومبیل ها و ویژگی های سه مرحله با هنرمندان نمایشی از 7 تا 11 شب با برخی از گروههای نمایشی به طور همزمان.

هنرمندان شرکت کننده عبارتند از: لس Skarnales شاخه فرعی رودخانه شهرستان فانک Guilla, اربابان کول DJ IV هارون هرمس و بیشتر. بلیط ها برای خرید در دسترس از طریق Eventbrite. این رویداد خواهد شد فیلم برداری منتشر شود و در دسترس به تماشای در یک تاریخ آینده است.

شرکت کنندگان دریافت خواهد کرد یک جفت از بررسی هدفون پس از ورود به پارکینگ خواهد شد که از ویژگی های سه کانال اجازه می دهد مخاطبان به پرش به عقب و جلو از اجرای برنامه در سراسر رویداد.

مردم را تشویق به ماندن در اتومبیل های خود را, اما اجازه خواهد داشت به حرکت در اطراف به عنوان طولانی به عنوان آنها با پوشیدن ماسک های خود و احترام اجتماعی فاصله. وجود خواهد داشت کامیون مواد غذایی و دستشویی های موجود در پارکینگ برای مخاطبان.

چوی Terrazas لس Skarnales سازمان رویداد. Terrazas خوانده بود در مورد یک درایو در کنسرت در لیتوانی که piqued است علاقه خود را و پس از آن متوجه شده است که ایده ابتلا در سراسر جهان به عنوان امن و اجتماعی دور راه برای لذت بردن از یک کنسرت.

Terrazas در زمان ایده خود را به دوستان و صاحب بی حد و حصر نور + صدا داش Speer که به او کمک کرد تا این ایده را به سطح بعدی از جمله استفاده از چند کانال هدفون برای کنسرت تجربه. Speer است که این سازمان از تعداد فزاینده ای از سکوت دیسکو حوادث در اطراف شهر با استفاده از این تکنولوژی قبل از COVID-19 شیوع.

با Speer فناوری مخاطبان اعضا قادر خواهد بود به انتخاب خود را بین گروهها و دسترسی به کیفیت صدای حق و آزادی برای انتخاب حجم خود را. باند انجام خواهد شد اما سازمان باید اقدامات برای جلوگیری از صداهای خونریزی به یک دیگر و اطمینان از کیفیت صدا برای همه.

"این فقط برای رفتن به یک Skarnales نمایش" اطمینان Terrazas. "این چیزی است که هرگز انجام شده است در زمانی که ما واقعا به آن نیاز دارند به خاطر این است که در مورد شفا و آوردن جامعه با هم است."

دگردیسی در اصل برنامه ریزی شده را به چالش کشیده اند اما از احترام به قاضی لینا هیدلگو اقامت در خانه سفارش دهندگان و هنرمندان درگیر تصمیم گرفت برای به تعویق انداختن این رویداد تا زمانی که سفارش برداشته شده بود.

Terrazas می گوید که هر کس درگیر در این رویداد گرفته است همه گیر به طور جدی با برخی حتی از دست دادن بستگان و قادر به حضور در مجالس ترحیم با توجه به محدودیت.

در طول همه گیر و حوادث اخیر در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی Terrazas دیدم دست اول چگونه دوستان و خانواده خود رنج می بردند و پردازش این عجیب و غریب سوار ما همه در.

"این وحشی چگونه موسیقی شفا هوستون در حال حاضر به این معنی حتی بیش از آن به معنای زمانی که من برای اولین بار ایجاد شده در کنسرت. در حال حاضر ما نیاز به درمان و حتی بیشتر از قبل با همه ما فقط تجربه کرده و این برای من یک جشن زندگی و جشن آینده را با هم می گوید:" Terrazas.

و اضافه میکند: "من می خواهم این را در مورد همه ما به عنوان یک هنر جامعه را با هم به بالا بردن هر یک از دیگر و به بالا بردن هوستون به عنوان یک جامعه است." Terrazas توضیح داد که چگونه همه گروهها و افراد درگیر در این رویداد از ابتدا تا انتها دوستان که بیش از خوشحال به بازگشت به کار.

او الهام به نام این رویداد دگردیسی پس از خانواده خود شعار برای همیشه حفظ یادگیری در حال تحول و رشد بدون توجه به آنچه. "آیا می شود که وحشتناک به مرگ یک خون اشام اما شما قرار بود به بال و پرواز مانند یک پروانه؟"

"هنگامی که مردم در مورد برخورد با COVID-19 و بسته در بسیاری از مردم صحبت کردن در مورد چگونه آن را مانند ما در پیله و بنابراین من فکر کردم خوب اگر ما در یک پیله این بدان معناست که ما رو به بیرون آمدن با ما بال و به نوعی برای پیدا کردن یک راه. این مسیر است که ما به عنوان کرم در خدمت دیگر ما هنگامی که ما بال" او توضیح می دهد.

دگردیسی برگزار خواهد شد شنبه 13 ژوئن در دقیقه, خدمتکار, پارک, پارکینگ, 500 بستراپ, 7 بعد از ظهر بازدید از سایت eventbrite برای اطلاعات بلیط. $25.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب