دکتر Munish Raizada در گفتگو با رنه لین (قسمت من)

رنه لین یک فعال سیاسی و مقاله نویس منتشر شده نویسنده و بنیانگذار صدا برای هند است. رنه لین متولد شد و به ارمغا

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1399

رنه لین یک فعال سیاسی و مقاله نویس منتشر شده نویسنده و بنیانگذار صدا برای هند است. رنه لین متولد شد و به ارمغان آورد تا در نیوجرسی. بهترین و شناخته شده برای بالا بردن مسائل و آگاهی در مورد هند مسائل سیاسی و اجتماعی او همچنین نویسنده این کتاب هند محروم. او شاهد بسیاری از فرهنگ ها در حالی که سفر در سراسر جهان, اما فرهنگ هند معلوم بود که بیشتر زندگی در حال تغییر از یک. دکتر Munish Raizada فرصت را به گپ زدن با او و رسیدن به او را می دانم بهتر است. در اینجا برخی از گزیده ای از مصاحبه:

دکتر Munish: پس رنه بگویید من چیزی در مورد شما. من می دانم که شما در نیوجرسی زندگی می کنند و چگونه شما علاقه مند در هند به عنوان مثل و یا فلسفه شرقی و من می دانم که شما نوشتن زیادی در مورد هند و در سایت های مختلف اجتماعی و سیاسی نیز می باشد. پس به من بگویید پس زمینه از این همه.

رنه: من می خواهم به سفر. بنابراین من سفر در سراسر جهان بسیاری از کشورهای مختلف وجود دارد و در سفر من به من زده شد توسط هند و فقط هند و فرهنگ آن را به مردم شما می دانید, من عاشق فلسفه هند. آن را فقط به من منفجر دور در مقایسه با کشورهای دیگر چون با تمام کشورهای دیگر, من حتی ژاپن و تایوان و استرالیا همه در سراسر اروپا شما می دانید همه این کشورها در اروپا در خاورمیانه اسرائیل است. آنها فقط نمی باید مهمان نوازی. آنها لازم نیست که بزرگ فرهنگ. آن را مانند زمانی که شما وارد در هند شما باید این متمایز اتصال. آن را احساس می کند مانند یک سنگ بزرگ مانند یک خانواده بزرگ خوشحال می کنید که احساس زمانی که شما وارد در هند. چرا که بسیاری از آن مردم هند مهمان نوازی است. شما نمی توانید در هر کشور دیگر به عنوان شما را در هند و به عنوان مسافرتی جهان آن را واقعا زده قلب من و روح و به همین دلیل است که من بوده ام به هند 23 بار چون من واقعا معتاد به هند است.

من می گویم احساس کردم قطعا برخی قطعا برخی در گذشته زندگی اتصالات شاید. شما می دانید, آن را فقط شگفت انگیز است. کشور است, بهترین کشور در جهان است. من فقط آن را دوست دارم. من می دانم که من مغرضانه اما حقیقت آن است. راستش همه کشورهایی که من سفر کردم به هیچ مقايسه با هند است. مردم آن مهمان نوازی و فرهنگ آن به دنیا آمد در آن نه تنها در هند یک کشور فقط در عشق با هند است. بنابراین این که چگونه عشق من برای هند آغاز شده است.

Dr. Munish Raizada in Conversation with Renee Lynn
رنه شده است به هند 23 بار است چرا که او فکر می کند که این بهترین کشور در جهان است . Pixabay

دکتر Munish: زمانی که اولین بار بود می رفت و به هند ؟

رنه: که در ژانویه 2009. که اولین سفر من و من رفتم به چنای ، من نمی تور همه از طریق جنوب هند و رفت به کرالا است که شگفت انگیز است و شما می دانید همه از طریق تامیل نادو ماه است. دیگران واقعا من نمی تونم فکر می کنم از نام...Auroville, Auroville است که واقعا زیبا است. که بسیار متفاوت و منحصر به فرد است.

سپس از وجود من در زمان سفر به شمال هند و رفتم به بمبئی, دهلی نو, همه از طریق راجستان پس از آن یک تجربه بزرگ نوجوان, اولین بار از رفتن به هند است.

من اعتراف خواهد کرد اولین بار زمانی که من وارد چنای و من از فرودگاه این بود 11 ساعت در شب وجود دارد و همه این افراد در اطراف و من تا به حال به صبر برای راننده و گفتم: آه خدای من این 11o ساعت در شب وجود دارد هیچ کس در این فرودگاه وجود دارد و همه این افراد در اینجا و آنها منتظر خارجی ها آنها عشق خارجی ها و بعد من نمی توانستم صبر کنید به خارج و کشف و مردم فقط در آینده به من و آنها مانند ناماسته, namaste و دست زدن به پاهای من.

من یک غریبه هستم و مثل شما نمی توانید این کار را در یک کشور دیگر مانند آنها را خدا در شما و آنها در حال دست زدن به پاهای خود را مانند این احترام است که آنها نشان می دهد حتی برای خارجی ها آن را شگفت انگیز! این عشق و احترام شگفت انگیز است! به طوری که اولین سفر من به هند در ماه ژانویه است. من در آنجا ماند ژانویه و فوریه 2009 و از آن وجود دارد متوقف نمی. من شده است با رفتن به هند دو بار در سال و پس از یک رفت و سه بار در سال است.

Dr. Munish Raizada in Conversation with Renee Lynn
رنه اولین سفر به هند بود و در سال 2009 و او بازدید چنای. Pixabay

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

دکتر Munish: آیا شما یک تمرین هندو?

رنه: بله من هستم پس در واقع من یادگیری در آیین هندو قبل از من به هند آمد. من یادگیری در مورد آیین هندو و فلسفه هند و من واقعا در زمان علاقه عمیق در آن را و اگر شما مقایسه um شما می دانید من متولد یک مسیحی, مرگ, مسیحی, من شده است به یک کلیسای باپتیست نوع خاموش شما می دانید همه دیوانه رادیکال مسیحیان که می دانید زوایای مختلف پس آیین هندو است بنابراین باطنی حتی اگر مسیحیت است بنابراین باطنی اما من فکر کردم این بود که منطقی و این خیلی جالب بود, بنابراین من فکر کردم من باید یاد بگیرند که در مورد آیین هندو و مردم بسیار خوب و مقدار زیادی از آن به اعتقاد من ناشی از آیین هندو به دلیل عشق و احترام است که آنها را حتی به همه چیز در زندگی, حیوانات, طبیعت دارند و این عشق و احترام به تمام موجودات زنده و در آیین هندو آنها سعی به عمل گیاهخواری که آنها را همین حالا انجام دهید که در مسیحیت یا اسلام اما در آیین هندو آنها را!

و آن را که زیبا اصول در آیین هندو دوباره من عشق و احترام برای همه چیزهایی است که در زندگی آن را فقط منفجر ذهن من, بنابراین من می خواستم برای یادگیری بیشتر در مورد آیین هندو و من شروع به یادگیری در مورد یوگا, I love Yoga, من همیشه تمرین و موعظه به مردم دیگر شما می دانید سعی کنید یوگا فقط آن را شگفت انگیز مانند آنچه که نشانی از آن را به بدن شما فقط آن را شگفت انگیز پس از وجود من فقط می خواهم همه چیز را مثل یک چرخه مانند آن طول می کشد یک گلوله برفی اثر پس از آن بود که با من به آرامی به آرامی و متوجه شدم که دین بهترین مردم است.

و این واقعا غم انگیز است اما بسیاری از مسیحی ایدئولوژی مانند اگر شما خواندن کتاب های خود را با چیزهایی که آنها می گویند که هندو است که شر آن شیطانی آنها پرستش همه این خدایان و این یک کشیش او موعظه جهنم هندوها متولد شیطانی در حال حاضر است که واقعا رادیکال و دیوانه می گویند که دین به دنیا شیطانی.

این است که چگونه مردم برخی از کشیشان رسیدن به جماعت آنچه را که آنها در نوشتن کتاب خود را فقط وحشتناک بود, بنابراین من مانند شما می دانید آنچه من گفتم این است که خیلی نفرت و شما در حال رفتن به سوختن در جهنم برای همیشه اگر شما را قبول نمی کند عیسی مانند آن است که چگونه در اسلام, اگر شما را قبول نمی کند خدا یا محمد خود را به عنوان نجات دهنده میخوای رایت در جهنم همان با مسیحیت وجود دارد بسیار نفرت دارد مانند آنها آن را شبیه خدا کینه نفرت و آن را مانند است که در آیین هندو آن خود را خوب و آن را واقعا مجموعه شما رایگان و آن را مجموعه ای از تعداد زیادی از اضطراب است که من در زندگی من احساس من تا به حال به کامل من نمی توانستم این کار را انجام نمی توانستم این می گویند آن را می دهد مردم یک مقدار زیادی از اضطراب و افسردگی و این یکی دیگر از دلایل به همین دلیل من می خواستم برای یادگیری بیشتر در مورد آیین هندو و قدیمی ترین دین در جهان هیچ بنیانگذار منطقی آن را حس می کند به طوری که همه چیز آغاز شده با من.

Dr. Munish Raizada in Conversation with Renee Lynn
رنه سهام خود را در افکار مسیحی ایدئولوژی و چگونه کتاب خود می گویند که هندو است که شر آن شیطانی. Pixabay

دکتر Munish: پس شما گفت: شما می دانید که چگونه مسیحیان بودند مانند نوع مسخره کردن آیین هندو است اما این روایت که نخوری هندو با مسیحیت است که در آن یک روایت مشترک در این کشور و یا در جای دیگر?

رنه: آه در ایالات متحده? آره چرا که نه خیلی شما را وادار به می گویند یک کلیسای کاتولیک آنها واقعا خطبه خود را پس به صحبت می کنند کمی متفاوت است آن را به یک رویکرد متفاوت است. آنها به عنوان خوانده شده مانند برخی از سرودهای از کتاب مقدس, اما زمانی که شما رفتن به مانند پنطیکاستی باپتیست تمام این شاخه های دیگر بله چون من باید به یک صد کلیساهای مختلف در طول زندگی من و این چیزی است که آنها موعظه زمانی که آنها در مرحله شبان آنها موعظه است که شما را مجبور به پذیرفتن عیسی مسیح به عنوان نجات دهنده شخصی و یا اگر شما در راه رفتن به بیرون از این ساختمان اگر شما رفته میخوای رایت در جهنم برای همیشه و همیشه پس بیا تا به پلت فرم و به زندگی خود را به عیسی مسیح است. مثل این است که چگونه آنها را موعظه حتی اگر شما آنها را در یوتیوب منظور من نفرت دارند آنها می گویند نه نفرت آنها آنقدر در عشق آره اما آنها چنین چیزهایی وحشتناک در مورد آیین هندو و این باعث می شود من عصبانی است زیرا شما می دانید که آنها می گویند ما نه نفرت, ما عاشق کارش بود و تنها در تلاش برای صرفه جویی در آنها را از جهنم اما در عین حال آنها تماس بگیرید شیطانی آنها تماس بگیرید و آنها را از شر آنها پرستش همه این خدایان پس که چگونه آنها را موعظه و این که چگونه از کتاب های خود هستند. من می دانم که من در آن زندگی می کردند تمام زندگی من و من تا به حال کتاب در گذشته که من خریدم که در آن آنها می گویند دین متولد شده از مادر خود رحم شیطانی منظورم این واقعا وحشتناک است.

Dr. Munish Raizada in Conversation with Renee Lynn
رنه مذاکرات در مورد مسیحیان و چگونه آنها به عنوان خوانده شده برخی از سرودهای از کتاب مقدس است. Pixabay

دکتر Munish: به من بگویید یک چیز رنه من نیز زندگی در اینجا در ایالات متحده تقریبا 17 سال در حال حاضر, اما من فکر می کنم شما در یک موقعیت بهتر برای من که چشم انداز در مورد چگونه بودیسم جین یا سیک شاخه هندو? آنچه را در مورد این فلسفه در آمریکا و به طور کلی ؟ آنها نوع بی تفاوت نسبت به این ؟ آنها فقط هشدار در مورد آن ؟

رنه: شما به این معنی است که امریکا عمدتا مسیحی شما می گویید چگونه آنها را قبول هندو یا بودایی. برخی از مردم در حال پذیرش آن نیست مانند کل ایالات متحده نیست در برابر آن و یا عدم پذیرش و آنها همه مانند عیسی مسیح است که شخصی خود را ناجی. وجود دارد یک درصد از مردم در اینجا است که شما نمی دانید سرخپوستان می گویند افرادی مثل من که هندو یا بودایی آنها یک درصد است اما درصد کمی و همچنین پس از آن شما باید از مردم در اینجا در حال حاضر است که به یوگا آنها عشق یوگا اما در حال حاضر آنها در حال انجام کارهایی مانند مسیحی یوگا چرا که شما نمی توانید مانند یوگا می گویند راه هندو یا مانند آن تدریس در هند بنابراین در حال حاضر آنها در حال تبدیل یوگا و آنها خواستار آن مسیحی یوگا و آنها در حال انجام ستایش در نام عیسی و سپس شما باید برخی از شاخه های دیگر مسیحیت گفت: شما نمی توانید انجام یوگا در همه است که شما اجازه شیطان و شیطان در حال رفتن به کنترل شما و شیاطین, شما در حال رفتن به اجازه دهید در تمام شیاطین به طوری که بسیاری از مسیحیان در اینجا می گویند هیچ. آنها به طور کامل ممنوع یوگا شما می توانید آن را انجام دهید چرا که شما اجازه در شیاطین و این واقعا یک مشکل بزرگ است زیرا بسیاری از مردم و درست است من یکی از آنها را سال ها و سال پیش. کشیش می گفت نمی یوگا را انجام دهید تا وقتی که من یک هندو و شروع به یادگیری یوگا در آن زمان مدتی برای من تا به حال به گرفتن گام های کودک به دلیل این است که چگونه آنها را شستشوی مغزی شما را هنگامی که شما نمی دانید بهتر است, آیا تحقیقات و شما شروع به باور آن است به طوری که چیزی است که آنها همه گفتن حالا که شما حتی نمی تونم لمس یوگا و من گفت: چگونه دیوانه است ؟ بنابراین شما در حال انجام مانند یک سگ رو به پایین و اجازه می دهد فقط می گویند شما حتی گوش دادن به هیچ آیین هندو هیچ شعار یا چیزی است که شما فقط در واقع انجام یک سگ رو به پایین و یا شما می دانید ماهی های مطرح و یا یک backbend یا چیزی در یوگا با فرمت است که شیطانی? کشش بدن ؟ به نظر من این رادیکال و آن را دیوانه و شما مردم می خواهم که به جهنم می ترساند از مردم که آنها آن را انجام نمی آن دیوانه! این واقعا دیوانه است.

Dr. Munish Raizada in Conversation with Renee Lynn
رنه می گوید که چگونه مسیحیت به طور کامل ممنوع یوگا. Pixabay

دکتر Munish: آنچه که این رادیکال نظر در مورد یوگا? آن است که از کلیسا و یا آن را به کلی جمعیت نیز معتقد است که می خواهم ؟

رنه: این واقعا ناشی از کلیسای شبان, black, بزرگان, مردم و یا حتی بسیاری از آنها را در کانال یوتیوب.

دکتر Munish: اما آن گسترده شایع? آن را گسترده شایع? این نوع نگرش توسط کلیسا نسبت به یوگا است که آن را گسترده و یا آن را فقط برخی از عناصر حاشیه صحبت کردن در مورد ؟

رنه: Oh است که در آن فقط و فقط مردم سفید شما گفت ؟ من افرادی را دیده ام من دیده ام یک کلیسا رفتم, چینی, مردم, مردم از کشورهای مختلف است که در اینجا زندگی می کنند و حتی گفت که آنها تبدیل شده است و در حال حاضر آنها دوست ندارند مردم آنها طب سوزنی یا طب فشاری. یکی با سوزن آنها می گویند که شیطانی نیست و حتی در نزدیکی آن است. من به یاد داشته باشید برخی از چینی سال پیش گفت که او تا به حال یک کسب و کار اینجا انجام طب سوزنی و او آن را داد تا چون بعد از آن بود به او نشان داد که آن را شیطانی. بنابراین او متوقف به انجام آن است. و شما از شنیدن این خارجی دیگر آمریکایی ها از کشورهای مختلف است که آیا طب سوزنی بیشتر آنها نمی یوگا آن را مانند عیسی به آنها آمد و به آنها نشان داد که این از شیطان ریشه که در آن آغاز شده است و شیطانی به طوری...بله نه فقط مانند موارد اکثریت از آن است که بله وجود دارد اما مردم من آنها را در اینجا و از دیگر کشورهای مختلف است که تحقق آن است که شیطان و آن را از شیطانی ریشه. بنابراین آره...

Dr. Munish Raizada in Conversation with Renee Lynn
رنه می یابد طب سوزنی شیطانی است که تمرین توسط مردم چین است. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: گوگل برای کمک به مربیان در افزایش تعامل با دانش آموزان

دکتر Munish: حرکت به موضوع گاو و گاو عبادت من مقالات شما را خوانده و نظرات شما در مورد می دانیم شما عشق ورزیدن چقدر شما در مورد مراقبت از گاو و گاو پرستش. بنابراین به من بگویید کمی در این مورد چگونه شما بسیار علاقه مند است چرا که در اینجا منظورم این است که اگر صحبت شما مثل این است که گاو است چیزی برای پرستش شود مردم قطعا شما می دانید مانند آنها به شما بسیار تعجب آور نگاهی که در اینجا گاو و گوشت گاو خورده است.

رنه: آره حتی وقتی که من بچه بودم, من فقط همیشه دوست داشتم گاوها اما من استفاده می شود به خوردن گوشت گاو سال پیش. اما زمانی که من شروع به یادگیری در مورد آیین هندو, هندی, فلسفه و تمام است که من تبدیل به یک گیاه خوار است. آن را عجیب و غریب آن را مانند آن را grosses من. و سپس در اینجا من خواندن یک مقاله چند سال پیش چگونه مردم اینجا مثل گاو را خیلی دوست دارم, آنها چنین هوشمند احساسی از حیوانات است. به قصاب آنها را فقط مشمئز کننده. در واقع هر حیوان مشمئز کننده است. اما گاو و آنها به ما خیلی شیر و دیگر محصولات برای تغذیه و فقط به قصاب این حیوانات است.

اوه....وقتی که من رفتن به یک بازار مواد غذایی و هنگامی که شما ببینید گوشت و یا بسته بندی شده در یخچال و فریزر در فریزر آن را grosses من. من می توانم آن را تحمل کنم. حتی اگر من رفتن به یک بازار مواد غذایی و نه فقط گوشت گاو و حتی گوشت خوک و یا گوشت مرغ آن است که نفرت انگیز است. این قیمتی حیوانات زیبا, من احساس می کنم آنها باید تمام شانس را به زندگی می کنند. به خصوص زیبا گاو. شما می دانید همه چیز را به ما می دهد و عشق است. و آنها فقط برش آن.

آن را مانند برای جهان غرب آن را به هیچ چیز نیست و هیچ نگاهی به آن مانند مردم در هند انجام دهد. و حتی هزاران سال پیش شما بچه ها تمرین بودند که. بنابراین این فقط شگفت انگیز است. من فقط دوست دارم که چگونه مردم هند پرستش گاو مقدس. من آن را دوست داشتم وقتی که من در هند, عبور از خیابان, همه متوقف می شود در گاو مقدس. من فقط فکر می کنم این بسیار زیبا است.

Dr. Munish Raizada in Conversation with Renee Lynn
"من آن را دوست داشتم وقتی که من در هند, عبور از خیابان, همه متوقف می شود در گاو مقدس.", می گوید: رنه. Pixabay

دکتر Munish: در هند رک و پوست کنده صحبت کردن هنگامی که مردم بحث در مورد گاو و تمام است که مردم راه رفتن است. منظورم به خصوص تحصیل کرده و نسل جوان آنها در تمام این سناریو با کمی پیاده روی نگرش است. آنچه خود را در آن ؟ آیا شما احساس است که نگرش در هند بیش از حد ؟

رنه: اوه شما ببینید به خصوص بسیاری از مردم در بالیوود لیبرال نوع خدمه بله ؟ آنها را مسخره هندوها آنها را مسخره خدایان هندو وجود دارد بسیاری از تبعیض و آن را فقط ضربات ذهن من چون هند 80% هندوها اما هیچ کس نمی گوید هر چیزی. وقتی عید می آید در اطراف اسلام , جشنواره, آنها قصاب و شکنجه این حیوانات در بسیاری از درد و رنج و وجود خون در همه جا. آن را قابل قبول می دانید. اما شما را سرگرم کننده از یک هندو که عشق به یک گاو. مراقبت از آن, آن را با محبت شما ممکن است مسخره

من صادقانه نمی دانم که چرا این مردم تبعیض علیه هندوها مسخره خدایان هندو. من صادقانه نمی دانم اما من فکر می کنم که آنها هیچ احترامی برای مسلمانان و هندو خدایان است. و این bollywood stars, آنها فقط در اطراف و مسخره بودایی و هندو خدایان است. من فقط فکر می کنم که این بسیار بی احترامی.

دکتر Munish: دریافت نمی کند تحت پوشش آزادی بیان منظورم این است که آنها در حال صحبت کردن در مورد که چه چیزی اشتباه است ؟

رنه: آره, من می دانم. من نمی توانم فکر می کنم از این وضعیت در حال حاضر وجود دارد کاملا بسیاری از سوخت اگر یک هندو بودند به چیزی می گویند آزادی بیان است که جمعی از شما می دانید. اما اگر یک مسیحیان چیزی می گوید یا مسلمان چیزی می گوید و سپس شما می دانید, آن را خوب است. اما اگر یک هندو می گوید چیزی در آن جمعی.

این است که تبعیض علیه هندوها. و با وجود اکثریت اگر آنها چیزی است که آنها همیشه می گویند این متخلف من این توهین به من است. آن را به طوری ناعادلانه این خیلی اشتباه است.

به همین دلیل من همیشه به توییتر به طور عمده و من همه بگویید که ما به هم ایستاده. این خیلی ناعادلانه آنچه آنها را به مسلمانان.

(قسمت دوم این مصاحبه خواهد بود تا در NewsGram.com بسیار به زودی. در ارتباط باشید!)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن