نگران نباش هری پاتر را عمر J. K. رولینگ تعصب

وجود داشته است شایعاتی که هری پاتر نویسنده J. K. Rowling بود transphobe برای سال ها بر اساس زیر و میل توییت از

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

وجود داشته است شایعاتی که هری پاتر نویسنده J. K. Rowling بود transphobe برای سال ها بر اساس زیر و میل توییت از برخی از برجسته انگلیسی, پزشکان که خاص هنر تاریک. او ساخته شده آن را بیشتر آشکار با یک سری از توییت در محکوم کردن استفاده از عبارت "افرادی که عادت ماهانه" از آنجا که آن را به نحوی پاک می کند و سپس ادعا به عشق ترانس مردم به رغم وجود خود را در حال حمله به مفهوم جنسيت خود را. اما شبح در رواج است که تمام جزئیات اسفبار اگر شما می خواهید به عنوان خوانده شده آنها.

J. K. Rowling است که یک transphobic دستگاه گوارش. من فقط دلداری است که دنیا او ایجاد خواهد شد و قطعا عمر او تعصب. یک روز و آن را کاملا ممکن است به زودی او را پشت سر گذاشت.

وجود دارد مقدار زیادی از نشانه های آن را در حال حاضر اتفاق می افتد. کتی لیونگ که چو چانگ ساخته شده موضع خود در مورد این موضوع بسیار روشن با این ادعا به افکار جدید در شخصیت او و سپس بلافاصله واگذاری فضا به منظور بالا بردن آگاهی به طور خاص برای گرفتاری ترانس زنان از رنگ. او با استفاده از استناد به سوزاندن رولینگ تا کنون که بدون گفتن نام نویسنده است که قطعا Ravenclaw چیزی که تا کنون دیده ام.

او پس از عنوان نقش ستاره و او بر روی صفحه نمایش پسر دانیل رادکلیف که ابراز قدردانی خود را برای رولینگ بیش از اثر او تا به حال در زندگی خود را در حالی بیان کرد که به صراحت او اشتباه است. این یک کلاس کارشناسی ارشد در دیپلماسی از چهره عمومی از رولینگ ادبی امپراتوری در حالی که هنوز خیره کننده انقلاب در نام تجاری رتبه.

چیزی که به یاد داشته باشید در مورد هری پاتر است که آن را بسیار بزرگتر از تقریبا هر چیز دیگری. این واقعا یک امپراتوری قابل مقایسه تنها به خواص مانند جنگ ستارگان و مارول سینمایی جهان است. نام تجاری به ارزش 25 میلیارد دلار است و ارزش بیش از بیش از 80 کشور مستقل. هاگوارتز می تواند دو برابر تولید ناخالص داخلی از مالت فقط با حرکت وجود دارد. هزاران نفر از مردم شغل همه چیز از butterbeer کارکنان فروش در استودیو یونیورسال به مدیران در برادران وارنر هستند وابسته به موفقیت ادامه هری پاتر حق رای دادن. این کتاب هنوز هم تا 5 درصد از ماشین, فروش و شده است وجود ندارد مناسب ورودی جدید در این مجموعه در 13 سال است.

تلاش در این مقیاس است که بیش از یک نفر می تواند احتمالا هدایت. آن را فقط طول می کشد تا زمان و انرژی زیادی برای اکثر مردم است. برادران وارنر قطعا نگه داشته رولینگ در کنترل خیلی بیشتر از هر نویسنده تا به حال با اجازه او نوشتن دو $150 میلیون+ فیلم بدون هیچ گونه قبل از فیلمنامه نویسی, تجربه, اما وجود دارد برخی از شواهد که اعتماد او را پایانی است. آخرین فیلم تیوی جنایات Grindewaldبود ضعیف دریافت شده توسط منتقدان در بالا بودن بالاترین-فیلم پرفروش کل حق رای دادن. فوق العاده جانوران و که در آن به آنها را پیدا کنید آیا بهتر با منتقدان اما نه خیلی بهتر در دفتر جعبه را. آن را تعجب آور نیست که Steve Kloves نوشت که این اسکریپت برای هر هری پاتر فیلم به جز Order of the Phoenixشده است در آورده برای این untitled سوم فیلم در سری جدید. رولینگ است که هنوز هم پردازنده اما برادران وارنر است که به وضوح به حفاظت از سرمایه گذاری خود را.

این تصمیم اتفاق حتی قبل از رولینگ تصمیم به استفاده از او عظیم حضور رسانه های اجتماعی برای به راه انداختن یک جنگ بی در ترانس مردم است. آن را به آرامی اما مطمئنا در حال حرکت به یک کنکوری وضعیت.

Minecraft یکی از معدود بازی های ویدئویی است که می تواند در مقایسه با هری پاتر حق رای دادن در حوزه, و آن را نیز یکی دیگر از خلقت است که تا به حال به عموم بازدارنده برداشته از آن مشکل ساز نيست. Markus "Notch" Persson ساخته شده میلیاردها کردن بازی های ویدئویی که چرخید به کتاب و دیگر رسانه ها در حیرت انگیز هستند. او همچنین به خوبی شناخته شده برای استفاده از توییتر به گسترش رفتارهاي تعصب مانند دفاع از زن و مرد غرور ماه, حمایت از QAnon توطئه و البته تراجنسی. رفتار او تبدیل به یک مسئولیت و در سال 2019 مایکروسافت بی سر و صدا حذف هر گونه اشاره به شکاف از بازی. شکاف نبود حتی دعوت به دهمین سالگرد جشن از بازی. چرا ؟ به دلیل شکاف تا به حال تبدیل به یک مشکل برای این شرکت غول که کنترل ایجاد علاقه خود را.

ما وجود دارد و در عین حال با هری پاتر. این یک نوشته سری در راه است که چیزهایی مانند ستاره بازحمت حرکت کردن و دکتر که نیست. رولینگ به احتمال زیاد باید کنترل بیش از این جهان را برای سال آمده است.

گفت: انتظار بلومزبری و برادران وارنر به او اجازه دهد به مخاطره می اندازد سود خود را مسخره است. چند سال از هم اکنون برادران وارنر خواهد درایو یک کامیون بار پول به دنیل رادکلیف و التماس او را به قرار دادن عینک بازگشت و در نهایت رادکلیف آن را انجام دهد درست مثل هریسون فورد را برای هان سولو. او بلک اگر رولینگ هنوز bigot در آن زمان تمایلی به ارتباط با او از راه های بازیگران و خدمه از Roseanne در نهایت مجبور به قرار دادن ستاره خود را نشان می دهد بسته بندی و بدون او ؟ او ساخته شده بدون استخوان را در مورد این واقعیت که او خوشحال است برای ایستادن در برابر میلیاردر بنیانگذار حرفه ای خود را در مورد این موضوع. گاهی اوقات بازار آزاد واقعا حق دارند پاسخ به یک مشکل است.

و به آنچه در پایان خوب است که نگه داشتن یک مزاحم bigot در حلقه ؟ رولینگ به ارمغان می آورد نام او را به این شرکت و کمی دیگر در این نقطه است. پس از سرودن یادگاران مرگ او نوشته شده است یک سری از سطح بین المللی پرفروش ترین رمان رمز و راز تحت نام قلم رابرت گالبریت. اما وقتی که می آید به هری پاتر او تبدیل شده و در یکی واقعا بد بازی یکی واقعا بد فیلم که بمباران در داخل کشور و یک نیمه مناسب و معقول فیلم که عمدتا skated در دوره سرد لباس و Eddie Redmayne جذابیت. تا کنون بیشتر فوتی و فوری مردم انجام هر کاری با دنیای جادوگری هستند fan fiction سازندگان مانند امیلی مک گاورن و Kelsey الیسون نه کی رولینگ.

در جایی خارج وجود دارد در حال حاضر است که هری پاتر نسخه از راسل تی دیویس عظیمی از طرفداران پر از امکانات جهان نوشتن فن داستان در حالی که ساختمان حرفه ای و فقط در حال انتظار برای یک نرم افزار در شغل رویای خود را. هری پاتر در حال حاضر فراتر از رولینگ قبل از شروع حملات. آن را لمس بیش از حد بسیاری از مردم زندگی از طریق بازی ها و جوامع آنلاین صنایع دستی, هنر, و بیشتر.

حضور او در حال حاضر است که ذره در بهترین حالت و اگر او می خواهد به نگه داشتن بر روی نوزاد خود او را هم مجبور به انطباق و یا وقف خودش به مبارزه با برخی از قدرتمند ترین شرکت ها در جهان به نگه داشتن او را کنترل کنید. شکاف نمی تواند آن را انجام دهد. جورج لوکاس فرار فریاد از آن دو بار. شاید این اتفاق نمی افتد تا زمانی که او می میرد و مانند آن را با والت دیزنی, اما آن اتفاق خواهد افتاد. آنچه رولینگ ایجاد چیزی بسیار بهتر از او است و به این معنی به اندازه کافی به جهان است که او کوچکی می تواند آن را برای همیشه لطفا برای. همه او را با او انجام فعلی نفرت شتاب خود خارج شوید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب