پرتاب نیست COVID-احتیاط به باد

تظاهرات برای باز کردن قفل با نقض آشکار اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای توسط SALIL GEWALI من فکر نمی کنم با شل

توسط ABDOOSNEWS در 26 اردیبهشت 1399
Lockdown
تظاهرات برای باز کردن قفل با نقض آشکار اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای

توسط SALIL GEWALI

من فکر نمی کنم با شل مستند محدودیت همیشه به معنی شل شدن رشته ما ماسک. اما متاسفانه بسیار ناسالم روند شده است در ابتلا به زودی پس از مستند کاسته شده و در بسیاری از ایالات و ولایات. تعدادی از مردم در حال اجرا شورش و mingling با جمعیت های دیگر بدون حفظ فاصله فیزیکی. برخی از زنجیر ماسک خود را درست در زیر چانه و برخی از پوشش تنها تا لب — با بینی همه را به عنوان showpieces در حالی که برخی دیگر نه در همه به زحمت از پوشیدن هر. بیشتر این ویروس وارد بدن ما از طریق سوراخهای بینی و دهان. آن است که بسیار خطرناک برای رفتن در مورد بدون اینکه به طور کامل تحت پوشش ماسک?

Lockdown
اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای پایین رفتن از قطره قطره شدن به عنوان مستند برطرف

یکی از شگفتی که چرا آن را نمی کند سحر بر مردم در عین حال که این تقریبا "پاکسازی ویروس" است بدخیم قدرت را پویا تمدن از دوران مدرن به یک توفنده توقف — نوع ظاهر در حال حاضر شاهد در طول مستند در سراسر جهان است.

بله ما بسیار شنیده ام مانند یک خطبه در مورد خطر عفونت با ویروس. علاوه بر گوشی های تلفن همراه ما کانال های تلویزیون و رسانه های چاپی شده است بارها و بارها هشدار ما ؟ آن است که بسیار نفرت انگیز است که بسیاری از مردم heedlessly غیر مسئولانه و آنها را دنبال اقدامات پیشگیرانه.

فقط یک COVID-19 بیمار به اندازه کافی برای آلوده کردن هزاران و میلیون ها نفر دیگر — که ممکن است کاملا غیرقابل کنترل? ما می توانیم مقایسه یک فرد آلوده با "مطابقت با چوب" است که می سوزاند هر تعداد از سازه به خاکستر.

            

Lockdown
دقیق ناوبری و حرکت ضروری ترین را به نفع همه است.

علاوه بر این دولت های مربوطه متحده/استان گرفته هرگز هر گونه لذت در آرامش مستند محدودیت. این مستند کاسته شده و در بسیاری از کشورها با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی است که صرفا از اجبار است. بسیاری از کشورهای توسعه نیافته مجبور به تماس برای بازگشایی خود در صنایع و کسب و کار در خانه نگه داشتن در ذهن عظیم از دست دادن شغل و یا منابع درآمد سازمان کار کلاس و وسط کلاس جوامع است. بنابراین کاهش lowdown نیست و در همه به معنای ویروس کاسته است به مبارزه خود علیه بشریت است.

بنابراین حتی یک "غفلت جزئی" در بخشی از یک فرد می تواند باعث ویران کردن باعث یک انفجار بی سابقه ای از چین-virus. نگاهی به زمان هراسان وضعیت در نیویورک, ایتالیا, انگلستان, اسپانیا, فرانسه, برزیل. در هندوستان, Maharashtra و گجرات در حال بدترین ضربه Coronavirus. تعداد موارد جدید است که بی وقفه در حال افزایش است. عفونت به طور مستقیم متناسب به فرد "غفلت" است.

Lockdown violation
مستند نقض و نه پیوستن به اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای می تواند منجر به اثرات جدی

اخیر جرم تجمع در کنگره آمریکا در مدیسون در آمریکا بود که به نام در سرپیچی از این مستند توسط برخی سازمان ها با یک ایدئولوژی خاص انداخت تا یک فریزر نتیجه. به عنوان بسیاری از 72 شرکت کنندگان یافت شده است با آلوده COVID-19. آنها در ابتدا ادعا کرد که coronavirus است "جعل" اما در حال حاضر بسیاری از آنها عزادار در پشیمانی. فرماندار ویسکانسین – تونی Evers تا به حال بارها و بارها هشدار داد که این سازمان نه به نادیده گرفتن اقدامات پیشگیرانه و نگهداری توده جمع آوری است.

پس چه کس معتقد است که در حال حاضر این است که در این بحران همه گیر ما نباید دادگاه فاجعه به هر قیمتی. ما نباید احساس غم و اندوه در داشتن گروهی از مرگ و میر است که می تواند اجتناب شود. بنابراین, هیچ مقامات دولتی باید همیشه فکر می کنم می روم هر چیزی را به شانس در حال حاضر. آنها باید مطمئن شوید که تمام اقدامات پیشگیرانه به دنبال دقت. بیش از هر چیز آنها را باید در قوانین و مقررات به منظور تقویت, تمام, تاج, قوانین و مقررات به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است.

همچنین بخوانید: Digital درمان تا حد زیادی می تواند کمک به مدیریت آسم

آن است که بسیار ارزشمند است اگر مقامات مربوطه متحده آمد تا با "سخت اقدامات تنبیهی" برای مقابله با چنین "مبارز میداد" که حاضر به پوشیدن ماسک یا گستاخی نقض هنجارهای فاصله فیزیکی. هیچ کس حق ندارد به خطر انداختن جان دیگران. این اعمال "پولی خوب" و حبس می تواند بهترین عامل بازدارنده در اینجا. ما نمی توانیم تقلا یکی دیگر از اقامت در خانه مستند هر بیشتر. بلکه ما باید یاد بگیرند برای زندگی با ویروس و به طور همزمان را ما توسعه برنامه ها و سیاست های پیش رو است. برای این "دقت" جهت یابی و حرکت بیشتر ضروری است. ما نمی توانیم پرتاب احتیاط به باد تا واکسن توسعه یافته است.

هند بر اساس نویسنده و پژوهشگر Salil Gewali بهترین و شناخته شده برای پژوهش خود را بر اساس کار تحت عنوان " ذهن های بزرگ در هند است که در سراسر جهان به دست آورده قدرشناسی. ترجمه شده به دوازده زبان کتاب خود شده است مقدمه با یک دنیا تحسین ناسا دانشمند ارشد – دکتر Kamlesh Lulla, هوستون, ایالات متحده آمریکا

[ سلب مسئولیت: تصاویر مورد استفاده در مقاله در حال عرضه شده توسط نویسنده NewsGram به هیچ وجه قصد نقض کپی رایت. ]



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن