دومینیک Fike مصاحبه: افزایش ستاره پاپ ایران آلبوم جدید, فشار, شهرت, چه آینده

چارلز Runnells ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:17 PM EDT Jul 31, 2020او کار می کرد با ستاره پاپ Halsey و اندرسون

توسط ABDOOSNEWS در 10 مرداد 1399

او کار می کرد با ستاره پاپ Halsey و اندرسون .Paak. او را در انجام Jimmy Fallon.

در حال حاضر اولین آلبوم خود را بیرون می آید جمعه در کمپانی کلمبیا.

این یک بازی سرگرم کننده, دیوانه, هیجان انگیز سال می گوید singer/rapper Dominic Fike.

و آن را فقط گرفتن آغاز شده است.

او عصبی در مورد آلبوم جدید و رسانه های گردباد می آید که با آن ؟ نه به عنوان بسیار به عنوان او استفاده می شود به او می گوید.

"که بخشی تبدیل شده است کمتر از یک فشار بر روی من فشار جانبی آن را به حداقل می گوید:" Fike, 24 در یک تماس تلفنی از خانه اش در لس آنجلس. "این هفته گذشته من فقط از نوع — من فکر می کنم من خوب است با هر آنچه که اتفاق می افتد در این نقطه است.

"من فکر می کنم من فقط باید متوقف شود. من واقعا نمی توانید تغییر دهید و چه چیزی قراره اتفاق می افتد... (می خندد). بنابراین من فقط میخوام اجازه دهید آن اتفاق می افتد. این جایی که من هستم در آن امروز است. شاید فردا آن را متفاوت خواهد بود."

بیشتر در آلبوم جدید: Dominic Fike منتشر single 'مناقصه مرغ'

که امشب ظاهر نشان می دهد: ناپل رپ Dominic Fike برای بازی در نمایش امشب

Fike سه سال را صرف کار بر روی آلبوم "آنچه که احتمالا می تواند به اشتباه است." آن را بسته بندی شده با عجیب و غریب استودیو برای تلفن های موبایل خود را امضا گذاشته پشت, تحویل, و, شعر در مورد شهرت و ستاره شدن, لس آنجلس, رابطه جنسی, روابط و حتی زادگاه خود از Naples, Florida.

Fike صحبت به ناپل اخبار روزانه اخیرا در مورد موسیقی, فشار, چه آینده و آنچه که زندگی بوده است از کمپانی کلمبیا امضا او را برای 4 میلیون دلار است. این اولین مصاحبه خود در جنوب غربی فلوریدا.

در اینجا چیزی است که Fike تا به حال به می گویند:

ناپل اخبار روزانه: سلام Dominic! آن را خوب صحبت کردن به شما در نهایت!

دومینیک Fike: آن را خوب صحبت کردن به شما به عنوان به خوبی ، این است که در واقع واقعا سرد است. من واقعا هیجان زده در مورد این!

چگونه شما احساس ؟ آلبوم خود را در نهایت در آینده است.

خوب من کار بر روی این رکورد بعدی در حال حاضر (دوم خود را با یک] بنابراین من بسیار در آن متمرکز شده است. و این نوع از — من واقعا احساس می کنم آن را تا روز انتشار.

اما شما رو به هیجان زده است. شما مشغول به کار در این آلبوم به مدت سه سال.

(می خندد) آره که هیجان انگیز است. من نمی دانم که چگونه من احساس می کنم در مورد آن. این اولین بار است که من تا کنون انجام داده آن, بنابراین من نمی دانم. من فقط گرفتن آن در.

شما در لس آنجلس زندگی در حال حاضر. هنگامی که شما حرکت می کند وجود دارد و آنچه در آن است مانند نسبت به ناپل?

من فکر می کنم من در اینجا نقل مکان کرد و یک سال و نیم پیش. تفاوت آشکار در کنار ساختمان ها و بوی — هیچ باران. نیز وجود دارد بدون باگ. متوجه شدم که بلافاصله.

مردم بسیار متفاوت است. من از دست فلوریدا بسیار است.

آیا شما دوباره به ناپل زیادی ؟

آره من انجام دهد. من آنجا بودم خیلی اغلب قبل از همه COVID مسائل است. من فقط من مادر یک خانه وجود دارد. بنابراین من قصد دارم برای رفتن به ببینید که هنگامی که زمان مناسب است. من در ناپل. برادر من در ناپل.

چگونه می توانم شما احساس می کنید در مورد این آهنگ در آلبوم ؟ من می دانم که یک تیم کوچک در استودیوهای ضبط و فکر نمی کنم وجود دارد هر مهمان هنرمندان وجود دارد. آن را فقط شما مناسب است ؟

آره فقط من. این چیزی بود که من احساس من تا به حال به انجام.

چه آهنگ های مورد علاقه خود را در آلبوم ؟

یک آهنگ که هرگز عصبانی من است "به اینجا می آیند." به طوری که یکی خوب است.

آنچه در مورد این آهنگ ؟ من واقعا دوست دارم "سیاست و خشونت" "فلوریدا" و به خصوص "انصراف از من است." این خنده دار است: در "انصراف " من" شما می خوانم در مورد انجام نشده در تلویزیون ("من امیدوارم که من هرگز مجبور به رفتن در تلویزیون/جیمی کیمل نمی خوام با من") اما پس از آن شما در واقع انجام Fallon. شما بدیهی است که نوشت: این ترانه قبل از آن.

(می خندد) آره! من فکر می کنم گام بعدی این است که برای رفتن بر روی کیمل و انجام آن است.

که بزرگ!

درست است ؟ من قرار دادن که به جهان در حال حاضر.

اجازه دهید بحث در مورد صدای این آلبوم است. من فکر می کنم شما باید یک صدای منحصر به فرد. شما بلافاصله می توانید بگویید این یک Dominic Fike آهنگ.

(می خندد) که من را خوشحال می کند. با تشکر از شما برای گفتن که. مرسی با تشکر از شما.

بسیاری از مردم گرفتار در آهنگ. من حتی نمی خواهم کلمه "آهنگسازی" دیگر. من دوست ندارم خواننده-ترانه سرا مدت است. من ترجیح می دهم به نام یک خواننده رپ, شما می دانید ؟

بسیاری از مردم با انجام این آهنگسازی جلسات. آنها را در رفتن و یک دسته از افراد با هم کار کنند و یک آهنگ با هم. و آن را قرار است به صدا مانند آن را از یک فرد است. را که قرار است از فردی به فرد دیگر شما می دانید ؟ که آنچه در آن است هنگامی که شما در حال ساخت یک آهنگ.

که حس می کند. در هسته آن یک شکل از ارتباط بین شما و کسی که گوش دادن به این آهنگ.

آره دقیقا. اما بسیاری از مردم گرفتار آن و تلاش برای ایجاد یک آهنگ مناسب و همه این چیزها. و من تقریبا هم به صورت کمی, اما من فقط به خاطر به قرار دادن بیشتر از خودم در یک تراز قرار دادن خودتان و آهنگسازی در همان زمان دشوار است برای پیدا کردن.

اما من نمی دانم اگر شما در مورد آن فکر نمی کنم که اگر شما نمی فکر می کنم در مورد آن را به عنوان آهنگسازی و بیشتر از مثل شما فقط جریان آگاهی به وجود نمی آمد که مانند چیزهای دیگر. من سعی می کنم به یاد داشته باشید که.

وجود دارد برخی از تلفن های موبایل جالب در این آلبوم است. وجود دارد بسیاری از سرهم بند در اطراف در استودیو و بازی با برنامه های مختلف?

بله قطعا. گاهی اوقات من احساس می کنم آن را بیش از حد. من فقط صرف ، من می تواند کار بر روی این آلبوم برای همیشه با شما صادق است. من فقط نیاز به توان با آن انجام می شود. آن را هرگز انجام می شود, شما می دانید ؟

به من بگویید در مورد نام این آلبوم ؟ چرا شما آن را "آنچه که احتمالا می تواند به اشتباه؟"

(می خندد) اولین, این اولین ضربت سخت زدن در آن است. تمام چیزهایی که مردم می گویند و اعتیاد به مواد مخدره که ساخته شده در اطراف من و همه این مسائل باعث می شود برای یک بازی بسیار جالب اولین انتشار آلبوم من فکر می کنم.

که سوال این است که در همه ذهن ما تمام مدت با هر کس در اطراف شما می دانید ؟ با تمام این چیزهایی که اتفاق می افتد. هر چیزی هم خوب اتفاق می افتد و آن را فقط نگه می دارد اتفاق می افتد, ما, مانند, "اوه خدای من (می خندد)!"

من فکر می کنم این فقط یک سوال است که در ذهن همه است از آغاز پس از آن ساخته شده حس.

در آهنگ "فلوریدا" شما می خوانم "من هنوز هم همان است." مردم انتظار دارند که شما تغییر داده اید از شما معروف شد?

بسیاری از مردم انجام دهد. بسیاری از مردم به من بگویید برای عدم وجود یک کلمه بهتر است که من تبدیل شده ایم متفاوت است. من نمی دانم.

بسیاری از دوستان من هستند در فلوریدا. من یک دوست گروه را در اینجا در حال حاضر. اما وقتی که من رفتن به عقب وجود دارد (به ناپل) و من صحبت کردن با مردم پس از یک مدت زمان طولانی من احساس می کنم مانند آنها رها می دانم که من هنوز خودم.

شما استفاده می شود برای انجام با Backhouse (جمعی از خواننده های رپ در ناپل). چه بود آن روزها بود برای شما ؟

آن روزها من را تغییر کل کل زندگی است. این چیزی است که من از مدرسه کاهش یافته است و شروع به انجام (او در سمت چپ کالج پس از سه روز او می گوید). من حدس می زنم من واقعا نمی بینید که به عنوان یک تصمیم بزرگ.

من واقعا فکر می کنم که من رها کردن و ترک این کلاس بود که من کنده کاری کردن که قبلا برای من زندگی بود که مانند دانشگاهیان و شاید حتی نظامی است. من نمی دانم آنچه که من فکر. اما وقتی که من نوع قرار داده است که به سمت و آغاز و انجام را نشان می دهد با دوستان من — منظورم این است که ما فقط ایجاد این گروه و انجام شده نشان می دهد در سراسر کشور به صورت تصادفی. من نمی دانم که چگونه ما به این را نشان می دهد.

آن چنان وحشی به فکر کردن در مورد. که تغییر کل راه من زندگی می کردند. من شروع به زندگی در خود من در آن نقطه است. من بسیار سپاسگزار برای آن روز. و هنگامی که من در اینجا بدون این افراد من به معنای واقعی کلمه نزدیک چشم من و فکر می کنم به سختی می توانم به لحظه که تعریف راه من فکر می کنم در حال حاضر. به ویژه هنگامی که من یک زمان سخت من نمی دانم انجام هر چیزی در اینجا.

هر زمان که چیزی به من انجمن ، هر وقت کسی می گوید برخی از عجیب و غریب کوکی-برش L. A. sh--. زمانی که من در مورد به پاسخ من سعی کنید به فکر می کنم در مورد آن لحظات و آن دسته از مردم است.

به طوری که دلایل شما ؟ شما فقط Dominic از ناپل.

آره.

شما در ناپل متولد درست است ؟

آره. من در ناپل متولد شد در NCH که بیمارستان.

و آیا شما فارغ التحصیل از دبیرستان در اینجا ؟

آره. من رفتم به ناپل بالا است. من رفتم به استروئ بالا است.

من چنین نمره بد در ناپل بالا چون من فقط حلق آویز کردن با دوستان من و مادر من به من منتقل شد به استروئ جایی که من کسی را نمی دانند.

و سپس من به پایان رسید تا رفتن به برخی از کامپیوتر مدرسه. من تا به حال فارغ التحصیل در نخل باد بزنی (ریج دبیرستان) ... و هیچ کس نمی دانست من.

چه سال آیا شما فارغ التحصیل است ؟

2014. من در واقع سه روز, کالج, بیش از حد. سه روز است.

من باید این سوال را بپرسید: Columbia Records امضا شما (در سال 2018) گزارش $3-4 میلیون دلار است. آیا این درست است ؟ چقدر آنها میشوید ؟

بله این درست است. آن 4 میلیون دلار است. این بود خیلی هم خوب!

اما وجود دارد بسیاری از راه هایی برای ایجاد پول است. ما شده ایم ساخت پول از آن. آن را به یک زمان خوب است. من خیلی خوشحال هستم که در مورد بخشی.

چه بود, اولین چیزی که شما خریداری ؟ من می دانم که شما یک خانه در لس آنجلس در حال حاضر. آیا شما خودتان خرید یک ماشین ؟

من در واقع نمی توانید رانندگی! اما من یک ماشین. من گرفتن یک ماشین از آنجا که این دختر من آشنایی من می خواهد برای به دست آوردن یک ماشین و رانندگی خود را در اطراف (می خندد). بنابراین من میخوام یک ماشین و یاد بگیرند که چگونه به درایو آن را.

Um, اولین خرید بزرگ? من فکر می کنم من این واقعا سرد ژاکت چرمی. من واقعا همیشه می خواستم یک ژاکت چرمی. من به عنوان خوانده شده در مورد آن در (کتاب) "Scar Tissue" by Anthony Kiedis. من فقط می خواستم که.

من خریدم واقعا خوب است. و من آن را به سرقت برده! مت را به من بدهد من قنتد, ژاکت بازگشت (laughs)!

شما می توانید خرید خود را یکی دیگر از قنتد, ژاکت!

من خواهد شد!

بنابراین آنچه که در آینده برای شما? اجازه دهید بحث در مورد این آلبوم. شما در حال حاضر در حال کار بر روی آلبوم دوم شما گفت.

من کار بر روی این آلبوم. جاوا فوق العاده خوب است. آره من عاشق این یکی.

این است که رفتن به بیرون می آیند در این سال ؟

آره!

چه بقیه سال مثل برای شما ؟

آن را به دنبال مثل این: آلبوم قطره. من نمی نگاهی به گوشی من. من در هر تعطیلات است که ممکن است در طول این زمان (همه گیر). من سعی کنید برای پیدا کردن یک ساحل. من را چه لوازم من با من است. من می آیند و من به معنای واقعی کلمه تمرین تا زمانی که تور. چون من می خواهم آن را به شگفت انگیز است.

من حدس می زنم من فقط میخوام یک مقدار زیادی از عمل است. من قصد دارم به رفتن در تعطیلات بازگشت و فقط کار برای همیشه لطفا برای. و پس از آن من تور.

چرا شما در حال رفتن به تعطیلات ؟ به این دلیل است که شما نمی خواهید به عنوان خوانده شده بررسی و همه که ؟

کاملا. که مانند سالم ترین چیز شما می توانید انجام دهید, من می خواهم تصور کنید.

آره شما نمی توانید همه را خوشحال. شما فقط نمی تواند.

بدون شما نمی تواند.

اما من فکر می کنم آن را قوی قطعه از هنر است. من واقعا دوست دارم این آلبوم است. من برای شما ریشه کن مرد!

راستش هیچ چیز باعث می شود من خوشحال از شنیدن آن است. این چیزی است که من نیاز ترین. زادگاه من? هیچ چیز دیگری مهم است.

من از دست ناپل و من آن را خیلی دوست دارم.

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن