آیا قوم و خویش واقعا وجود داشته باشد در صنعت فیلم? پیدا کردن آن را در اینجا

پس از مرگ جوان و امیدوار کننده بازیگر, Sushant Singh Rajput خویش و قوم پرستی یک کلمه است که بسیار در ارز. آیا

توسط ABDOOSNEWS در 2 تیر 1399

پس از مرگ جوان و امیدوار کننده بازیگر, Sushant Singh Rajput خویش و قوم پرستی یک کلمه است که بسیار در ارز. آیا قوم و خویش واقعا وجود داشته باشد در صنعت فیلم? و اگر آن را ندارد, می توانید آن را و یا mar یک حرفه ای ؟ می توانید قوم و خویش رهبری یک فرد برای پایان دادن به زندگی خود را ؟

قوم و خویش به عنوان شرح داده شده در فرهنگ لغت به عنوان تمرین در میان کسانی که با قدرت یا نفوذ از علاقه بستگان یا دوستان به خصوص آنها را با دادن شغل.

همچنین ما را دنبال کنید Facebook صفحه برای هیجان انگیز تر به روز رسانی.

پس قوم و خویش شده است كه در سراسر جهان شد اما پس گرفته داده شده است. احتمالا هنوز هم هست حتی در سن واجد شرایط مدیریت فارغ التحصیلان. این واجد شرایط زیادی است که استفاده می شود فقط به عنوان زیردستان حتی زمانی که یک شرکت رشد می کند بیش از حد بزرگ می گویند مانند شرکت های بزرگ کسب و کار خانه.

در صنعت فیلم, هیچ کس, هیچ تولید خانه های سازمانی تا کنون رشد می کند تا به نیاز به برون سپاری مدیریت کسب و کار. روند اخیر از خانه های سازمانی ورود فیلم کسب و کار در قدرت از مدیریت جادوگران بسیار موفق بوده است نمی. آن است که هنوز هم یک مرد نشان می دهد.

بیش از همه آن است که همیشه بعد از قوم و خویش است که به ارث برده یک کسب و کار و آن را به نام به عنوان یک کسب و کار خانوادگی.

پس چرا کلمه قوم و خویش ناگهان تبدیل به عمل در رابطه با این فیلم ، و آیا این اتهامات از قوم و خویش خرس بنابراین درست است منجر به خودکشی یک بازیگر جوان?

علاقه بیش از دیگر طبیعت انسان است با هر کدام دلیل خاص خود را. طرفداری شده است یک راه زندگی پس از تولد در خانواده با پدر و مادر با قوم و خویش و در مدرسه و همچنین در محل کار. هیچ کس به پایان می رسد زندگی چون یک مادر و یا یک پدر می یابد یک مورد علاقه در یکی دیگر از قوم و خویش و همان می رود وقتی که می آید به یک معلم مدرسه و یا رئیس در محل کار.

Nepotism in Bollywood
می توانید قوم و خویش در بالیوود را یا mar یک حرفه ای ؟ Wikimedia Commons

نه اینکه پدر و مادر یا معلم یا یک رئیس' مورد علاقه هرگز خراب یک فرد چشم انداز اجازه دهید به تنهایی منجر به خودکشی!

رسانه ها در هند, الکترونیکی, نوع, تصمیم به نشستن در قضاوت و تصمیم گرفت که غالب قوم و خویش در صنعت فیلم بود علت Sushant مرگ است. که او رانده شد به آن. کانال های فرار یک سخنرانی دراز وشدیداللحن در زمان نخست تلویزیون بحث. این اعضا متشکل از برخی از فیلم های مربوط به افرادی که تا به حال شده است قادر به ایجاد یک علامت — بیشتر صنعت فیلم را رد کرد.

در یک مناظره هر دو طرف باید به عنوان نماینده در آنهایی که متهم به قوم و خویش و همچنین به عنوان کسانی که آنها را متهم به همراهی با این کانال را مشاهده کنید. نکته خنده دار در مورد این اعضا بود که هر یک از آنها فکر می کردند که تا به حال کردم به Rajput ذهن و دوباره. نه تنها این, اما آنها نیز صحبت کردیم که اگر همه آنها را تا به حال تجربه دست اول از اقدام به خودکشی!

بازگشت به خویش و قوم پرستی صنعت فیلم هندی هرگز اجرا شده توسط یک تولید کننده بدن, که پس از این بخش ، آن را به عنوان بسیاری به عنوان چهار بدن به نمایندگی از بخش تولید. و ما فقط حدود نیم دوجین عمده تولید خانه. به عنوان همه چیز ایستاده در حال حاضر این تولید خانه های بازیگران در فهرست اسامی. مانند زمان استودیو سیستم حرفه خود در حال مدیریت این خانه های تولید. در آن صورت واضح است که این تولید کنندگان حمایت می کنند و تنها خود را در خانه هنرمندان.

فیلم تولید کنندگان خودخواه بسیاری است. آنها را تعقیب تنها موفق به ستاره که زمین ارزش اسمی و که آنها فکر می کنم با اطمینان تضمین می گرداند. همان تولید که زد بعد از Rajesh Khanna شد به زودی تعقیب آمیتا باچان. که راه آن کار می کند.

فیلمسازان به دنبال حاکم ستاره. یاش راج فیلم راه اندازی شد و با "Daag" یک فیلم با superstar, Rajesh Khanna. نمی دانم اگر این است که چرا نام این شرکت شامل کلمه راج. "Daag" یک بمب دارای قدرت تخریبی, اما این فقط در اطراف زمانی که Khanna حرفه ای آغاز شده بود کاهش تدریجی. انتخاب معطوف به آمیتا باچان و بعد از آن به Shah Rukh Khan. آن همه چیز در مورد پرستش خورشید.

Sajid Nadiadwala یکی از موفق ترین سازندگان فیلم ساخته شده با سلمان خان و ترکیبی مشغول به کار شگفتی برای هر دو. چند سال قبل من پرسید: Sajid چگونه همه چیز متفاوت بود حالا که او بزرگ ساز با بسیاری از بازدید و لذت بردن از یک رابطه دوستانه با سلمان!

Nepotism product or seer talent?
خویش و قوم پرستی محصول یا پیغمبر استعداد است ؟ شما چه فکر می کنید ؟ Wikimedia Commons

آنچه او گفته بود مرتب کردن بر اساس یک بیانیه در مورد چگونه همه چیز کار می کرد در صنعت فیلم. ساجد گفت: پیش از من استفاده می شود به یک ریکشا برای رفتن به سلمان خانه تاریخ و صبر کنید به مدت چهار ساعت برای او به ملاقات من در حال حاضر من در بنتلی به دیدار و به دنبال تاریخ از او و صبر برای چهار ساعت.

Karan Johar نام بزرگ دیگری در امروز طرح از چیزهایی سوگند یاد, Shah Rukh Khan. یکی را دیدم تصاویر خود را در مقالات مانند خانواده با خان, خانواده, کودکان و نوجوانان. آن نگاه مانند یک برادری و مادام العمر پیوند وفاداری. پس از همه, Shah Rukh شد حاکم سوپراستار و خدای را که کمک به ساخت امپراتوری کوچک هر چند ممکن است در شرایط واقعی پول در خارج از صنعت فیلم.

پس چه کسی بود که می توانست تهدیدی برای حرفه ای Sushant به اندازه کافی برای او را که مرحله شدید از پایان دادن به زندگی خود را ؟

آکشی کومار است که حاکم سوپراستار از روز است. یاش راج ساخته شده فقط یک فیلم با او در آغاز کار خود را Karan Johar هرگز ساخته شده یک فیلم با او تا تازگی و Sajid Nadiadwala هر چند Akshay را شاگردی و یک دوست خانوادگی شروع به کار با آکشی تنها پس از کار با سلمان بود و دیگر امکان پذیر است. هنوز Akshay است در حدود 30 سال در حال حاضر, Yash Raj یا نه, Karan Johar یا نه!

Sushant شده بود حدود هفت سال با 11 فیلم برای خود اعتباری است که بد نیست با هر استاندارد. او در راه خود را به بالا. و خویش و قوم پرستی و تبعیض وجود سازندگان را به او آمده است در نهایت.

پول به نظر نمی رسد به یک مشکل با Sushant با توجه به او پرداخت می شود چند لاخ در اجاره خود را در دریای جنوبی آپارتمان مجهز به تمام چیزهایی که عزیز به او از جمله حرفه ای تلسکوپ به زل زل نگاه کردن در کهکشان نخست خود را علاقه. Sushant نیز به تازگی ساخته شده کمک های مالی از Rs 1.25 کرور هر یک به امداد رسانی به سیل بودجه از Nagaland و کرالا. او سخاوتمندانه با او کار خیریه با وجود آرمان او به خود خانه خود را. علاوه بر این او به دنبال تبلیغات خود را برای امور خیریه.

همچنین بخوانید: توانمندسازی زنان و غرور ماه در هند

هیچ قحط و غلا از ارائه می دهد و حتی از فیلمسازان مشهور و Sushant شناخته شده بود به رد بسیاری از وجود پر سود ارائه می دهد. افسردگی حملات به کسانی که در بالا می گویند مانند Manmohan Desai Prakash Mehra و چنین که دیدم واقعی شکوه در نهایت به نشستن در خانه به تنهایی. افزایش ستاره ها نمی توانیم افسردگی است.

قوم و خویش است بسیار آزار کلمه به تازگی و رسانه ها با آن واژگان محدود به فلش آن را — می شود آن را سیاست های ورزشی و یا فیلم. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن