فراموش ارائه مانند کوچه@صفحه اصلی سیگنال تغییرات آینده در راه تئاتر زنده می ماند ؟

آن سال 1939 وقتی NBC اولین تلویزیونی یک بازی NFL در تلویزیون (فیلادلفیا ایگلز از دست داده و به آن نام بروکلین

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399

آن سال 1939 وقتی NBC اولین تلویزیونی یک بازی NFL در تلویزیون (فیلادلفیا ایگلز از دست داده و به آن نام بروکلین داجرز). در سال 1956 CBS آورده و به طور منظم در یکشنبه pro بازی فوتبال. به جای دلسرد طرفداران از حضور در بازی ها در فرد افزایش در دسترس بودن نرم افزار فوتبال در تلویزیون در سال متعاقب آن راه اندازی بیشتر هار فن پایه بالاتر در خواست حضور در بازی و یک نیروی عظیم منهدم کننده.

سوال راب ملروز, هنری, مدیر کوچه تئاتر و تئاتر, کارگردانان خانههای گلی خالی است که آیا این همان سحر و جادو کار می کنند برای اجرای زنده تئاتر شاید نه در دقیقا به همان شیوه اما در برخی از حس به ساخت یک بزرگتر مخاطبان تئاتر را برانگیخت افشای آنها را به چیزی است که آنها ممکن است تمام است که با آن آشنا باشد.

فقط به این دلیل که Metropolitan Opera نشان می دهد فیلم برداری نسخه از برخی از محصولات آن به این معنا نیست که مردم مانند opera جلوگیری از رفتن به اجراهای زنده. دوستداران اپرا در سراسر کشور می توانید با قدردانی از اجرای آنها ممکن است در غیر این صورت نمی توانید برای دیدن و برای تازه کار, این یک راه ارزان برای شیب یک پا در حوض. و گاهی اوقات شما فقط می خواهید برای دیدن چگونه متفاوت بازیگر به کار گرفته شده همان نقش است.

این موضوع به ميدان آمد چرا که از کوچه@صفحه اصلی, یکی از راه کوچه تئاتر است که در تلاش برای ماندن در ذهن مخاطبان خود و مخاطبان بالقوه با ارائه آنلاین. "چگونه ما در حفظ و انجام کار ؟ چگونه ما رفتن نگه دارید و حتی در طول این زمان به چالش کشیدن? و این چیزی است که تا به حال ما راه اندازی کوچه@صفحه اصلی" ملروز گفت.

وقتی کوچه بود به شاتر 1984 قبل از موعد مقرر به دلیل coronavirus نگرانی آن بود قادر به گرفتن یک امتیاز از بازیگران عدالت اجازه داده است که آن را به فیلم تولید با سه دوربین و ارائه آن به صورت در خانه غربالگری حداکثر دو هفته به دارندگان بلیط از لغو اجراهای زنده و دیگران که می خواستم برای خرید در, این مدیر هنری گفت.

این واکنش بیشتر از یک سورپرایز شیرین و لذت بخش.

"مردم در سراسر کشور و جهان به تماشای آن" ملروز گفت. "که ما را هیجان زده بودن قادر به ارائه ما نشان می دهد زندگی می کنند و در خانه برای افرادی که در آینده نه به تئاتر است." او گفت: کوچه مانند دیگر منطقه ای تئاتر در حال بحث در مورد احتمالات آینده با بازیگران صاحبان سهام است. "به طوری که ما چیزی برای ارائه به زمانی که ما در حال بسته یا فقط زمانی که مردم آماده نیست برای بازگشت به تئاتر و قادر به گسترش بازار ما است."

Melrose گفت: او در ابتدا فکر که فیلمبرداری ممنوع بود اما در واقع لیگ ساکن تئاتر یک گروه از حدود 70 تئاتر درگیر در چانه زنی جمعی برای تئاتر مذاکره کرده بود رسانه ها-استفاده از سیاست. اما آن است که بسیار گران قیمت است که بسیاری از سالن های تئاتر نمی توانیم آن را به دلیل استفاده از تمام پرداخت های اضافی آنها را به کسانی که درگیر, او گفت:.

کوچه به آنها گفت آن خواهد پرداخت این بازیگران به عنوان اگر آنها می خواهم به اتمام کل اجرا اما می خواستم به را تشکیل می دهند برای این واقعیت است که آنها نمی شد و در ادامه به انجام با نشان دادن 1984 فیلم و هفتگی خود حقوق محسوب می شود نسبت به آن است. هزینه ها نیز به عهده خریداران بلیط و همچنین حمایت از خیرین و بنیادهای او گفت:. و به توافق رسیده بود.

در حال حاضر LORT صحبت کردن به بازیگران عدالت در مورد راه را برای تولید مثل این بیشتر از نظر مالی امکان پذیر است. "قبل از این نوع باشه حتی اگر تئاتر در اروپا باید به طور منظم و فیلم برداری خود را نشان می دهد برای دهه" ملروز گفت. "کسب و کار اصلی ما بود زنده تئاتر بنابراین ما فقط نمی بررسی امکان ضبط عملکرد اما در حال حاضر در این عصر جدید همه متوجه می شوند این است که به بخشی از آنچه که ما انجام دهد. آنها در حال صحبت کردن به بازیگران سهام و دیگر اتحادیه های کارگری در مورد 'وجود دارد یک راه رو به جلو است که حس می کند به شما و اعضای خود را, اما همچنین باعث می شود حس به ما؟'"

"از آنجا که برخی از تئاتر هستند واقعا به مشکل باقی مانده بدون برخی از ترفند ها را به مدل فعلی."

با کوچه@صفحه اصلی کوچه ساکن شرکت از بازیگران آغاز شد با برخی از شکسپیر غزل آنها فیلم برداری خود را ارائه Melrose گفت. بعدی: بازیگران خواندن وهم آور داستان از ادگار آلن پو و مانند آن — در محل معمول تابستان لرز تولید کوچه بیشتر سال.

پس از آن خواهد شد برخی از کار با بیشتر کلاسیک تئاتر است. "چیزی که من احساس می کنم ما ندارد و این نوع از کوچه تاریخ در حال انجام کلاسیک. اغلب به این دلیل شما نمی توانید فراموش کلاسیک است که آنها بیش از حد گران است و مردم نمی دانند که آنها را به اندازه. بنابراین یک چیز من در تلاش برای استفاده از کوچه در خانه انجام دهید این است که این کوتاه کلاسیک. ما دیگر قطعات. آن خواهید بود یک راه برای به اشتراک گذاشتن برخی از قطعات مهم با مخاطبان ما. و یک حس از آنچه آنها می خواهند برای دیدن ما در صحنه است. و همچنین به اقدام شرکت یک شانس را به نگه داشتن خود را کلاسیک لغو احکام صادره ی در. بنابراین ما باید برخی از چیزهای خوب در افق وجود دارد."

در این مرحله کوچه@صفحه اصلی به نظر می رسد مانند یک دروازه بان برای آنها Melrose می گوید در آینده هر شکل آن طول می کشد. آنها نگه داشتن آن همه رایگان است ؟ آیا آنها را از آن رایگان و قرار دادن دیگر ارائه شده در پشت یک paywall برای مشترکین?

هیچ یک از که با این نسخهها کار در تمام بدون کوچه بازیگران.

از زمان شروع این بیماری همه گیر shutdown Melrose گفت: او می خواست را به هشت شرکت مقیم اعضای چقدر مهم هستند."روز اول که خبر رسید که ما لغو شد ما فصل من گفت: در حال حاضر من نمی دانم چه راه حلی برای مشکل ما من نمی دانم که این راه حل خاص. اما من می دانم که شما بازیگران در حال رفتن به یک بخش مهمی از آن است.

"آنها می دانستند که من درک ارزش خود را و که فهمیدم هسته ای خود را به این تئاتر و ما راهی برای خروج از بحران بود و از طریق آنها. آنها احساس ارزش و ما در حال رفتن به انجام این کار بزرگ با هم. که واقعا آنها احساس خوب و و به آنها این پروژه ها است. آنها واقعا قرار دادن تعداد زیادی از خلاقیت و انرژی را به آن را. من واقعا فکر می کنم آنها در حال انجام چیزهای بزرگ. ما بازیگران استفاده می شود به انجام پنج نمایشنامه از یک سال; آنها استفاده می شود برای بودن در صحنه به طور مداوم به طوری که آنها مانند racehorses در دروازه. شما آنها را به یک پروژه و آنها فقط تصرف در آن. خلاقیت خود را در حال آمدن است از طریق."

کوچه است که به دنبال در حال حاضر وضعیت در دو روش مختلف Melrose گفت.

"آنچه که ما می رویم به انجام این کار در این زمان است که ما در جلسه? اما ما همچنین درخواست خودمان چه چیزهایی هستند که ما می رویم به خواهید برای ادامه به انجام حتی زمانی که ما در تئاتر ؟

"ما در حال انجام بسیاری از چیزهای سرد است که ما نمی تواند انجام داده اند در غیر این صورت. ما نمی خواهد انجام این غزل در هابرد ما نمی خواهد انجام دهد نقش کوتاه در هابرد مرحله; آنها فقط بیش از حد کوتاه است اما آنها بزرگ و آنها مناسب برای اینترنت. وجود دارد مقدار زیادی از عالی نقش من دوست دارم به خصوص کلاسیک که بزرگ هستند و مردم آنها را دوست دارم اما آنها کاملا شناخته شده است به اندازه کافی برای پر کردن یک 770-صندلی تئاتر شب پس از شب اما برای انجام آن در خط کاملا ممکن است.

"پس آن را به ما اجازه می دهد در آینده این کوچه@صفحه اصلی آن را گونگ به ما اجازه می دهد به انجام یک مقدار تنوع وسیع تری از کار و من هیجان زده در مورد آن است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب