رژیم غذایی به طور متوسط سرخپوستان در نظر گرفته ناسالم و کمبود میوه ها و سبزیجات

Compared به نفوذ رژیم غذایی برای ترویج بشر و سیاره سلامت, رژیم های غذایی از متوسط سرخپوستان در نظر گرفته ناسال

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

Compared به نفوذ رژیم غذایی برای ترویج بشر و سیاره سلامت, رژیم های غذایی از متوسط سرخپوستان در نظر گرفته ناسالم — متشکل از بیش از حد مصرف غلات, اما به اندازه کافی مصرف پروتئین و میوه و سبزیجات گفت: یک مطالعه جدید.

این یافته ها توسط International Food Policy Research Institute (IFPRI) و CGIAR برنامه های تحقیقاتی در بخش کشاورزی برای تغذیه و سلامت (A4NH) به طور گسترده اعمال می شود در سراسر همه کشورها و سطح درآمد زیر خط دار با چالش های بسیاری از سرخپوستان در صورت به دست آوردن رژیم غذایی سالم.

"خوردن-لانست رژیم غذایی است نه یک گلوله نقره ای برای بی شمار تغذیه و چالش های زیست محیطی سیستم های غذایی در حال حاضر, در حال حاضر, اما آن را ارائه یک راهنمای مفید برای ارزیابی چگونه سالم و پایدار هندی رژیم غذایی گفت:" سرب نویسنده این مقاله پژوهشی A4NH مدیر برنامه Manika Sharma.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

"حداقل در تغذیه مقابل پیدا کنیم هندی رژیم غذایی به خوبی در زیر مطلوب است."

خوردن-لانست مرجع رژیم غذایی منتشر شده توسط خوردن-لانست کمیسیون مواد غذایی, سیاره, و بهداشت حاکی از آن است که تغییر عادات غذا خوردن بهبود تولید مواد غذایی و کاهش اتلاف مواد غذایی بسیار مهم است برای تغذیه آینده جمعیت 10 میلیارد یک رژیم غذایی سالم در درون مرزهای سیاره.

در حالی که غذا خوردن-لانست مرجع رژیم غذایی توصیه به خوردن بزرگ سهام از غذاهای گیاهی و بدون گوشت و سبزیجات نشاسته ای پژوهش نشان می دهد که درآمد و تنظیمات در هند در حال رانندگی به شدت الگوهای مختلف مصرف.

مطالعه مقایسه ای از رژیم غذایی با خوردن-لانست مرجع رژیم غذایی', co-نوشته شده توسط A4NH را Manika شارما و Devesh Roy با IFPRI را Avinash Kishore و Kuhu جوشی بود و به تازگی منتشر شده در BMC Public Health.

Diet of average Indian
ثروتمندترین 10 درصد از خانواده ها مصرف بیش از 3000 kcals هر فرد در هر روز. (تصویر نماینده). Pixabay

با استفاده از داده های مصرف از 68 دور از بررسی نمونه ملی (2011-12) آنها در مقایسه با رژیم غذایی در سراسر کشورهای هند و سطح درآمد به خوردن لانست مرجع رژیم غذایی.

مطالعه مقایسه تفاوت در مصرف کالری در سراسر درآمد گروه های شهری و روستایی بخش ها و مناطق جغرافیایی.

این یافته ها نشان می دهد تفاوت در کلی کالری مصرفی بین درآمد گروه: ثروتمندترین 10 درصد از خانواده ها مصرف بیش از 3000 kcals هر فرد در هر روز در حالی که فقیرترین 10 درصد مصرف تنها 1,645 فتح kcals هر فرد در هر روز.

به طور متوسط هند مجموع کالری مصرفی در حدود 2,200 kcals هر فرد در هر روز 12 درصد پایین تر از غذا خوردن-لانست مرجع رژیم غذایی توصیه می شود سطح.

"اما ما پیدا کردن آن جالب است که با وجود کاهش مصرف کالری سطوح چاقی همچنان در حال افزایش در هند" co-نویسنده و IFPRI تحلیلگر تحقیقات Kuhu Joshi گفت.

محققان در ارائه سبک زندگی بیحرکت به عنوان یک علت بالقوه پدیده نمایشگاه پیچیدگی ارتباط بین رژیم غذایی و شیوه زندگی و سلامت.

نسبت به غذا خوردن-لانست توصیه برای یک رژیم غذایی متعادل هندی ترین خانواده' رژیم غذایی تمرکز به شدت در برخی از گروه های غذایی و عدم دیگران است.

در حالی که غذا خوردن-لانست رژیم غذایی توصیه می کند که حدود یک سوم از مصرف کالری روزانه باید از غلات سبوس دار آنها را تا 47 درصد از میانگین هندی رژیم غذایی.

در فقیرترین خانوار روستایی این عدد به عنوان بالا به عنوان 70 درصد است.

ضمن اینکه میانگین کم کالری مصرف میوه کمتر از 40 درصد از آنچه مرجع رژیم غذایی توصیه می کند.

میوه ها و سبزیجات و حیوانات منبع مواد غذایی به طور کلی گران تر و باد با سرعت بیشتری نسبت به غذاهای فرآوری شده و غلات محققان گزارش می دهند.

بنابراین خوردن-لانست مرجع رژیم غذایی که شامل تا حد زیادی از تولید تازه به شمار شیب هزینه متوسط خانوار در هند.

"کم قیمت است که تنها بخشی از یک تصویر بزرگتر با این حال گفت:" IFPRI محقق Avinash Kishore.

"ما شگفت زده برای دیدن که حتی ثروتمندترین خانواده ها را مصرف پروتئین به اندازه کافی غذاهای غنی از میوه و سبزیجات است."

Diet of average Indian
حیوانات منبع مواد غذایی به طور کلی گران تر و باد با سرعت بیشتری نسبت به غذاهای فرآوری شده و غلات. Pixabay

همچنین بخوانید: کدام عوامل می تواند تاثیر شدت Covid-19 نتیجه?

در مقایسه محققان دریافتند که خانوارهای شهری در بالاترین درآمد گروه مصرف تقریبا یک سوم از کل کالری روزانه از غذاهای فرآوری شده مانند نان و نانوایی محصولات تصفیه شده گندم و آرد شیرینی و چیپس.

غذاهای فرآوری شده حساب برای 10 درصد از کالری مصرفی روزانه در مناطق شهری و روستایی.

محققان نقطه به نقطه دیگر عوامل مربوطه از جمله عدم در دسترس بودن دسترسی به آگاهی و مقبولیت به عنوان ممکن است توضیحات برای یافته های خود را. (IANS)

آخرین مطالب