کشورهای در حال توسعه به حساب 3-چهارم روزانه Covid موارد

Developing کشورها در حال حاضر حساب برای سه چهارم از 100,000 روزانه جدید کروناویروس موارد که مقامات سراسر جهان

توسط ABDOOSNEWS در 25 خرداد 1399

Developing کشورها در حال حاضر حساب برای سه چهارم از 100,000 روزانه جدید کروناویروس موارد که مقامات سراسر جهان گزارش هستند. افزایش مداوم نگران کننده است, با توجه به سازمان بهداشت جهانی به عنوان بسیاری از اپيدميولوژيستها می گویند که آنها فکر می کنم این آمار و ارقام در حال underreported هر COVID-19 اطلاعات و منابع است.

در حالی که این تعداد در حال افزایش دولتها در کشورهای در حال توسعه می گویند که آنها تا به حال کمی چاره ای جز استراحت چه محدودیت های آنها در جای خود قرار داده چرا که در غیر این صورت آنها را در صورت های مالی خراب کردن. هند برداشته آن مستند همان روز آن شاهد یک رکورد در افزایش عفونت.

تحلیلگران می گویند ما می توانید ببینید صحنه های هولناک مانند کسانی که در گوایاکیول اکوادور که در آن شکننده سیستم مراقبت های بهداشتی به سرعت غرق و جسد رها شده در خیابان. با همه گیر فقط شروع در بسیاری از کشورهای در حال توسعه که و دیگر گروه های بین المللی در حال صدایی به طور فزاینده ای نگران فاجعه انسانی آنها از ترس گشوده خواهد شد.

Developing countries
نپال پلیس با استفاده از ماشین های آب پاش برای متفرق کردن جوانان که برای جمع آوری کردند نزدیک به نخست وزیر اقامت خواستار دست زدن به بهتر از COVID-19 همه گیر در کاتماندو در نپال 11 ژوئن 2020. فردا
دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

در حال توسعه و کشورهای با درآمد متوسط در آفریقا و آسیا و آمریکای لاتین به احتمال زیاد ماه از قله های مقامات بهداشت و درمان ترس است. آنها هشدار می دهند آنها مجهز به بیمار مقابله; مراقبت های بهداشتی خود را زیرساخت در حال حاضر ناکافی و آنها را به منابع کمتری برای مهار و سرکوب COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

این بیماری همه گیر را "مخرب ترین و بی ثبات جلوه های احساس خواهد شد در فقیرترین کشورهای جهان" مارک Lowcock U. N. معاون کل برای امور انسان دوستانه گفت: به تازگی. او هشدار داد از "شبح چند قحطی."

چند رهبران در کشورهای در حال توسعه هستند سنجاق امید خود را به جوانی جمعیت خود را. آنها توجه داشته باشید پایین تر مرگ و شمارش و کمتر جدی در سلامتی عواقب ناشی از این ویروس در میان جوانان در غرب و کشورهای توسعه یافته است. اما افراد جوان در کشورهای توسعه یافته و در حال تغذیه بهتر و برخی از مقامات بهداشتی می گویند که تغذیه نامناسب می تواند به خوبی تغییر تصویر در آفریقا به خصوص.

Developing countries
بستگان پوشیدن دنده محافظ آماده برای دفن بدن از درگذشت مردی که از بیماری کروناویروس در یک قبرستان در دهلی نو, هندوستان, مارس 14 سال 2020 است. فردا

یک مطالعه انجام شده توسط واشنگتن پست در ماه گذشته یافت می شود که افراد جوان در حال مرگ بودند در بی سابقه نرخ از COVID-19 در کشورهای در حال توسعه که در مقایسه با آمار و ارقام در کشورهای پیشرفته. در آن ترال از داده های روزنامه پیدا کردم که در برزیل, افراد زیر 50 نفر حسابداری برای 5 درصد از coronavirus مرتبط با مرگ و میر 10 بار بیشتر از در ایتالیا یا اسپانیا است. در مکزیک در حدود یک چهارم از مرده بودند بین 25 و 49.

با تست وجود ندارد در بسیاری از کشورهای آفریقایی عکس خیلی murkier. شارلوت وات مشاور ارشد علمی در بریتانیا به وزارت توسعه بین المللی گفت: "ما نگران هستند در حال حاضر در مورد احتمال موج که به گسترش در سراسر جنوب صحرای آفریقا است."

مشکل رو به کشورهای آفریقایی و دیگر کشورهای فقیر است که مستندات کشتن بیشتر مردم نسبت به آنها را ذخیره کنید. یک مطالعه توسط دانشگاه جانز هاپکینز در بالتیمور مریلند پیشنهاد کرد که اضافی 1.2 میلیون کودک می تواند از گرسنگی می میرند اگر مستندات به طول انجامید بیش از شش ماه. و لندن دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری هشدار داد که بیماری همه گیر اختلال به طور کلی برنامه های واکسیناسیون در آفریقا می تواند منجر به 140 زندگی از دست رفته برای هر coronavirus مرگ است.

میزان عفونت های جدید شتاب و سرعت. این مقام شمارش موارد در 54 کشور قاره در حال حاضر در 216,446 با 5,756 مرگ و میر.

Developing countries
معلمان عمل اجتماعی فاصله قبل از اینکه نمایش پس از بیماری کروناویروس مستند در کیپ تاون, آفریقای جنوبی, ژوئن 8 سال 2020 است. فردا

همچنین بخوانید: دانشمندان در کشف ناشناخته گسترده سازه در نزدیکی هسته زمین

"از آن زمان 98 روز برای رسیدن به اولین 100,000 موارد و تنها 18 روز تا حرکت به 200,000 موارد" Matshidiso Moeti که با مدیر منطقه ای آفریقا گفت: روز شنبه و در نشست خبری از ژنو ، "حتی اگر این موارد در آفریقا حساب کمتر از 3 درصد از بازار جهانی در مجموع روشن است که این بیماری همه گیر شتاب گرفته است. در حال حاضر آفریقا هنوز هم تنها حساب برای بخش کوچکی از موارد در سراسر جهان است. اما سرعت گسترش است quickening."

با توجه به این که این قاره شاهد 31 درصد افزایش در تعداد موارد تایید شده در هفته گذشته است. به گفته مقامات سریع ترین وانت بود که دیده می شود در موریتانی, اتیوپی به جمهوری آفریقای مرکزی سودان جنوبی و زیمبابوه. آفریقای جنوبی و نیجریه و الجزایر و مصر و غنا کامرون, سنگال, جمهوری دموکراتیک کنگو گینه و ساحل عاج حساب برای نزدیک به 80 درصد از تمام موارد. ماه گذشته صدها نفر از کارگران کارخانه در یک ماهی پردازش گیاه در غنا — همه 533 از آنها قراردادی این ویروس از یک کارگر در کارخانه در شهرستان بندر Tema.

افزایش coronavirus موارد در خاورمیانه و مجبور مقامات برخی از کشورها برای تحمیل مستندات جدید پس از آنها در ابتدا کاسته محدودیت. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب