با وجود گریم ویروس شماره DeSantis می گوید دولت است 'تبدیل این چیزی'

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه — فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 6:45 PM EDT Jul 21, 2020تالاهاسی – به

توسط ABDOOSNEWS در 1 مرداد 1399

تالاهاسی – به عنوان جدید روزانه موارد coronavirus در فلوریدا نیز با کاهش اندکی پایین تر از 10 ، 000 تنها برای اولین بار در یک هفته رژیم صهیونیستی. ران DeSantis هنوز دلیل سهشنبه اعلام کرد "ما در حال تبدیل به این چیزی که در یک جهت خوب."

فلوریدا وزارت بهداشت گزارش اضافی 9,440 موارد COVID-19 شبانه همراه با یکی دیگر از 134 مرگ و میر. وجود دارد در حال حاضر شده است 369,834 فلوریدا موارد با 5,206 مرگ و میر مربوط به COVID-19.

هنوز flanked توسط دولت مراقبت های بهداشتی و بیمارستان مقامات DeSantis یافت برق بهبود در بیمارستان پذیرش حداقل در مرکزی فلوریدا.

فرماندار همچنین گفت که وزارت امور خارجه ادامه داد: به اندازه کافی ظرفیت بیمارستان, حتی اگر او را مجبور به اعزام 1,400 قرارداد کارکنان مراقبت های بهداشتی برای کمک به نیروی انسانی به خصوص در شدت تیره و تار جنوب فلوریدا.

بدون ارائه مقدار اطلاعات DeSantis هر چند گفت که در برخی از بخش های دولت در بخش اورژانس پذیرش کاهش یافته و تخت بیمارستان استفاده کرده است "plateaued."

"است که بسیار بهتر از امروز آن را دو هفته پیش و من فکر می کنم آن را ادامه خواهد داد به بهبود" DeSantis گفت.

بیشتر: به عنوان COVID-19 caseload مانت DeSantis شکایت توسط معلمان مدرسه بیش از بازگشایی طرح

بیشتر: زیر ابری از coronavirus DeSantis سیاست مراحل ممکن است کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن با رای دهندگان محافظه کار

در میان 77,160 آزمون coronavirus گزارش روز شنبه, 13.62 درصد از آنها مثبت برای این بیماری است. که نزدیک به 13.4 درصد متوسط برای دو هفته گذشته سوابق نشان می دهد اما هنوز هم زیر یک علامت بالا از 18.6 درصد در جولای 8.

آزمون مثبت رای در شهرستان میامی-Dade که بیشتر coronavirus موارد در دولت به طور متوسط است 22.6% برای دو هفته گذشته. DeSantis اشاره نمی شرایط وجود دارد دوشنبه در عوض گفت که در سراسر مرکزی فلوریدا چندین شهرستانهای گزارش مثبت نرخ تک رقمی.

"ای نیست که دو هفته پیش" DeSantis گفت. "این چیزها را در زمان. اما من فکر می کنم این روند بسیار بهتر از امروز آن را دو هفته پیش است."

DeSantis که دوری خواستار ایالت ماسک, دستور, شد, شکایت دوشنبه توسط دولت بزرگترین اتحادیه معلمان بیش از برنامه های بازگشایی مدارس برای برخی از آجر و ملات آموزش در ماه آینده.

فرماندار جلسه این ویروس در جمعه شامل نمایندگان بیمارستان فلوریدا انجمن شبکه ایمنی بیمارستان داد فلوریدا دو پزشک از منطقه اورلاندو و مریم Mayhew, وزیر امور خارجه آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان.

DeSantis گفت که او به دنبال "به floridians تماس با برخی از اطمینان." مقامات تبلیغ مشترک تلاش از بیمارستان به مدیریت افزایش caseloads و نقش مراقبت های بهداشتی کارگران فرسوده و برخورد با کارکنان کمبود ناشی از کارکنان بیمار توسط ویروس.

Mayhew خود آژانس گزارش داد ده ها تن از فلوریدا بیمارستان های اجرا شده از بخش مراقبت ويژه تخت. در حالی که بسیاری از آنها در دولت کوچکترین شهرستان Broward, Escambia, سرخ مایل به قرمز هرناندو و لئون نیز در میان کسانی نیز گزارش ICU کمبود.

در سطح ایالت 21.7 درصد از تخت های بیمارستانی در دسترس بود سه شنبه و 15.4 درصد از تخت ICU.

"ما ما باید بستر فضا برای انجام آن چه ما نبود در این نقطه است که کارکنان برای کمک به انجام این کار گفت:" کریستال Stickle, موقت رئیس جمهور از بیمارستان فلوریدا انجمن.

اما Stickle گفت که بین قرارداد پرستاران و سایر کارکنان درمانی کارگردانی شده توسط وزارت امور خارجه و همکاری های بین فردی در بیمارستان های دولتی شده است قادر به پاسخگویی به افزایش است.

در حالی که در اعمال جراحی الکتیو بودند مدرج توسط برخی از بیمارستان ها در اوایل این ماه به فضا مقامات دوشنبه نشان داد که رویکرد دیگر مورد نیاز در بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی. آنها گفتند که حتی با آخرین تقاضا در فضای فلوریدا باید قرار نیست به دنبال مراقبت های بیمارستان برای بیماری ربطی به COVID-19.

"این مهم است برای بیماران ما می دانیم که ما COVID بیماران cohorted با هم در یک محل," دکتر گفت: Scott Brady, معاون رئیس جمهور در AdventHealth در مرکزی فلوریدا. "شما نمی خواهید برای رفتن به یک اتاق که در آن شما در حال به اشتراک گذاری آن را با یک COVID بیمار است."

بیشتر: 'یک فرشته': جوان, TCC, دانشجو, قلعه برادن مدرسه نگهبان می میرد پس از COVID-19 نبرد



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن