Deshaun واتسون MVP شانس داستان در اوبراین Offseason

وجود دارد بسیاری است که می رود به یک NFL offseason برای یک مدیر کل — رایگان آژانس پیش نویس معاملات... جهنم در

توسط ABDOOSNEWS در 30 اردیبهشت 1399

وجود دارد بسیاری است که می رود به یک NFL offseason برای یک مدیر کل — رایگان آژانس پیش نویس معاملات... جهنم در این فصل مدیریت کارکنان خود را در میان یک ویروس مرگبار! در امتداد آن خطوط وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای اندازه گیری offseason که یک مدیر فقط به حال. ذهنی گزارش کارت های فراوان که یکی از راه های. فن واکنش در قالب فروش بلیط است که یکی مربوط به راه است. (شایان ذکر Tampa Bay Buccaneers بلیط پرواز کردن مجازی قفسه روز بعد از تام بردی امضا وجود دارد. برعکس پس از سال ها و سال من یک ایمیل امروز صبح گفت: من آن را به بالای تگزاسی' نجومی بلیط لیست انتظار! داستان واقعی!)

یکی از راه من می خواهم برای دیدن راه که باد باد در این GMs است که نگاهی به شانس مدیره برای چیزهای مختلف. فصل برنده و حذفی شانس ترین مستقیم اندازه گیری مسیر از یک تیم است اما شما می توانید برخی از چیزهایی که در MVP برگ های چای به عنوان به خوبی. با که گفت, در اینجا 2020 NFL MVP شانس از سزار ورزشی کتاب در وگاس....

خوب در اینجا برخی از افکار...

این شانس در یک همه پرسی در لایحه اوبراین offseason
اگر کسی به شما گفته بود در پایان 2019 postseason که Kyler موری خواهد بود 16/1 به برنده MVP در سال 2020 خواهد بود که قطعا مطرح شده و برخی از ابرو. (با تام بردی از خلیج تمپا کمتر!) اضافه کردن بر روی آن Deshaun واتسون بودن 28/1 به برنده MVP چند شکاف پایین از موری و شما می خواهم پرسید: "چه جهنم سال است که ما در حال صحبت کردن در مورد اینجا؟" اما پویا در محل برای هر دو از کسانی که quarterbacks است به طور کامل وابسته به لایحه اوبراین حمل و نقل DeAndre هاپکینز به آریزونا برای یک ساندویچ ژامبون. کاردینالز سهام و در نتیجه موری است. تگزاسی ها در سهام و در نتیجه واتسون پایین است.

هنوز هم خدا برکت ملت های جنوب!
خبر خوب برای اهالی تگزاس طرفداران به عنوان پیش بینی از وگاس از 7.5 برنده برای تگزاسی ادامه به رول (اوه!), این است که آنها نه در یک بخش که در آن یکی از آنها بخشی دشمنان را به نفع خود دور و پنهان کردن این فصل. روسای باید کیک راه رفتن را از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا و غرب است. کلاغ شد 14-2 فصل گذشته و در واقع بهبود یافته خود را فهرست. تگزاسی ها? آنها بچههای تیتان و پلنگ دو نفر از آنها در همان محله به عنوان تگزاسی و یک (به Jags) که احتمالا تانک فصل. در حالی که 28/1 برای واتسون احساس می کند مانند شانس که اصلا مطابقت با استعداد در سطح سه دیگر QB را در کنفدراسیون فوتبال آسیا جنوبی در حال فیلیپ رودخانه ها (جایگزین 50/1), رایان Tannehill (75/1) و گاردنر Minshew (300/1).

وجود دارد دو نفر دیگر غیر واتسون تگزاسی در این لیست
در صورتی که شما لازم نیست که زمان برای رفتن از طریق تمام لیست واتسون پیوست در اینجا با هم تیمی های David Johnson (225/1) و J. J. وات (150/1) هر دو از آنها flirted با MVP افتخارات قبل وات به عنوان نفر دوم به آرون راجرز در سال 2014 و جانسون در سال 2016 زمانی که او انباشته بیش از 2000 متری از داد و بیداد. در صورتی که شما نگرانم DeAndre هاپکینز? او 100/1 به برنده MVP.

است که در سال 2020 را Mahomes/جکسون شوت خاص ؟
این یک سوال بزرگ است. اکثر مردمی پسر درک نمی کنند که دو MVPs — پاتریک Mahomes در سال 2018 Lamar جکسون در سال 2019 شد 80/1 و 200/1 به ترتیب به برنده MVP. جهنم اگر کارسون Wentz تا به حال بدست مجروح در سال 2017, او می شده اند یکی دیگر از شات های طولانی را به خانه جایزه. به طوری که بازیکنان در این سال هیئت مدیره است که متناسب با مشخصات Mahomes یا جکسون ؟ به من نزدیک یکی جاش آلن. Mahomes و جکسون بودند, عکس های تیم که در حال حاضر برخی از چیزهای خوب برای رفتن آنها در فهرست. آلن در فصل سوم خود را برای یک سال 2019 حذفی تیم, و آنها در حال حاضر تام بردی از بخش. اگر صورتحساب می تواند 11-5 یا 12-4 و آلن طول می کشد گام بعدی به عنوان یک کارفرمایی, 60/1 احساس خوب ارزش وجود دارد. برای آنچه در آن ارزش, بهترین ارزش در هیئت مدیره به نظر من بن Roethlisberger در 60/1. اگر او سالم است و در شکل (بزرگ IF) استیلرز را در رقابت با سامسونگ در لیگ شمالی و او را پرتاب 5000 متری.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب