DeSantis رونمایی تلفن همراه تست که ممکن است به سهولت در معرض خطر در خانه های سالمندان

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه – فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 5:54 PM EDT مه 6 2020رژیم صهیونیستی. ر

توسط ABDOOSNEWS در 18 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis رفت و به یک درایو در coronavirus تست سایت جمعه در میامی به مشتری جلب کردن اولین واحد سیار مستقر در یک وسیله نقلیه تفریحی که او می گوید را گسترش خواهد دولت پاسخ سریع به خانه سالمندان.

RV اعزام می توانید به خانه های سالمندان و امکانات زندگی کمک و انتظار می رود که قادر به پردازش 500 تست روزانه و یا 3,500 در هر هفته است. پرستاران و گارد ملی فلوریدا پرسنل نیروی انسانی واحد های تلفن همراه و انجام تست DeSantis گفت.

"شما باید قادر به رفتن به مراقبت طولانی مدت تسهیلات دریافت نتایج تقریبا بلافاصله و پس از آن قادر به اگر وجود دارد یک مورد منزوی کردن کارگران ساکن مناسب" DeSantis گفت: در راک, ورزشگاه, تست سایت در میامی گاردنز.

نود و سه درصد از فلوریدا COVID-19 مرگ شده اند در میان بیماران با سن بالاتر از 55 سال با ساکنان و کارکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات حسابداری برای بیش از 400 نفر از دولت مرگ و میر.

بیشتر: رسانه های خبری از جمله گانت سو برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی مرگ و میر در سالمند-مراقبت مراکز در فلوریدا

ساراسوتا و گاو دریایی شهرستان باید سه مراقبت از سالمند در جوامع هستند که در میان بالا 10 در فلوریدا برای اکثر COVID-19 مرگ و میر در امکانات است. DeSantis نیز امضای جدید اورژانس منظور محرومیت بیماران از مرخص شدن از بیمارستان به خانه سالمندان, مگر اینکه آنها برای اولین بار منفی آزمون برای کوروناویروس.

تعداد COVID-19 نفر از صعود به 38,002 شنبه در فلوریدا افزایش 563 از یک روز پیش از آن. مرگ و میر رسیده 1,539 با 68 بیشتر مردم در حال مرگ در فلوریدا از coronavirus از روز سه شنبه.

دولت اداره 482,005 آزمون برای این ویروس با کمتر از 8 درصد گزارش مثبت است. اما DeSantis گفت که سطح مثبت آزمایش کاهش یافته و به کمتر از 6 درصد در دو هفته گذشته.

هنوز یک روز پس از DeSantis ذکر شده دولت بهترین-همیشه تنها بعد برای تست – با 23,876 اداره در روز دوشنبه – که سطح تضعیف بازگشت به 16,967 روز سه شنبه با توجه به فلوریدا در بخش بهداشت و درمان.

با دولت به طور متوسط کمتر از 15000 تست روزانه در دو هفته گذشته فلوریدا است که هنوز به خوبی از آنچه اپیدیولوژی می گویند باید دولت هدف است. توصیه می شود آزمایش از 150 نفر روزانه برای هر 100,000 ساکنان بدان معنی است که در مورد 31,800 فلوریدا باید تست گرفتن هر روز بهتر حاوی ویروس است.

با وجود underwhelming آزمون شماره DeSantis این هفته مرحله به مرحله در بازگشایی فلوریدا به غیر از سخت ضربه جنوب فلوریدا, شهرستان Miami-Dade, Broward, و کف, ساحل, صفحه اصلی به حدود 60 ٪ از دولت موارد و مرگ و میر.

DeSantis روز چهارشنبه ادامه داد: برای ترویج دولت تلاش های تست که در حال حاضر شامل افزایش تمرکز در تست آنتی بادی. چنین سرولوژی تست در دسترس خواهد بود در درایو از طریق آزمایش های که در حال حاضر عامل در میامی اورلاندو و جکسون.

بیشتر: Coronavirus: یکی در پنج COVID-19 مرگ و میر وابسته به مراقبت دراز مدت

دولت به دست آورد تا 200,000 آنتی بادی آزمایش "با بیش در راه" DeSantis گفت:, و اضافه کرد که نتایج به دست آمده می تواند در عرض 15 دقیقه.

تست آنتی بادی مورد استناد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و دیگران به عنوان یک بخش کلیدی از بازگشایی متحده با این ایده که حضور آنتی بادی ممکن است نشان می دهد مردم باید برخی از سطح از ایمنی به کروناویروس هر چند CDC می گوید آن را نمی داند اگر آنتی بادی از یک COVID-19 عفونت را فراهم خواهد کرد کسی که با مصونیت از آینده عفونت است. آژانس همچنین می گوید که اگر آنتی بادی را ارائه ایمنی دانشمندان نمی دانند که چه مقدار آنتی بادی خواهد بود محافظ و یا مدت که حفاظت از گذشته خواهد بود.

وب سایت آژانس می گوید: "CDC دانشمندان در حال انجام مطالعات برای درک بهتر سطح آنتی بادی های مورد نیاز برای حفاظت از این مدت از آن حفاظت و عوامل مرتبط با آیا یک فرد توسعه محافظ پاسخ دهی."

در میامی DeSantis گفت: "اولین مردمی که در حال رفتن به از طریق آمده در اینجا مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پاسخ درست به این دلیل که آنها به احتمال زیاد به معرض شده اند.

"اما من فکر می کنم استراتژی خواهد بود به گسترش است."

آنتی بادی آزمون شناسایی نشانه ها در خون است که یک فرد در معرض شده است به کوروناویروس. این است که به عنوان مهم پس از مطالعات نشان می دهد که بسیاری از حامل ویروس صفحه نمایش بدون علائم در همه.

سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است اهمیت غربالگری آنتی بادی. تست هر چند کامل نیست کارشناسان اذعان دارند از آنتی بادی را می توانید یک هفته تا 14 روز به توسعه و سطوح متفاوت است. و عدم وجود آنتی بادی در یک آزمون نیز لزوما به معنای کسی نیست که در معرض ویروس پژوهش پیدا کرده است.

DeSantis هر چند در آغوش این رویکرد است.

"ما می خواهید برای دریافت یک حس چگونه گسترده از آنتی بادی ها در فلوریدا" DeSantis گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن