افسردگی و اضطراب و بالاتر در بزرگسالان طی Covid-19 اوج

یکustralian محققان دریافته اند که میزان افزایش ناراحتی روانی از جمله افسردگی و اضطراب علائم پیدا شد در میان بز

توسط ABDOOSNEWS در 9 مرداد 1399

یکustralian محققان دریافته اند که میزان افزایش ناراحتی روانی از جمله افسردگی و اضطراب علائم پیدا شد در میان بزرگسالان در اوج دوران Covid-19 شیوع.

حاد و دراز مدت سلامت روان اثرات Covid-19 همه گیر تا حد زیادی ناشناخته هستند مطالعه منتشر شده در مجله PLOS ONE گزارش شده است.

"تحقیقات قبلی به بیماری های همه گیر نشان داده است میزان بالاتری از بیماری ترس ناراحتی روانی, بی خوابی و دیگر مشکلات روحی و روانی در افراد مبتلا از قبل موجود بیماری روانی خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران و بازماندگان این بیماری گفت:" نویسندگان این مطالعه از دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW) استرالیا.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

در مطالعه جدید این تیم تحقیقاتی با استفاده از یک نظرسنجی آنلاین برای بررسی سلامت روحی و روانی پاسخ به همه گیر در میان 5,070 استرالیا بزرگسالان است. پرسشنامه آنلاین شرکت کنندگان خواست خود را در مورد ترس رفتاری پاسخ به Covid-19 روانی پریشانی مصرف الکل و فعالیت بدنی.

Depression, stress higher during peak of Covid-19 pandemic
70 درصد از پیش موجود و تشخیص سلامت روانی. Pixabay

جامعه مورد مطالعه در این بررسی نه نماینده از جمعیت کلی; 70 درصد بود و از قبل موجود و تشخیص سلامت روانی, 86 درصد زن بودند و 75 درصد قفقازی بودند.

اگر چه تعداد کمی از شرکت کنندگان تا به حال قرارداد Covid-19 بیش از یک چهارم (25.9 درصد) بودند و یا بسیار نگران ابتلا به ویروس و بیش از نیمی (52.7 درصد) بودند و یا بسیار نگران خانواده و دوستان خود.

در حالی که پرسشنامه ها نمی تواند مورد استفاده برای ایجاد هر گونه تشخیص بسیاری از شرکت کنندگان گزارش دادند که سلامت روان خود را به حال بدتر در طول شیوع بیماری با 55 درصد آن گفت: تا به حال بدتر کمی و 23 درصد آن گفت: تا به حال بدتر زیادی است.

حدود نیمی از شرکت کنندگان گزارش متوسط تا شدید تنهایی و نگرانی در مورد وضعیت مالی خود را. بین 20.3 و 24.1 درصد از افراد مورد مطالعه بوده است دچار شدید یا بسیار شدید سطح اضطراب و استرس بیش از هفته قبل خود را بررسی و یکی دیگر از 18 به 22 درصد متوسطی علائم.

"ما می خواستیم برای ارائه یک تصویر لحظهای از سلامت روانی به طور کلی جامعه در طول Covid-19 شیوع و نگاه به تاثیر اجرای, اجتماعی, فاصله, قوانین, در, استرالیا" نویسندگان این مطالعه نوشت.

Depression, stress higher during peak of Covid-19 pandemic
حدود نیمی از شرکت کنندگان گزارش متوسط تا شدید تنهایی و نگرانی در مورد وضعیت مالی خود را. Pixabay

"ما نمی دانیم که آنچه در دراز مدت اثرات این بیماری همه گیر خواهد بود اما این ارقام قطعا نشان می دهد تاثیر منفی بر سلامت روانی در کوتاه مدت" آنها اشاره کرد.

همچنین بخوانید: انتخاب هدفون خود را با توجه به نوع موسیقی مورد علاقه خود را

مطالعه دیگری از این هفته منتشر شده در مجله پزشکی تحقیق در اینترنت نشان داد که دانشجویان بیشتر مضطرب و افسرده در طول فاز اولیه از Covid-19 در مقایسه با دوره مشابه قبلی در سال تحصیلی.

ماه گذشته یک مطالعه منتشر شده در مجله CMAJ همچنین نشان داد که کودکان و افراد جوان بودند و تجربه غیر مستقیم عوارض این بیماری همه گیر در سلامت جسمی و روانی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن