وزارت حمل و نقل پانل نقل از پهنای باند در زمین به ساخت جدید تلفات جاده بین اورلاندو و ناپل

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:17 PM EDT Jun 11, 2020دولت برنامه ریزان حمل و نقل تبلیغ آوردن پ

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

دولت برنامه ریزان حمل و نقل تبلیغ آوردن پهنای باند به مناطق روستایی در بین اورلاندو و ناپل در آن آخرین آنلاین جاده عوارضی جلسه روز شنبه اما شنیده انتقاد که جاده مورد نیاز است و می تواند به صدمه زدن به محیط زیست است.

این نشست شامل ارائه بحث توسط نیروی کار اعضا و نظر عمومی است که تا حد زیادی شده است در برابر سه تلفات جاده تحت فشار قرار دادند در سال گذشته در فلوریدا مقننه و برخی از گروه های کسب و کار.

برخی به انتقاد از این طرح به دلیل, خوب, واقعا وجود دارد نه یک طرح دیگر نسبت به ساخت سه عظیم تلفات جاده از طریق گسترده عصری دولت آفتاب.

این جاده نیست مشخص شده بر روی نقشه و ایده برای آنها نمی آمد از وزارت امور خارجه از برنامه ریزان حمل و نقل و مهندسین.

این جاده مجبور شدند از طریق در اواخر سال 2019 جلسه قانونی.

خواهد وات رئیس دات مهندس گفت: تلفات جاده مورد نیاز هستند چرا که آنها کمک خواهد کرد را به تکنولوژی مدرن به مناطق فاقد.

"ما نیز دیده می شود چالش هایی که بسیاری از فلوریدا کسب و کار و شهروندان روبرو هستند در مناطق روستایی که دارای پهنای باند امروز" وات گفت.

شیرجه رفتن عمیق تر: فلوریدا برنامه ریزان حمل و نقل قیر تلفات جاده برای روز سوم مستقیم

او گفت که نیاز به پهنای باند است که در درجه اول یک بخش خصوصی عملکرد و در نهایت رانده است بازار است.

وات گفت: حدود 98 درصد از فلوریدا در مناطق شهری دسترسی به باند پهن در حالی که حدود 80 درصد از ساکنان روستایی در فلوریدا دسترسی به فن آوری است.

که علامت قطره به 60 درصد در Glades و Hendry شهرستان که در جنوب غربی تلفات جاده مرزی.

وات گفت: دولت کنار خواهد 5 میلیون دلار در سال در ابتدای سال مالی 2022-23 برای گسترش پهنای باند در داخل یا در مجاورت جاده بسط.

پوشش مرتبط: عمومی می گوید دولت به کم کردن سرعت در بحث تلفات جاده

جنوب غربی جاده عوارضی خواهد اتصال ناپل به منطقه اورلاندو و برش از طریق نخست فلوریدا پلنگ زیستگاه, احتمالا زیر بزرگراه 29 مسیر در مناطق روستایی شرق ذغال سنگ.

دو نفر دیگر از جاده ها تحت فشار قرار دادند در همان زمان.

این Suncoast پارک وی سفر خواهد کرد از منطقه تمپا شمال به گرجستان است. این مسیر می تواند ساخته شده به همراه موجود بخشی از بزرگراه 19 و یا به صورت موازی به آن را در حالی که شمال شاهراه اتصال را اتصال آینده Suncoast پارک وی با موجود فلوریدا شاهراه.

بیش از 150 peopled شرکت کننده در جلسه آنلاین.

هر سه وظیفه نیروهای باید توصیه های خود را به مجلس نمایندگان توسط Nov. 15.

مخالفان استدلال می کنند که جاده ها قطع خواهد شد از طریق برخی از بکر ترین سرزمین های چپ در فلوریدا در حالی که افزایش پراکندگی مراکز شهری.

ادامه مطلب: شک و تردید بیش از پیشنهاد تلفات جاده بین اورلاندو ناپل غالب وبینار

اما حامیان مانند فلوریدا اتاق بازرگانی و حمل و نقل فلوریدا انجمن می گویند جاده ها را تقویت اقتصادهای محلی را پهن باند به مناطق جدید و کمک به طوفان تخلیه بار.

Jason Lauritsen یک وظیفه نیروی عضو با حیات وحش فلوریدا راهرو گفت: او نمی خواهید برای دیدن جاده های جدید تأثیر حیات وحش مناطق در جنوب غربی فلوریدا.

"من از آمدن به گفتگو با امید پیدا کردن راه ما می تواند ارائه پهنای باند بدون بیشتر تأثیر منابع طبیعی به خصوص دالان های حیات وحش," او گفت:.

نقطه می گوید کمتر از 6 درصد از فلوریدا ندارد و دسترسی به پهنای باند.

لایحه لامبرت یک وظیفه نیروی عضو با Hardee توسعه اقتصادی شهرستان شورا گفت: در این جلسه به زمان و یا مکان برای بحث در مورد اینکه آیا این جاده توجیه شده است یا نه.

"من فکر نمی کنم این حق فروم به بحث در مورد اینکه آیا راهرو باید ساخته شود" لامبرت گفت. "و) کشاورزان آنها رو به توان رقابتی و آنها نمی تواند رقابتی اگر ما می تواند به طور موثر آنها اتصال به اینترنت برای اجرای کسب و کار خود را."

شانون Estenoz یک وظیفه نیروی عضو با باتلاقی بنیاد گفت: جاده های جدید در محیط زیست مناطق حساس به سادگی مورد نیاز نیست.

"نیاز به گسترش پهنای باند است بسیار آسان به درک و به خصوص در زمینه COVID," Estenoz گفت. "(اما) استفاده موجود در دالان. که ما سرود برای هشت ماه گذشته. من هنوز رتبهدهی نشده است دیده می شود یک توجیه قانع کننده به اندازه کافی برای راهروها در این نقطه است."

لیندسی متقابل با فلوریدا حفاظت از رای دهندگان گفت: این جاده در جنوب غربی فلوریدا نباید ساخته شود چرا که هیچ شناسایی نیاز دارید.

"تنها ضرورت مصنوعی است یک سال گذشته که در آن سیاستمداران و نه برنامه ریزان و یا مردم تصمیم گرفت آنچه را که مردم نیاز به" صلیب گفت. "این نشان داده شده است بد دولت از آغاز است."

مایکل مک گراث با باشگاه سیرا در فورت مایرز گفت: در نظر عمومی بخش است که پهنای باند مورد نیاز خواهد بود در این جوامع به خوبی قبل از جاده ها انجام می شود.

"جایگزین وجود دارد که هر دو ارزان تر و کمتر آسیب رساندن به محیط زیست و انجام همان اتصال به اهداف بسیار زودتر از ساختمان تلفات جاده که به احتمال زیاد خواهد شد به پایان رسید تا سال 2030 یا زود" McGrath گفت. "جوامع است که در حال حاضر بدون دسترسی پهن باند به سادگی نیست و نیاز به صبر کردن برای جاده های جدید به پایان خواهد رسید به اتصال."

آلیسون کلی یک وکیل به نمایندگی از شورای دفاع از منابع طبیعی گفت: یک راه این است که نه نیاز به آوردن فن آوری های جدید به پرت و دور افتاده و مناطق.

"برای های مختلف زیست محیطی و آب و بهداشت عمومی و دلایل اقتصادی ما مخالفت غربی-مرکزی راهرو تلفات جاده," او گفت: وظیفه نیروی. "یکی از اعضا شرح داده شده در این پروژه به عنوان یک" غول جدید راهرو.' این جاده نباید تبلیغ به عنوان یک پیش نیاز برای ارائه پهنای باند به عموم است. جایگزین مانند موجود در جاده ها و راهروها استفاده شود می تواند."

الیزابت فلمینگ با مدافعان حیات وحش گفت که او مطمئن است جاده محقق شده است یا نه و این که طراحان و مهندسان می توانید پیدا کردن راه های دیگر برای دریافت خدمات باند پهن به فلوریدا که آن را ندارید.

"من نمی خواهید به انکار کسی دسترسی به پهنای باند و یا هر چیزی شبیه به آن" فلمینگ گفت. "من بیشتر علاقه مند در این روش از تحویل. آن را واقعا تاکید کرد در طول این فرایند چقدر مهم پهنای باند است و چگونه این جاده ها تلفات می توانید این را تسهیل میکند.(اما) من می خواهم بدانم آیا ما نیاز به جاده و آسفالت و پیاده رو برای ارائه به جوامع با پهنای باند?"

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب