تنزل مقام Lee County, معلم, کمک به توقف تیراندازی مدرسه آنلاین, درخواست استدلال می کند

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:14 PM EDT مارس 17 سال 2020دختر تنزل مقام Lee County معلم است ک

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399

دختر تنزل مقام Lee County معلم است که با کمک گرفتن از یک لود handgun از وسط مدرسه دانش آموز را آغاز کرده است یک درخواست به مادرش موقعیت ابقاء.

Haylie گوتیرز, 26, از فورت مایرز, نوشته شده در دادخواست شنبه در Change.org. این استدلال می کند که Lee County school district اشتباه معلق مادر ویویان گوتیرز و ضربه دیرین مربی از دستیار اصلی به معلم است.

در ماه دسامبر ویویان گوتیرز خلع سلاح 12 سال ششم-کلاس آورده که لود handgun به Harns مارش مدرسه در لهیق اکرس با توجه به درخواست.

اخبار مطبوعات است خودداری پسر نام با توجه به سن و سال او.

"به دلیل واکنش سریع است که هیچ دانش آموز یا کارمند بود کشته و مجروح و یا دچار آسیب های روانی و او است که برای این که" با توجه به دادخواست توسط Haylie Gutierrez.

بیانیه ای صادر یکشنبه توسط Lee County school district گفت: تحقیقات گسترده ای یافت می شود که گوتیرز شکست خورده به دنبال روش مناسب از زمان او مطلع شد یک سلاح بود و در مدرسه به سلاح امن شد.

"حتی پس از Harns مارش کارکنان همراه با کلانتر دفتر لی شهرستان مشغول به کار با هم برای موفقیت (de-تشدید) یک وضعیت است که می تواند به پایان رسید در راه های مختلف زیادی" با توجه به منطقه مدرسه ، "ایمنی و امنیت از ما دانش آموزان و کارکنان و بازدید کنندگان است که از بالاترین اولویت است و خدمتى را به اقدام است که اولویت در معرض خطر است."

تفنگ موجود در کوله پشتی تحقیقات متحده

اسناد داخلی از منطقه مدرسه خود را بررسی و یک کلانتر, گزارش ابتدا متوجه شد که سلاح بود BB gun. جستجو نشان داد پسر بچه به حال لود Sig Sauer .380 تپانچه در کوله پشتی خود را.

پسر بود و با اتهام نادرست نمایشگاه سلاح های خطرناک و یا اسلحه گرم در محوطه مدرسه خطرناک نمایشگاه اسلحه گرم.

کلانتر دفتر اضافه شده به اتهام جنایت پس از پیدا کردن او با اشاره تفنگ در یکی دیگر از دانشجویان. همکلاسی های مدرسه گفت مقامات این پسر تهدید آنها را به نه گزارش اقدامات خود را.

بیشتر: مدرسه دانشجویی دستگیر شده اتهامات جدید پس از متهم به آوردن اسلحه پر به مدرسه

بیشتر: Harns مارش میانه مدیر مدرسه لیندا Maere نوبت در اطراف مدارس

بیشتر: Lee County, دانشجو, 12, بازداشت, اتهام داشتن اسلحه پر در مدرسه راهنمایی پردیس

یک Jan. 9 داخلی مورد گزارش از منطقه مدرسه شامل یک شکایت که گوتیرز ممکن است نقض فلوریدا کد های اداری و هیئت مدیره مدرسه سیاست است. این گزارش استدلال می کند که او موفق به پاسخ به موقع و کافی قابل توجه دانش آموزان و کارکنان ایمنی مسئله اسلحه در محوطه دانشگاه.

داخلی گزارش با اشاره به حادثه گاهشمار و تقویم اقتصادی گوتیرز ناسازگار بود حدود 15 دقیقه در مقایسه با زمانی که به فیلم و عکس از شواهد.

گوتیرز گفت که او هرگز لمس سلاح جز برای اسلاید آن را در سراسر یک جدول داخلی گزارش. مدرسه نظارت تصویری خود را نشان می دهد برگزاری handgun توسط گارد ماشه در یک نقطه.

مدرسه های منطقه در دفاع از تصمیم گیری به عنوان گوتیرز, استخدام وکیل

بن Yormack یک استروئ وکیل متخصص در اشتغال و کار تایید یکشنبه که ویویان گوتیرز استخدام کرده است او را به دفاع از منافع خود در این مورد.

Yormak معتقد است که این منطقه دارای یک سیاست فعال تیرانداز وضعیت اما فاقد راهنمایی در مورد چه باید بکنید هنگامی که یک nonlethal سلاح در یک دانش آموز در اختیار داشتن.

گزارش اولیه شناسایی پسر سلاح به عنوان یک BB gun و زودتر جداگانه جعل گزارش از یک سلاح همان روز به کمک راهنمای گوتیرز' رسیدگی به وضعیت Yormak گفت.

"چه اتفاقی برای او افتاده است ظالمانه و حیرت انگیز" Yormak گفت. "آنها در حال تلاش برای ایجاد یک قربانی در غیاب یک سیاست است."

او گفت: وجود دارد هیچ چیز در این تحقیقات که نشان دهنده عدم صداقت در بخشی خود را.

این منطقه گزارش "به نظر می رسد تجهیز بهانه ای به جای دلیل," او گفت:.

Yormack گفت: تمام گزینه های قانونی برای گوتیرز روی میز هستند.

"آنچه را از دست داده و در همه این نیست کسی فکر می کنم این ضربه به او," او گفت:. "در پایان روز خانم گوتیرز بی درنگ پاسخ داد. او گزارش چپ میز او رفت طبقه بالا همراهی (دانشجو) به یک منطقه امن و تماس (دانشکده منابع افسر)."

راب Spicker یک Lee مدارس سخنگوی تایید گوتیرز' تنزل تصمیم گرفته شد در شروع ممکن است اما او نمی تواند تایید تاریخ آن موثر واقع شد. او شده است در مرخصی اداری از ژانویه تاکنون است.

Spicker ذکر مدیره مدرسه سیاست 2.11 برای او تنزل: "این باید وظیفه همه پرسنل منطقه به گزارش به مدیر یا ناظر مستقیم هر بیماری که ممکن است تشکیل ایمنی یا خطر امنیتی."

داخلی تحقیقات نشان داده است که گوتیرز موفق به اطلاع مدیر یا مدرسه افسر منابع قبل از رفتن به کلاس درس که در آن دانش آموز بود با تفنگ.

کلانتر نیز با صدور بیانیه ای گفت: "شیوه ای که در آن معاون مطلع شد باعث تاخیر در تامین امنیت که اسلحه گرم. خوشبختانه در این حادثه به پایان رسید بدون تخلیه از سلاح و بدون آسیب است."

'این پیام است رفتن به هزینه های زندگی'

یک کلانتر, گزارش آمده است که در دسامبر. 20 دانش آموزان هشدار مدیران مدرسه است که پسر بود و در اختیار داشتن اسلحه گرم. پسر پیدا شده بود برداشته شده از کلاس درس و جستجو.

نظارت تصویری نشان می دهد گوتیرز به دنبال به دفتر مدیر را — که تا به حال درب باز و اصلی در نظر ساده — و سپس راه رفتن دور.

دانش آموز حفظ کنترل کوله پشتی حاوی handgun در حالی که او راه می رفت او را به یک اتاق کنفرانس.

گوتیرز در توضیح داده شده است این طومار به عنوان داشتن 30 سال تجربه در لی منطقه و به عنوان کسی که هرگز در معرض اقدام انضباطی. به وب سایت مدرسه منطقه لیست خود را به عنوان معاون اداری برای برنامه درسی.

"او تعلیق و تنزل پیام می فرستد که مدرسه منطقه خواهد بود و نه مدیران اجازه می دهد تا یک تیراندازی مدرسه زمانی که آنها قادر به متوقف کردن آن قبل از آن اتفاق می افتد.," درخواست متحده است. "این پیام است رفتن به هزینه های زندگی می کند."

از بعد از ظهر یکشنبه دادخواست ویویان گوتیرز تا به حال بیش از 2800 امضا با هدف جمع آوری 5,000.

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن