آشنایی خودشیفتگی فرد می تواند بسیار سمی

شناسایی یک عاشق شریک زندگی و برخورد درستی با آنها می تواند مشکل باشد. Pixabayگفته شده است که یک عاشق است که هر

توسط ABDOOSNEWS در 18 خرداد 1399
narcissist
شناسایی یک عاشق شریک زندگی و برخورد درستی با آنها می تواند مشکل باشد. Pixabay

گفته شده است که یک عاشق است که هر دو جذاب و هولناک. در اینجا این است که یک فرد که می تواند انجام و جذاب از یک طرف و مغرور و مهربان ،

در سال 2013 آهنگ Applause, خواننده, لیدی گاگا در لباس بدنام "گوشت لباس" آواز می خواند "من زنده برای کف زدن, کف زدن, کف زدن من برای زندگی تشویق-plause زنده برای تشویق-plause زنده برای راهی است که شما را تشویق و فریاد برای من کف زدن, کف زدن, کف زدن..." این آهنگ ممکن است زرق و برق دار و بیش از حد بالا سخت به دست اما در زندگی واقعی ما در برخورد با خودشیفتگی در یک راه بیشتر ظریف.

که یک عاشق?

اختلال شخصیت خودشیفتگی – یکی از انواع مختلفی از اختلالات شخصیت – یک بیماری روانی است که در آن مردم را متورم حس اهمیت خود را یک نیاز عمیق بیش از حد توجه و تحسین روابط مشکل و عدم همدلی برای دیگران می کند.

یکی از چیزهایی است که معمولا دیده می شود با خودشیفتگی مردم است و عدم همدلی و احساس خود را از حق می گوید Radhika Bapat بالینی روان درمانگر.

Bapat سهام چند پرچم قرمز به شما بگویم اگر شریک زندگی خود را یک عاشق:

آیا شریک زندگی خود همیشه عمل به عنوان اگر همه چیز را در مورد او/او/آنها ؟

آیا شریک زندگی خود را در عمل حق و قوانین را اما حداقل رساندن و شکستن آنها را به خوبی ؟

این است که شریک زندگی خود را با کسی که شما را پایین اغلب ؟

narcissistic people
یکی از چیزهایی است که معمولا دیده می شود با خودشیفتگی مردم است و عدم همدلی و احساس خود را از حق. Pixabay

این است که شریک زندگی خود را خواستار از هر آنچه که او/او/آنها می خواهند ؟

این است که شریک زندگی خود را بی اعتقاد خود انگیزه?

شما باید برای گوش دادن به شریک زندگی خود را در همه زمان دیگری به مبارزه (راه من یا بزرگراه)?

آیا شریک زندگی خود را باور آنها بهتر از شما و حوصله با شما به راحتی ؟

این است که شریک زندگی خود را قادر و بی علاقه در تجارب خود و درد خود را/بیماری و فاقد همدلی?

این است که شریک زندگی خود را همیشه سرگرم تنها با نظر آنها مهم است (به حداقل رساندن آنچه شما در نظر به عنوان مهم)?

آیا شما احساس می کنید نیاز به طور مداوم به ستایش و به رسمیت شناختن به شریک زندگی خود را به منظور جلب توجه خود را?

اگر پاسخ به این پرسش ها مثبت شما می تواند در یک interpersonally استثماری ارتباط است. چنین رابطه ای پر از پارادوکس. از یک سو خود را شریک زندگی می تواند فوق العاده رمانتیک و سرگرم کننده هنگامی که آنها تمایل شما و از سوی دیگر آنها می تواند کاملا خود محور بی عاطفه و سخت گیرانه زمانی که آنها نمی خواهند شما. چنین روابط اغلب اشتباه شما ساخت شما احساس می کنید "گیر" و در نهایت عاطفی خشک بریم Bapat.

Sad
شما می تواند در یک interpersonally استثماری رابطه با خودشیفتگی فرد است. Pixabay

به منظور به دست آوردن کنترل بهتر از زندگی خود را روانشناسان توصیه می کنند که شما اولین و مهمترین کمک کنید. یک بهداشت روان پزشک کمک خواهد کرد که شما با رد کردن هر گونه بالینی افسردگی یا اضطراب است که شما ممکن است از رنج می برند به عنوان یک نتیجه از استرس مزمن. بعدی آنها کمک خواهد کرد که شما انتخاب می کنید کوتاه مدت و اهداف بلند مدت نگه داشتن در ذهن خود ایمنی و رفاه است. این اهداف عبارتند از تصمیم گیری های مهم مانند ترک یک رابطه و یا انتخاب باقی می ماند. اگر شما انتخاب می کنید به ماندن و خود را (خودشیفتگی) را انتخاب شریک زندگی به بخشی از فرایند درمان (نادر اما آن اتفاق می افتد) درمانگران تمرکز در دادن بینش به هر دو شما به درک خود شکست عاطفی و شناختی الگوهای فکر و احساس و رفتار تاسیس از دوران کودکی و مکرر در طول زندگی. این است که شناخته شده به عنوان "طرح بر اساس" کار می کنند.

دنبال Newsgram در Instagram برای مطالب جالب

در راه خود شیفته مردم طلب توجه به احساس خوبی در مورد خود و آنها را نشان می دهد یک فرم خروج (مانند خروج مواد مخدر) در صورت عدم وجود چنین مثبت و تحسین است. این خروج می تواند در قالب یک اوقات تلخی که در آن آنها نیاز به, دولت چگونه به خوبی آنها را می دانم که شما (بهتر از شما خودتان می دانید) چگونه به خوبی مورد احترام آنها هستند (و قدرتمند تر از شما) چگونه آنها می تواند خراب کردن شما (و نگه داشتن خود شهرت در-tact), Bapat می افزاید.

همچنین بخوانید: سواران' ایمنی از طریق پاسخگویی در COVID جهان

به طور مشابه, قربانیان چنین رابطه (اگر شما این است) می تواند از رنج می برند عزت نفس پایین و تبدیل شدن به بیش از حد وابسته بدون اینکه متوجه آسیب انجام می شود به خصوص به خود (خود) را در زندگی خود شانس. آن مهم است به دانستن و قبول خود را (خود را) نقش به عنوان یک قربانی و به تدریج یاد بگیرند که برای توسعه خود را (خود را) به خود اعتماد به نفس و خود ارزش یادگیری به تمرین خود-دلسوزی. بالاتر از همه این مهم است که به حل و فصل برای یک رابطه که در آن یکی بی احترامی و است که در آن هیچ رشد متقابل. چنین رابطه ای محدود می شود سمی است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن