Dalit نوجوان کشته شده در هند در میان تظاهرات علیه نژادپرستی در آمریکا

توسط Muskan <url>آن را بلند نشده پس از این ما شاهد کشتار وحشیانه یک زن 46 ساله سیاه مردی به نام جورج فلو

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

توسط Muskan <url>

آن را بلند نشده پس از این ما شاهد کشتار وحشیانه یک زن 46 ساله سیاه مردی به نام جورج فلوید زیر نژادپرستی هند بیش از حد به تازگی شاهد یک مورد از تبعیض طبقه. جهان بسیار خوبی آگاه از آنچه اتفاق افتاده در آمریکا و چگونه یک مرد بی گناه بود به قتل توسط پلیس کشور خود. این حادثه موجب تظاهرات خشونت آمیز در سراسر ایالات متحده است.

مردم از کشورهای دیگر نیز در زمان ایستادن برای علت و دیده می شد در جاده ها, اعتراض برای همان. سرخپوستان بیش از حد بیان دیدگاه های خود ایستاده و در برابر این ایده از نژاد پرستی.

اما اخیرا در ژوئن 6, a 17-year-old Dalit پسر Vikas Jatav کشته شد در جیوتیبا پھولے نگر ضلع Uttar Pradesh بیش از یک درگیری که با طبقه فوقانی جوانان روستا برای دعا در معبد.

دنبال NewsGram در LinkedIn به ماندن بگیرید به روز شد.

این حادثه در محل Domkheda ایجاد کرد در شب هنگامی که Vikas, از, چهار, جوانی در بازدید از خانه اش و او را به ضرب گلوله کشته شدند. آنها تهدید خانواده اش به عنوان چهار مرد فرار کرد.

با توجه به قربانی و خانواده او مانع از ورود یک محلی شیوا معبد که باعث بحث بین Vikas و طبقه فوقانی جوانان است. او بعدها مورد ضرب و شتم و casteist تهمت استفاده شد در برابر او. در این حادثه برخی از مردم محلی ایجاد کرد او را نجات داد.

US
تظاهرات خشونت آمیز را شکست پس از این حادثه در ایالات متحده است. Pixabay

در حالی که در همان روز قربانی با نزدیک شدن به پلیس و شکایت در مورد این حادثه. با این حال پلیس به هر گونه اقدام علیه متهم.

یک هفته پس از این حادثه 4 نفر از جمله Horam Chauhan و لالا Chouhan, شات, Vikas که او خواب بود. با شنیدن صدای شلیک گلوله پدرش آمد تا او را نجات. Vikas گفته می شود خونریزی فراوان پس از ضربه بودن و تسلیم به جراحات قبل از رسیدن به بیمارستان است.

"حدود ساعت 12: 30 am در شب برادرم خواب بود روی ایوان جلوی خانه ما که چهار جوان یورش بردند داخل. یکی از آنها به ضرب گلوله او را مرده را با یک هفت تیر و فرار کرد.", می گوید: Dinesh سالمند برادر 17 ساله.

این مورد کمتر از مورد در ایالات متحده است. پس از همه, در هر دو مورد بی گناه را به طرز وحشیانهای به قتل فقط به دلیل نابرابری وجود دارد که در جامعه ما است.

به سختی وجود دارد هر گونه پوشش رسانه ای و یا خشم در خصوص مورد در اوتار پرادش. سرخپوستان ایستاده بود در حمایت از در ما ایده آل است چیزی برای انجام اما چرا ما نشان می دهد پشتیبانی از زمانی که آن اتفاق می افتد در کشور خود ما. اتحاد جامعه هند نرمال قتل های پایین تر طبقه اعضای ؟

همچنین بخوانید: هلندی باشگاه تلاش برای از سرگیری پس از همه گیر شب زنده داری

در ضمن این یک مورد است که ما خوشبختانه متوجه این تعداد بی شماری از جمله موارد گزارش نشده برو. توان آن را طبقه نابرابری یا نژاد پرستی مردم متعلق به این جوامع شده اند در مواجهه با تبعیض و ظلم و ستم پس از شروع و حتی پس از تلاش های مکرر به برابری در جامعه چنین مواردی به جای. قوانین وجود دارد در برابر چنین اعمالی اما بسیاری از آنها باقی می ماند فقط یک تکه کاغذ است.

جهان نیاز به اتحاد و مبارزه در برابر بی عدالتی که در حال وقوع است در برابر مردم بی گناه صرف نظر از کشور و کاست و دین و غیره.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن