دا دادگاه می پرسد برای نگه داشتن یک مرد دیگر در انتظار محاکمه برای یک جرم و جنایت خشونت آمیز در پشت میله های زندان

برای بار دوم این ماه, Suffolk County, دفتر دادستان منطقه خواسته است دادگاه عالی قضایی به نگه داشتن یک مرد در ا

توسط ABDOOSNEWS در 30 فروردین 1399

برای بار دوم این ماه, Suffolk County, دفتر دادستان منطقه خواسته است دادگاه عالی قضایی به نگه داشتن یک مرد در انتظار محاکمه در یک جرم و جنایت خشونت آمیز قفل شده است تا به جای آزاد کردن او را به خانه حبس با توجه به coronavirus نگرانی - نگرانی دا در دفتر می گوید: در حال حاضر مسئله زیرا او در حال حاضر آزمایش مثبت برای ویروس.

این زمان دا آن که اعتراض به یک حکم Suffolk برتر قاضی دادگاه بورلی Cannone به لغو ری والاس $1 میلیون وثیقه و به او اجازه دهید به رایگان در انتظار محاکمه او به اتهام او به ضرب گلوله یک Middlesex County jail نگهبان در پای یک شکست خورده فرار تلاش در حالی که تحت درمان در ماساچوست چشم و گوش درمانگاه در سال 2013.

در کنار این واقعیت که او در حال حاضر Covid-19, مثبت, والاس دارای 25 صفحه کیفری و بیش از حد خطرناک را به رایگان بر اساس یک بیانیه دا راشل رولینز:

من به شدت مخالف هر گونه وثیقه کاهش آقای والاس. چقدر واضح تر می توانید آن بود که این فرد به شمار پرواز خطر است ؟ بالا و فراتر از آن است که شکست خورده فرار تلاش و تیراندازی یک عضو از اجرای قانون آقای والاس قابل توجهی سابقه کیفری. بر این اساس او برگزار شد در $1 میلیون پول نقد وثیقه با توجه به جدی و خشونت طبیعت در حال بررسی اتهامات جنایی او و سابقه قابل توجهی خطر فرار او مطرح شده. دادگاه کاهش آقای والاس $1 میلیون دلار وثیقه نقدی به غیر نقدی به قید وثیقه از تعهد شخصی و نه تحمیل یک وضعیت انتشار ظالمانه است. ...

آقای والاس سزاوار دریافت درمان های پزشکی برای او اساسی شرایط پزشکی. اما از آن است که خود را در رفتار - تیراندازی یک معاون کلانتر در تلاش برای فرار از زندان در حالی که از دریافت درمان در بیمارستان که باعث می شود او بیش از حد خطرناک برای بازگشت به جامعه برای دریافت مراقبت های پزشکی. او باید دریافت که مراقبت در حالی که در بازداشت است.

Cannone دستور آزادی او را نه اثر را برای 11 روز. جهان گزارش او حاکم است و بر اساس مدارک پزشکی که شامل دچار صدمات در فرار از تلاش و که دیگر قاضی بود به حکم آن ساخته شده بعید است که او هرگز قادر به محاکمه.

در اوایل این ماه یک SJC عدالت را تکذیب کرد رولینز به درخواست برای بازگشت ویلیام Utley به زندان در حالی که او در انتظار محاکمه به اتهام او چاقو Andew جوان به مرگ در طول بحث خارج بیشه سالن بار در سال 2018 است. Utley وکیل با موفقیت استدلال کرد که زندان در طول زمان همه گیر است هیچ جایی برای یک مرد تحت درمان سرطان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن